Povídky čtenáře/čtenářky Nex
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 40%

Soud Severuse Snapea

Odkaz | Autor: FerPorcel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape / Hermiona Grangerová, .... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus Snape je souzen za své činy. Dvakrát.
Klíčová slova: snamione

Katekyo:
“..”
Nel-ly:
“Asi jsem moc nepochopila... no, nevadí”
Sectumsempra:
“errr...no, nejak mne to nezaujalo...”
Slythoryn:
“Nenalezla jsem v tom nějakou pointu, nenalezla jsem tam vtip, nenalezla jsem tam nápad, nenalezla jsem v tom zalíbení... Celé to tak nějak uplynulo... a najednou byl konec.”
Chavelierka:
“Jo, to si někdy přečtu ještě jednou :D”
Sargo:
“Inu, kazdy ff psavec se musi se soudem Snapea vyporadat po svem, nekdo lepe, nekdo mene lepe.”
Nex:
“Docela zajímavý nápad, ale povídka pro mě nemá jiskru, oheň, přinejlepším je to poblikávající uhlík. Zásah shůry by nebyl sám o sobě špatný, ale objevení neznámé postavy se spoustou vysvětlivek v klíčový okamžik ano.”
SaraPolanska:
“Nudááá. Flashbacky jsem úplně přeskočila, protože mě to hrozně nudilo a pár věcí mi vůbec nedávalo smysl. Autorka se asi pokoušela o složitější linii příběhu, ale nakonec je z toho nuda na tisíc a jeden způsob.”
Kate Mathews:
“...uvidíme...”
sandymathews:
“zajímavé, ale happyendy moc nemusím...”
Keiko.kei:
“Celkem pohodová jednorázovka, ale nijak mě neoslovila...”
Akkarra:
“Nuda, nuda, nuda, všudypřítomný a všemocný Brumbál v celé své patetičnosti, samaritánka v akci a zase nuda...”
GwenLoguir:
“Dumbyho zmysel pre humor jedného privedie do hrobu”