Povídky čtenáře/čtenářky Nade
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 60%

A sova jménem Romeo

Odkaz | Autor: Rickey | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Po válce, Draco je chovatelem sov, Harry je bystrozor a sova jménem Romeo je svede dohromady.
Klíčová slova: sovy , drarry


Alternativní konec k HP7

Odkaz | Autor: Alane | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry, Ginny... | Rating: 12 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Krátká povídka pro ty, kteří nejsou spokojeni s koncem ságy o HP. LINK NEFUNGUJE.
Klíčová slova:


Ďalšia dobrá šlamastika

Odkaz | Autor: Lilyseyes | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Harry Potter/ Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Nehoda s časovratom má pre Severusa Snapa nečakané následky, najmä keď mu Harry pribehne na pomoc.
Klíčová slova: péče, porozumění, časové posuny, sex


Miluju tě...i když jsi (někdy) idiot

Odkaz | Autor: A-SISI | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Minerva, Albus | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Albus je zvědavý, Minerva je zvědavá, Harry by to prozradil, Severus ne.
Klíčová slova: sňatek , Snarry


Nezáměrně tvůj

Odkaz | Autor: Dinkel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Tom Raddle (LV) | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 60
Shrnutí: Lord Voldemort zatouží po svém nepříteli. Nic mu nezabrání, aby ho získal a spojil se s ním.
Klíčová slova: týrání, svatba, nucený sňatek, zlý Brumbál


Pamlsky

Odkaz | Autor: Seeker | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Sirius Black | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Překlad: Sinam Llumi / Black je přesvědčený, že Snape něco skrývá...
Klíčová slova: PWP, sex


Posedlost

Odkaz | Autor: Styx | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Sirius Black/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Sirius Black je přímo posedlý Severusem Snapeem, ovšem Severus jeho vášeň zatvrzele odmítá sdílet. Sirius se ale jen tak nevzdává a hledá způsoby, jak ho přesvědčit.
Klíčová slova: noncon, sex , Snack

