Povídky čtenáře/čtenářky Pogroma
z fandomu Harry Potter

Dlouhý černý plášť

Odkaz | Autor: Bloodcult of freud | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová/Severus Snape | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Děj se odehrává v alternativním světě, kdy Voldemortova strana Temna vyhrála, Harry Potter zemřel a Hermiona Grangerová se skrývá mezi obyčejnými mudly. To však jen do chvíle, kdy se ve vesnici objeví starý známý. Povídka vyhrála v roce 2006 Hp-fanfiction Awards: Quill to Parchment (brkem na pergamen), v kategorii "Dark Fics".
Klíčová slova: temné, psychologické, drama , snamione

SSnape:
“Temné, velmi temné, ale pěkné”
Katekyo:
“....”
Pogroma:
“Zajímavý pohled Hermioniny matky”
DenDella:
“Líbilo se mi to, nic takového jsem ještě nečetla. Tolikrát zmiňované chování matky mě osobně vůbec nepřekvapilo. Přišlo mi to jako celkem přirozené zkratovité myšlení. Válka pro ně skončila špatně, ony jsou nucené žít celkem nepěkný život, a když pak Hermiona povýší a matku tam nechá...přijde mi její myšlení naprosto pochopitelné. Vztek, strach, závist, deprivace, samota...ničemu se nedivím. Přesto to ale pro mne nemělo žádné kouzlo, jaké mají darkfic mít. Vracet se k tomu nebudu – nechám průměr.”
Nel-ly:
“zamilovaná... (samozřejmě do originálu)”
Benny:
“Mělo to pro mně stísněnou atmosféru?Ne, ani v nejmenším.Prostě jen paní Grangerová se potřebovala svěřit se svym trápením.Nic, žádná deprese z toho nebo husí kůže.Otevřeně tvrdím, že matkou být nechci a snad nebudu, ale nemyslím si, že i kdyby mé dítě bylo sériový vrah, že bych ho zavrhla.Jistě, Hermiona skončila jen jako smrtijedská děvka, ale raději toto než nejistý život na poli.”
Salome:
“Četla jsem už dřív a pamatuju si, jak smíšené pocity to ve mně zanechalo.Jak se mi chtělo křičet, že Severus by se takto nechoval, jenže... je to setsakra dobře napsané. Nevidíme do hlavy jemu, ani Hermioně, nevíme, jaké byly jeho pocity, důvody... Vidíme jen pohled zlomeného člověka, který nerozumí a který ztratil vše. Mimochodem - vy, kteří píšete, že by se tak matka nechovala - jste matkami? A opravdu si myslíte, že každá matka je milujíící? A že každá milující matka je všeodpouštějící? Ten romantický ideál, do kterého nás tlačí všeobecné mínění, není vždy realistický, a někdy natolik zatěžující, že ženy raději být matkami ani nechějí.(Což je u některých nepochybně dobře.) Postavy nejsou skutečně vykresleny do detailů. A proč by měly být? Síla tohoto díla je právě v tom, čím je - je to skutečně povídka, nikoli román - nelze očekávat hlubokou charakteristiku postav, ale právě jen črtu. Tím, že se ve fanfiction všechno nepřesně nazývá povídkou (a protože všeobecná vzdělanost upadá), se jaksi zapomnělo, že fanfiction využívá všechny literární žánry - a některé nové vytváří.”
kami:
“Vlastne to nebol Harry Poter. Aj pri AU potrebujem pociťovať, že ide o "rowlingovú". Niečo mi tam jedoducho nesedelo. Bolo to iné a ja rozmýšľam, či to automaticky znamená dobré.”
Amarilli:
“Silná, veľmi silná vec.”
mayla:
“...”
Adelaine:
“Povídka výborná, mně to připadalo jako dobrý nápad i zpracování, jen konec, alias zavrhnutí, mi neseděl a nevěřila jsem tomu.”
Nerla:
“Mně chyběla atmosféra. Vypravěčka příliš snadno zavrhla svoji dceru a její touhy a přání jsou příliš banální... myslím, že mi tu chybí nemoci, vraždy, emoce. (SPOILER:) Pak mám problém s tím, že nevidíme do hlavy Hermioně - proč tak dlouho váhala, co vlastně věděla o jeho válečné roli, proč nakonec podlehla. A proč dál pracovala a žila s lůzou, když si ji vydržoval - proč ji nevzal k sobě, aby nemusel celé dny trávit na venku? Ne, dobře hodnotím jen netradičí pojetí a úhel pohledu, ale jako celek mě to neoslovilo.”
Lanevra:
“Velmi zajímavé.”
Mrmla:
“...”
Akkarra:
“Mám ráda rickmanovského Severuse, ale tenhle šeredný Snape mě doslova fascinuje... Povídka je to vážně pěkná, rozhodně originální pohled. Hermioně se nedivím, že využila šance, která se jí nabízela.”
patolozka:
“Zajímavá povídka i překlad, ač nemám ráda temné povídky. Docela i chápu reakci paní Grangerové - nejen že nezná čarodějnický svět, ale ještě ji Hermiona dostala do dost špatné pozice...”
Sargo:
“Vyborne! Originalni, inspirujici. Ne dokonale, ale za to pojeti si petku zaslouzi. :-)”
kripolik:
