Povídky čtenáře/čtenářky NikaV
z fandomu Harry Potter
rozečtené

Bless The Child

Odkaz | Autor: Richenza | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová, Draco Malfoy, Gellert Grindelwald, Joshua Granger... | Rating: pro všechny, některé kapitoly od dvanácti let, | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2014-11-16 | Počet kapitol: 156
Shrnutí: Válka skončila. Ale může být ve světě lidí dlouho klid? Pokračování Harryho Pottera, v němž vycházím z celého kánonu. Pozměnila jsem jen tři skutečnosti a z nich vyplývající důsledky. Příběh o lásce, nenávisti, osudu, předurčení a velké oběti. O anatomii moci, banalitě zla, větším dobru a vině lhostejných. O nebezpečí starém tisíce let i staronovém nepříteli. A o vyvoleném. BtCh je komplexní několikadílný příběh nejen o vztahu dvou lidí, i když ten je počátkem a základem celého příběhu. Prolíná se zde však více dějových linií, kdy vše souvisí se vším.
Klíčová slova:


Bradavická ambulance

Odkaz | Autor: Ametten | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: AB, SS, GH, DU... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2014-01-26 | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Co by se stalo, kdyby dostal doktor House místo v Bradavicích a převzal ošetřovnu? Přežijí to všichni? Budou ho mít rádi? Jaký nastaví boj proti Umbridgeové? To vše v mém crossoveru Bradavická Ambulance.
Klíčová slova: Crossover

andy22:
“podle mě je to dost dobrá oddechovka, ke které se ráda někdy vrátím.... :D”
Sargo:
“Není to tak zlé...”
NikaV:
“Mně se náhodou docela líbí. Oceňuju občasnou vtipnost hášek, Houseův sarkasmus... Ale to přeskakování z místa na místo mi občas trochu vadí,”
kattyV:
“Řekla bych, že crossovery nemohu brát vážně. Je to hra, a jako takovou ji beru. Bavím se interakcemi mezi postavami, které se nikdy nepotkaly, těší mne nečekané situace, které vznikají. NEČEKÁM dodržování kánonu a nevadí mi jakékoliv změny. Prostě, pokud je onen crossover dobře napsaný, bavím se. A zatím mi připadá, že Bradavická ambulance dobře napsaná je. Uvidíme, jak se bude rozvíiet dále.”
Akkarra:
“Tohle by mohlo fungovat za dvou předpokladů. 1) Pokud by to bylo pojato jako pořádně ujetá parodie, kterak House obrací Bradavice i s kompletním osazenstvem vzhůru nohama s gustem a způsoby sobě vlastními. 2) Bod číslo 1 operuje s předpokladem, že House by byl skutečně House a ne jeho těžce deformovaná hybridní forma, která je zde za něj vydávána. Protože bod číslo 1 a zejména a především bod číslo 2 nedosahují plnění ani z 1%, nemám nejmenší potíže s gustem napálit hodnocení odpad. :)”
Trinyx01:
“...”
Lanevra:
“Šmarjapanno! Nejotřepanější MS zápletka ve ff světě na kterou autorka naroubovala ubohého Grega. Charaktery postavy se tam nevyskytují, o charakterech kánonických postav ani nemluvě. Housův humor tam nenajdete ani za použití elektronového mikroskopu. A... hele, ono je to vlastně jedno, přečtěte si první odstavec. To, že se děj bez příčiny nebo přerušení přesune během jedné věty z Housovi pracovny do Velké síně hovoří zcela jasně o úrovni této povídky. Bennina jednička je asi známka za zlepšující se sloh v pozdějších kapitolách, ale stejně bych ji nedala a, protože jsem hodný čtenář a ještě nikdy jsem nulu nedala, se opět spokojím s Nemám zájem.”
jesssnape:
“to se nedá...”
Benny:
“!!To je zase jednou dílo..Prvně;ke crossoverům jsem skeptická a myslím, že právem.Autor se snaží podat postavy věrohodně, problém je to, že na to nemá talent.Postavy jsou plytké, sarkasmu z úst House nevěřím.Jeho chování je poněkud divné a nehouseovské.Pokud objevíte humor, napište mi a ukažte na něj prstem.|| V reakci na Lanevřin komentář, své hodnocení rozvedu.Bod tahle ff nedostala díky zlepšujícímu se slohu, ani absenci hrubek.Kolikrát je zvláštní zápletka, ale autor není 'vypsaný' a sloh/gramatika pokulhává.To je mi celkem u gleteus maximus.Tady jde čistě o děj, charaktery a zaujetí textem.Bod je jen rána z milosti, také jsem se zapřisáhla, že nuly rozdávat nebudu.”
Salome:
“Zatím nejde celkově hodnotit, protože je to jen začátek, ale opravdu dobrý začátek. Psáno lehce, vtipně, výborně vystižené postavy, a dokonce i něco tak nepravděpodobného, jako je výskyt House v Bradavicích, je vysvětleno věrohodně.”

Kate

Odkaz | Autor: One Geek Girl | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy, Hermiona Grangerová, Ron Weasley | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 80
Shrnutí: Co by se stalo, kdyby se kromě klasických čarodějů, čarodějek, mudlů a různých kouzelnických bytostích vyskytovali ve světě ještě bilokanti? Mocní čarodějové s úžasnými schopnostmi. Jenže o tom Kate vůbec netuší. Až do svých jedenácti let vyrůstala v dětském domově, kdy se jí často zdávalo o černovlasém brýlatém chlapci s jizvou na čele. Potom ale nastala změna. Přišel ji dopis z Bradavic, zjistila, že je čarodějnice a seznámila se s tím chlapcem ze svých snů. Přesto tu zůstává stále několik záhad. Kdo jsou její rodiče? Jaké jsou její záhadné bilokantské schopnosti a odkud pocházejí?
Klíčová slova: bilokanti, mary sue, custom character


Mé jméno, má krev...

Odkaz | Autor: Kat | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Sirius Black, Remus Lupin, James Potter, Lucius Malfoy, Tom Rojvol Radlle, ... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 104
Shrnutí: Lord Voldemort má dceru, která se snaží postavit svému otci a žít si svůj vlastní život. Do toho se připlete Sirius Black a jeho přátelé... A spustí se tím příběh, který bude pokračovat několik generací.
Klíčová slova: