Povídky čtenáře/čtenářky Nymphilia1
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 20%

Lettered - Sečtělý

Odkaz | Autor: Dysperdis | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Tom Raddle | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 14
Shrnutí: Všechno to začalo prostým dopisem… //Originál zde: http://www.ffdenik.cz/index.php?str=viewstory&tale=361
Klíčová slova: manipulativní Brumbál, zlý Brumbál, odplata, Hermiona proti Harrymu, Ron proti Harrymu, OOC

Nymphilia1:
“:/”
Ebibis:
“...”
LiviaCullen:
“velmi prijemná poviedka :D”
jesssnape:
“ááá... ne, ne ne... "rve si vlasy"”
Rulie:
“Líbilo, osobně se k tomu vrátím”
shadow:
“„Obdivuji“ překladatelku, že překladu téhle blbosti věnovala čas.”
Gartepka:
“?”
belldandy:
“=”
l.terka:
“Pěkní dílo, , mám ráda když je vše převráceno naruby :)”
Trinyx:
“Moc pěkné :)”
Wendyses:
“...”
Mrmla:
“Nedočetla.”
speisy:
“Podle mě, nápad originální (ačkoliv připouštím, moc HP/TRR jsem ještě nečetla), bohužel časem se ta originalita zazdívá prostoduchostí dialogů a scén. Na mě tam každý působí šíleně. Šíleně naivně, šíleně vlídně, šíleleně otravně... Mám dojem, že všechny postavy jsou mimo. Tak jako tak, povídku dočtu a jsem zvědavá na vývoj. // Se zpožděním jsem dočetla. Některé postavy jsem si oblíbila, třeba Ginny. Ale jinak to bylo prostě bláznivé takovým způsobem, který hraničí s parodií a tomu moc neholduji.”
Akkarra:
“Co? - To? - Je? Tohle by se mělo jmenovat spíš Retardet - to by byl o dost výstižnější název jak pro povídku, tak i pro autorku. I když se musí nechat, že nápad je to prudce originální - Potter a Voldemort si dopisují o šoustání, masturbaci a o tom, kdo zná kolik poloh (to je tak na úvod, zbytek není lepší, pokud ovšem nepočítám Brumbála co by experimentálního vědce) - to tu vážně ještě nebylo. Jinak zjišťuji, že asi nejsem takový masochista, jak jsem si myslela...”
Sargo:
“Fascinující čtení! Jsem uchvácena. Ta povídka má léčivou moc! Zjistila jsem, že mi je vlastně dobře! Že můžu dělat tisíc jiných věcí, než jen bezvládně ležet v posteli a číst si! Že vlastně můžu dělat COKOLI jiného! A můžu hned! Vlastně už před nějakou půl hodinkou bylo pozdě! Kéž mi na mně někdo zakouzlil obliviate... 8-) /// Edit: ále, nebudu dávat jedničku. Nápad to byl dobrý (ne že bych to dokázala dočíst), jen to bylo hrozně nevhodně napsané a autorka tragicky neumí používat vulgarismy.”
Lanevra:
“Máte někdy pocit že máte o kolečko víc? A chcete se toho pocitu zbavit? Začtěte se a pochopíte, že ať se cítíte jakkoliv, autorka na tom asi byla hůř. :-D Jinak je to bezvadná povídky, vážně, pro masochisty naprosto ideální. :-D”