“...”
elulinek:
“wau, wau, wau. opravdu skvělé! originálně pojaté - úhel pohledu Hermioniny matky je myslím precedens mezi povídkami - nemám slov, abych se vyjádřila, jak skvělé to je, leč pokusím se. Miluju tyranského Severuse, pokud je dobře napsaný a OOC Hermionu, pokud je dobře napsaná. Jak by to vypadalo, kdyby Voldemort zvítězil? Přesně takhle. Děsivé, geniálně vymyšlené, temné a naprosto originální! Jsem nadšen! Severus očima někoho, kdo ho nezbožňuje a nezná. Hermiona očima někoho, kdo ji zná, kdysi miloval a nyní nenávidí. Klaním se překladu - paráda. Fákt hůstý. Celou dobu mě mrazilo. K poznámkám, že to není Severus a že by se matka takhle neotočila zády k vlastní dceři: uvědomuje si někdo realitu toho, o čem to autorka píše? Nepíše o Severusovi-zachránci a milující mámě, ale o tom, co se stane člověku, který proti něčemu bojuje polovinu svého života a nakonec stejně prohraje, přestože má být tím, kdo vyhrál, a o ženě, která ztratila úplně všedchno, včetně vlastní dcery. Není to tak dávno, kdy se dělo něco podobného - viz Hitler, Židé a 2. světová válka. Myslíte, že tehdy uvažovali ti lidé jinak, když se dělo (a to si pište, že dělo - jako studentka germanistiky mám docela dobrý přehled o reálném průbehu Hitlerovského hnutí) něco takového? Já měla silný pocit, že čtu deník z nacistického koncentráku. Výborné”
Chavelierka:
“Dočetla jsem to až do konce. Mělo to pár dobrých momentů, ale Severusovo chování by se spíš hodilo na Malfoye nebo nějakého jiného smrtijeda. Nejsem si jistá, jestli by Severus veřejně tak lehce přiznal svou touhu, tedy i slabinu.”
Sectumsempra:
“....”
belldandy:
“Dobře tahle povídka není domyšlená v každém ohledu, jenže proboha , vždyť je to taková kraťoučká záležitost. Ano, reakce matky je trochu příkrá a aby byla zcela přesvědčivá, hodilo by se pochopit něco více z pozadí děje, (jak funguje svět, v němž postavy žijí), ale proboha, vždyť je to jen taková kraťoučká záležitost. A ano Hermioně do hlavy nevidíme, kde by se vzal na to prostor, vždyť je to tak kraťoučká záležitost.. :) Minimálně to poslední jako nevýhodu ani necítím. V tomto případě se mi možnost dohadovat se přímo líbí. Kdyby to autorka popsala, ještě by mi to zkazila. Takhle, takhle .. je to téměř dokonalé. :) Tohle je taková temná črta, okýnko do alternativního temného vesmíru, a mně se líbí. / Dobře, to je zřejmě už po třetí, co měním hodnocení. Asi jako houpačka pozici nahoře a dole. Dám pětku, protože z odstupu prostě vím, že pro mě má tahle fanfikce v sobě něco fascinujícího a nezapomenutelného.”
GwenLoguir:
“Tvrdé. Neverím, že by nejaká matka takto reagovala. Milujúca matka, ktorou pani Grangerová predtým bola. A do Longbottomom zničeného kotlíka, prekladateľka nie je autorka!!!!”
SaraPolanska:
“Opravdu... husté. Jiné slovo mě nanapadá. Postava vyprávěče a prokreslenost mě děsí. Nikdy jsem si asi pořádně neuvědomila, jak děsivé by to mohlo být, kdyby vyhrálo zlo. Možná, že si po tomhle člověk uvědomí, jak vděčný by měl být anebo si jen prostě užije příběh. Já si to užila, jen mi trošku chybělo prokreslení změny názoru (u Hermiony), Pokud Snapeův charakter zůstal ve skutečnosti zachován, tak asi vím, co ji přesvědčilo. :-)”
Luna Snape:
“velice zajímavá povídka”
Keiko.kei:
“Nádherná jednorázovka!!! Osoby vypravěče jí dodala na zajímavosti a do teď mě ta povídka nutí uvažovat, jak to vlastně bylo.”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: bradavičtí profesoři | Rating: kdokoliv | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: „Zaplatil jsem nám společnou dovolenou v Itálii. Letíme pozítří.“ Brumbál hodil na stůl velkou barevnou cestovní tašku a počal do ní přede všemi skládat své věci. Když se pokoušel dostat tam i nafouknutého kačera do vody, Severus se zvedl a raději beze slova odešel. Z deníku Severuse Snapea: Milý deníčku, dnes nám ten šílenec oznámil, že poletíme letadlem někam do hajzlu a to hned pozítří. Byl nadšený jak Hagrid po adopci draka a já začínám mít obavy, že se z té dovolené nevykroutím ani kdybych si zlomil všechny končetiny. Z deníku Albuse Brumbála: Dnes jsem svým milovaným přátelům konečně oznámil, že pojedeme na dovolenou. Všichni vypadali nadšeně a Severus dokonce odešel balit jako první.
Klíčová slova: humor, parodie


Fénixova pieseň alebo Hermiona Grangerová a Polovičný princ

Odkaz | Autor: grangerous | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová, Severus Snape, Vectorová, Dumbledore, Potter, Weasleyovia a všetci ostatní | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 18
Shrnutí: Príbeh Fénixovej piesne sa začína tesne po udalostiach na Oddelení záhad na Ministerstve mágie (HP5). Profesor Snape vylieči Hermionine zranenia a obaja sú prekvapení tým, čo zistia. Musia začať spolupracovať, aby pomohli Harrymu poraziť lorda Voldemorta. Dejová línia poviedky sa pridržiava hlavných udalostí opísaných v kánone, ale je podaná striedavo z Hermioninho a Severusovho pohľadu.
Klíčová slova: snamione, fénixova pieseň


Hranice příčetnosti

Odkaz | Autor: Daioni | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Válka s Voldemortem skončila. Život by se měl vrátit do svých kolejí a ti, kteří přežili, s úsměvem na rtech vykročit do zapadajícího slunce vstříc své krásné nové budoucnosti. Severus Snape a Hermiona Grangerová - vy si snad dovedete představit ty dva jako reklamu na nekomplikovaný šťastný život?
Klíčová slova: po válce


Chemická reakce, nic víc

Odkaz | Autor: Ada | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Narcissa Blacková, Lucius Malfoy | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Úsměvné seznamování Narcissy a Luciuse
Klíčová slova: drabble, krátké


Invaze rušivých elementů

Odkaz | Autor: Tess | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: Průnik různých vesmírů je klišé takřka vesmírných rozměrů. Jak to ale dopadne, když se protknou vesmíry poněkud nesprávné? Co dělá fanynka Hvězdných válek v… Bradavicích?
Klíčová slova:


Jak ojet Hermionu Grangerovou

Odkaz | Autor: Daioni | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Hermiona se při katalogizaci Snapeova skladu vždycky tak zabere do práce, že ani neví, kam se poděl všechen ten čas...
Klíčová slova: Snape, Grangerová


Jeden dobrý důvod (k přežití)

Odkaz | Autor: Daioni | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape / Hermiona Grangerová, Harry Potter, Albus Brumbál, Lucius Malfoy, Voldemort | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Je několik oblíbených způsobů, jakými dát dohromady Hermionu a Snapea. Neodolala jsem a jeden z těch tradičnějších si též zpracovala; jen se obávám, že má romantická stránka nikdy nebyla příliš silná. Ale kdo ví, čtenáři si často najdou polohy netušené. Přeji pěkné počtení :-)
Klíčová slova: snamione


Kráska a Smrtijed

Odkaz | Autor: Nerla, Mae | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Vanja Grishamová; Lucius Malfoy, Draco Malfoy, Albus Brumbál, Harry Potter, Kingsley Pastorek, Voldemort | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 139
Shrnutí: První část se zabývá následky jisté nehody - za vším je Voldemort, jak jinak! - která naše hrdiny přiměje sdílet osud poutníků knihovnou rodiny Grishamů, v rolích, které jim knihy přidělí. Smrtijed a jeho oběť, nyní závislí jeden na druhém. To je nadšení! V části druhé si vyřizují Kladní Hrdinové účty s Padouchy - Voldemorta je třeba zničit, pokud možno zcela novým způsobem. Za každého z hrdinů píše jedna z autorek: Severuse Snapea si vzala na starosti Mae, studentky Vanji Grishamové se ujala Nerla.
Klíčová slova: válka, po válce, putování, knihy, Bradavice, havran


