Povídky čtenáře/čtenářky NikaV
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 60%

Velký omyl Moudrého klobouku

Odkaz | Autor: ester-ka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Deorwyn, Draco, a nějaké další vedlejší postavy | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 22
Shrnutí: Deorwynn Hendersonová je čistokrevná čarodějka s jistými rysy Aspergerova syndromu. Vyniká ve všech předmětech, profesionálně se zabývá astronomií, nezajímá ji aktuální dění a nemá ráda společnost. Velice nelibě nese skutečnost, že ji Moudrý klobouk zařadil do Nebelvíru, což Deor považuje za neklamné důkazy počínající senility této směšné hučky. V sedmém ročníku však začíná jít do tuhého a je třeba se konečně rozhodnout, na jakou stranu se přidat. Jak to Deorwynn přijme? A jaký podíl na jejím rozhodování bude mít Draco Malfoy, kterému už ze zdánlivě beznadějné situace začíná hrabat?
Klíčová slova:


Výchova dívek v Bradavicích

Odkaz | Autor: grimmy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Ginny Weasley/Willow Geraldine Butterback (OFC), Harry Potter/Levandule Brown a další | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Autor napsal: Jedná se o sérii, která je jakousi bradavickou antologií BDSM s prvky femslash. Oproti dřívějším povídkám jde o příběh od počátku konsenzuálních vztahů, s poněkud více vyzdviženou psychologií a motivy postav. Přesto má povídka erotický náboj a je místy poměrně popisná, takže není vhodná pro mládež do 18 let.
Klíčová slova: BDSM, femslash, AU

NikaV:
“S BDSM vztahem to nemá moc společného. Chybí nějaká počátečné důvěra před začátkem hrátek... Celkově postavy jednají docela nelogicky. Ale na druhou stranu je nadprůměrný sloh a dobře navozuje atmosféru, hrátky se různě mění, takže se nikdy nic neopakuje. Proto dávám tři body.”
Benny:
“Tak nevím zda se smát nebo plakat.Vzdala jsem to u třetí kapitoly.Když to srovnám s jinou ff, kterou aktuálně čtu a ve které jde o D/s vztah mezi muži, ale rozhodně na to nehupsli tak prvoplánově a bez přípravy..Tak ještě jinak.Potkáte někoho a hele víte, že si to nejspíš do pěti minut rozdáte, ale hned BDSM hrátky?Ne, to chce hodně důvěry.Jinak je to vše tak klišoidní až děs.Dám jedničku a jen za to, že to je béčkové pwpčko na třinást kapitol.”
ZJTrane:
“keď bude čas”
SinamLlumi:
“ Hahaha, jo, přesně takhle se dvě patnáctky (jedna z nich úplně nezkušená a druhá GinnySueW) baví o sexu. Autor by si měl uvědomit, že pokud chce psát takovýmto tónem, musí si vybrat postavy, u kterých to bude uvěřitelné (nebo alespoň ne zcela směšné). No jo, jenže s dospělou ženou by to nebylo tak sexy, že? Sloh, který není špatný (ač místy šroubovaný), ani náhodou nedokáže vyvážit nesmyslné chování postav a spousty klišé. A Ginny že by se zastala „šikanovaného“ spolužáka (a zněla přitom jako McGonagallová)? Oh plz. Tahle odbočka od charakteru snad nutná nebyla. S.L. ”
Purple Haze:
“Není to čistých pět bodů, ale určitě je to spíš pět než čtyři. Sloh je nadprůměrný, místy jsem vážně chrochtal blahem. BDSM femslash je příjemná změna. Autor do povídky zapracoval další dva páry (oba heterosexuální) a ke konci také rozhodující bitvu mezi Fénixovým řádem a Smrtijedy (poslední kapitola, která mi osobně přišla lehce naivní - asi ji budu příště přeskakovat :-). V poslední části s názvem "Dohra" se dozvídáme, jak vypadaly Bradavice po válce. (povídka se odehrává v čase 6. dílu a co se týče událostí, jde o AU) /// 30.3.2011: Tak jsem musel svůj názor přehodnotit, protože teď čtu povídku s bdsm tématikou, které se tohle prostě nevyrovná. :-) Takže ubírám jeden bod.”