Krev není voda

Odkaz | Autor: Pecka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape, Lucius Malfoy | Rating: povedala by som K+ ale veľmi sa v ratingu nevyznám | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: První díl diptychu "Krev není voda/Mystik". Shrnutí: Cez prázdniny medzi štvrtým a piatym ročníkom Harry zisťuje niečo, čo mu zmení život. Objavuje v sebe niečo, s čím sa musí vyrovnať nie len on, ale aj ten, kto by vám napadol možno na poslednom mieste. Žijeme ve světě lží, teď už to vím. Věřil jsem jim, věřil jsem jim svým životem, riskoval jsem pro ně, obětoval všechno. A pro co? Pro lež, pro nic. Chtěli mě využít jako štít proti temnotě, jako nástroj, kterým očistí svět od zla. Ale svět je příliš veliký a zla příliš mnoho... Jak jen mohu být jejich štítem, když v mé vlastní duši se vzmáhá temnota? Když koluje v samotné mé krvi? Jak? -HP- 2. díl http://www.ffdenik.cz/index.php?str=viewstory&tale=2330
Klíčová slova: severitus, Severus Snape je otec Harry Pottera, krev, temný Harry


Monstrózní sága

Odkaz | Autor: Nerla, Mae | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová, Draco Malfoy, Severus Snape; Brumbál, Malfoy starší, Potter, Weasley... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: Těžko říci, jak shrnout děj, aniž by se neprozradilo, co by mělo zůstat překvapením :-) Hermiona ohrožena temnotou a posléze i Malfoyovými šedavými kukadly, všudezdejší Snape, nekonečně neužiteční hrdinové a podivně vstřícná Komnata nejvyšší potřeby. Možná přijde i Voldemort!
Klíčová slova: černá magie, magické nehody, komnata nejvyšší potřeby, rituály, smrtijedi, záchrany života na poslední chvíli


Mystik

Odkaz | Autor: Pecka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape, pán Ollivander | Rating: rovnako ako pri Krvi | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: Pokračovanie poviedky Krev není voda. Čtivá poviedka, rovnako napínavá ako jej predchodkyňa. Nové situácie, zvraty a nečakané situácie, ktoré zabezpečia, že toto dielko prečítate jedným dychom. Jak jen slepí mohou být ti, jenž tvrdí, že nás milují... Copak nevidí, kým jsem? Kým jsem vždy byl? Spatří jen, co si přejí spatřit; pohlédnou na mě a vidí stín - vidí stín a odvracejí se s ústy plnými slov předsudků a obviňujícíma očima. Nedokážou skrze něj prohlédnout, nechtějí... však proč by jen měli? Proč? Znám tu odpověď, vždyť určila můj osud! Nezáří snad měsíc nejjasněji jen v tmavé noci? 1. díl: http://www.ffdenik.cz/index.php?str=viewstory&tale=2329
Klíčová slova:


Nádherná katastrofa

Odkaz | Autor: DarkRiverTempest | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová/Lucius Malfoy, Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Hermiona se nechtěla v jeden osamělý valentýnský den litovat a rozhodla se, že si udělá radost a dopřeje si lehce bezstarostnou zábavu. Jak se tedy mohlo stát, že uvázla při „hlídání“ Lucia Malfoye?
Klíčová slova: lucius OOC, sex, spousta trapnosti


Nelíbejte učitele za jízdy

Odkaz | Autor: Danae | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermione Granger, Severus Snape | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Povídka napsaná v rámci Vánoční nadílky na SOS (http://sosaci.net). Pobradavická HG/SS romance okořeněná tajemnem v zasněženém předvánočním Londýně.
Klíčová slova: snamione


Odmítnutí

Odkaz | Autor: little beloved | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HG, Theodore Nott, Kordelia Nott, Lancelot Mill, Padma Patilová, HP, DM, Moe (dom škriatok)... | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 17
Shrnutí: Manželský zákon nakazuje všetkým slobodným oženiť sa. Hermiona si po ukončení štúdia zoberie Theodora Notta, čistokrvného syna mŕtveho smrťožrúta, ktorého matka Kordélia uzavrela pre obe strany prospešný zväzok so Severusom Snapeom. Lenže časom zisťuje, že jej predstavy budúcnosti sa vôbec nezhodujú s manželovými. Niekto bude musieť vždy úspešnú chrabromilčanku povzdbudiť po jej prvom neúspechu. .....preklad: E-VIS (originál DENIAL dokončený)
Klíčová slova: zákon o manželství


Pád králičí norou

Odkaz | Autor: Ayla PascaL | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Lucius Malfoy/Hermiona Weasleyová, Ron Weasley, | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Právnička Hermiona Grangerová se zaplete do nebezpečné aféry se svým klientem: Luciem Malfoyem.
Klíčová slova: Nevěra, HG/LM


Pochopení po snapeovsku

Odkaz | Autor: Ladymage Samiko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona, Severus, Ronald Weasley | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Neobvyklý rozhovor v literární kavárně. Když Hermioně dojde, že vztah, ve kterém žije, nikam nevede, rozhodne se svoje naštvání utopit v kafi a knize. A narazí na někoho, kdo si v rozhovoru s ní rozhodně nebere servítky.
Klíčová slova:


Porada učitelského sboru

Odkaz | Autor: Daioni | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Brumbál, Snape, McGonagallová, Hoochová, Kratiknot, ... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jak to asi vypadá v bradavické sborovně před začátkem školního roku.
Klíčová slova: Moudrý klobouk, Bradavice


Portrét pro Bradavice

Odkaz | Autor: evi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS, AB, MM, FW, GW, NT, RH, DM, LM, NM, originální postavy | Rating: - | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 35
Shrnutí: Co je to za povolání - restaurovat kouzelnické obrazy, které se mohou pohybovat, putovat mezi rámy a dokonce i mluvit? Jací lidé takovou profesi vykonávají a jaká tajemná magie stojí za schopnostmi těchto obrazů? A jaký vliv mají na kouzelnický svět? Tak vznikla postava Nathalie Belartové - absolventky krásnohůlské Akademie, restautátorky kouzelnických obrazů a mladé ženy poznamenané svojí schopností kreslit budoucnost druhých lidí ...
Klíčová slova: obraz ředitelů, romantika, severus snape/Au


Pravý původ mastných vlasů Severuse Snapea

Odkaz | Autor: Daioni | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS, AB, učitelský sbor... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Pro jistotu předem hlásím, že toto není vážně myšlená povídka. Je to... spekulace! Ano, to je ono. Spekulace. Co by bylo jinak, kdyby bylo všechno jinak, nebo proč je co, když je něco jiného... ;-)
Klíčová slova: humor, Snape


Rapsodie v růžovém

Odkaz | Autor: Daioni | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Aureola Třpytislava, profesorský sbor | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Hoď kamenem, kdos nikdy nechtěl obarvit Snapea na růžovo.
Klíčová slova:


Šahrazád

Odkaz | Autor: shiv5468 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Granger/Lucius Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Lucius je nový Pán zla.Hermiona se jen snaží přežít.
Klíčová slova: LM/HG, angst, darkfic, sex, lumione


Šípková Růženka

Odkaz | Autor: Вириена | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, + ehm... skoro všichni? | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus se stane Šípkovou Růženkou, kdo ho nakonec probudí?
Klíčová slova: Humor, Bradavice, Parodie


Travičská sága

Odkaz | Autor: Nerla, Mae | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová, Ginny Weasleyová, Lucius Malfoy, Draco Malfoy, Harry Potter, Ron Weasley | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Pár let po škole - a děvčata se vrhla na podnikání. Úplňkový vlkodlačí hotel je totiž něco, co na trhu chybělo. Asi nikdo ze zúčastněných nečekal, že si do něj najde cestu i Lucius Malfoy, ani jaké následky to bude mít.
Klíčová slova: Mírná detektivní zápletka, vlkodlaci, Harry s mozkem.


Útočiště

Odkaz | Autor: Danae | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Hermiona | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 12
Shrnutí: Osudy Severuse Snapea a Hermiony Grangerové v závěru války s Voldemortem a pět let poté. Dva životy, které se nečekaně setkávají. Dvě časové linie, které se těsně proplétají, aby minulost objasnila přítomnost - anebo ji ještě více zamlžila... Sepsáno po vydání Prince dvojí krve - povídku lze chápat jako alternativní verzi 7. ročníku. původní odkaz: http://fanfiction.potterharry.net/cze/povidka/1270%7CUtociste/
Klíčová slova: zmrzačený Snape, smutné, snamione