FemmeFragile:
“Rozečteno”
bedrníka:
“Šestistopý krasavec Snape mě strašlivě irituje, ale aspoň je pochopitelná Siriusova neukočírovatelná posedlost. Pak jsem trochu přeskakovala, úplně tomu Stockholmskému syndromu v tomhle případě nevěřím. Ovšem poslední dva odstavce příběhu dávají tu pravou šťávu.”
Sectumsempra:
“Ctu to uz ponekolikate a pokazde jsem nadsena :))”
DenDella:
“Posedlost, v mých očích, jen trochu pokulhává za katem. Dlouho jsem čtení odkládala kvůli páru, ale nakonec tam jejich vzájemná nenávist nebyla nijak zvlášť zastoupená, takže jsem pár ani nevnímala. Celé první 3 kapitoly byly hrozně nudné, utahané a vešly by se bohatě do jedné. Zbytek byl skvělý. Vzrušující, napínavý, citlivý, ... Nádherné dva večery čtení. Na konci mě tam trochu rušilo, že si Styx odběhla pro inspiraci do originálu, ale přitom vlastně ne. Jinak mě to opravdu překvapilo, jako snad zatím nic v žádném slashi. Aniž bych nad důsledky konce moc přemýšlela, jen jsem překvapeně zírala na poslední odstavec. A to, že se slibované pokračování nekonalo, mi opět vůbec nevadilo. Dávám 4*, protože je to prostě Styx, která mi vždycky dokáže doplnit hladinu slashe v krvi.”
Lanevra:
“Staré dobré časy...”
Temna0Maky:
“...”
Mariella:
“Mám pocit, že jsem něco podobného už někde četla, ale z neznámého důvodu nedočetla, což nechápu. Skvělá povídka. Sirius mi sice místy přišel OOC, ale je pravda, že je to stejně AU - a skvělé AU. Ke konci člověku ta povídka může přijít až přeslazená, ale pak je okamžitě polit kýblem ledové vody. A tak je to lepší.”
KalamityJane:
“No teda sakra... To se člověk blíží ke konci a říká si, že toho konce je škoda, protože sklouzává do šílené idyly. No a pak přijde poslední odstavec. To mi teda vyrazilo dech a zvedlo to celou povídku o stupeň výš.”
jesssnape:
“...”
Sargo:
“Tak jsem si početla a celou dobu si říkám: sáfra, už jsem kdysi ve svých počátcích musela číst něco strašně moc podobného... a pak jsem samozřejmě zjistila, že je to ono, jenom zkreslené časem a dojmem věcí přečtených od té doby. Hrozně mě to překvapilo, protože pocit z té povídky je tak propastně jiný! Ale úplně a zcela. Lepší i horší. Celku z mnoha důvodů nevěřím, je tam ovšem řada brilantních detailů. Nevím ale, nakolik příjemným překvapením je zjištění naprosté rezistence vůči popisovanému násilí.”
kami:
“To je to taká stará známa poviedka. Bolo to dobré, vždy keď si to prečítam, je to dobré a ten koniec je taký... taký. (Nebudem predsa spoilerovať. :D)”
Mrmla:
“--”
Benny:
“Když jsem jí četla poprvé,říkala jsem si;"Waw ten konec mi vyrazil dech"Další přečtení už takové pocity nevyvolalo.Řekněme,že s čistým svědomím za 4.”
Potkanice:
“Ačkoli jsem jí přečetla jedním dechem, není to můj šálek kávy”
mariaa:
“Velmi kvalitní povídka, která zaslouží 4, ale znovu se k ní vracet nebudu, proto za 3.”
belldandy:
“4/5. Podat takovou zápletku věrohodně, to mi připadá jako velká výzva pro každého autora slashe a Styx se s tím nepopasovala vůbec špatně. V Posedlosti mám problém se začátkem a koncem. Mám pocit, že k tomu, aby Black udělal něco tak radikálního jako zde by měl dostat nějaký pořádný důvod. Sexuální frustrace je mi málo a když tak potřebuji vidět, že doslova propadá šílenství a přestává se ovládat. Z druhé strany mi zas připadá, že nemůže být tak snadné odpustit něco takového bez výhrad a úplně jako zde na konci. Nicméně zbytek příběhu se mi líbil velice - dokonce na pět bodů. Bylo to, jak je u Styx zvykem, neuvěřitelně precizně a přesvědčivě napsáno. A já dokonce zbaštila Snapeovi jeho postupné ustupování a tání .... Jen neberu, že při zachování své plné příčetnosti může přistoupit na to, že si něco takového zasloužil. Přijde mi že větou "Dal jsi mi dobrou lekci, prevíte." nelze zhodnotit předchozí děj. To mi raději Severuse úplně zlomte, ať věřím, že mu to je už jedno. :) Úplný konec nekomentuji - k němu mám, co do hodnocení, neutrální postoj. :) PS: Taky mi trochu nesedí, že se v této FF často dává rovnítko mezi fyzické vzrušení a touhu po nějaké konkrétní osobě. Fyzické vzrušení však přeci nemusí být vázáno na konkrétního člověka, tím méně na člověka právě přítomného. A není tedy žádným jednoznačným důkazem touhy po právě přítomné osobě. Ale když to tak hlavní hrdinové chtějí vidět, já jim to vymlouvat nebudu ... :)”
delatrix:
“mmm”
Kate Mathews:
“...”
Dael Shays:
“Jeden z prvních slashů, co jsem kdy četla a jeden z nejlepších, co znám. Ten konec tam tak krásně patří, ale nejraději bych ho vyrvala, spálila a zapomněla, že se to kdy stalo :))”
Nade:
“Ze začátku se to jeví jako docela vtipná povídka s jistým množstvím násilného sexu. Ale ten konec mi naprosto vyrazil dech.”
ZJTrane:
“Poviedka, ktorá je skvelo napísaná a rada pri nej trpím :) Príbehy od Styx nečítam, tie rovno prežívam.”
Dark:
“tak ten konec mě rozhodně dostal....i když na non-con moc nejsem tohle se mi líbilo:-)”
Akkarra:
“Tohle už jsem kdysi četla a znovu opakuji: Ne, ne, ne... Ten konec mě těžce dostává. Ten je tak debilní, až je geniální. Styx - za tohle máš mou hlubokou poklonu. :)”
SinamLlumi:
“Posedlost byla hodně dlouhou dobu moje jediná oblíbená česká slashová povídka. Normálně sice přímo nesnáším krasavce!Snapea, ale tohle je pro mě zkrátka AU, kde jsem ochotná ho tolerovat. :) Jo, ta 5 asi bude z nostalgie, ale co už. :) S.L.”

Revenge

Odkaz | Autor: Siner | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/LM | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Pomsta LM nedopadne tak, jak si představoval.
Klíčová slova: mpreg


Stydlivý Severus Snape se sbližuje se svalnatým Siriem (Slash se samými S)

Odkaz | Autor: Lord Roderik Galant | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Sirius Black | Rating: 18+? | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Shrnutí autora přesně v duchu povídky: Sedmák Severus Snape se stejně starým spolužákem Siriem se sbližují, sexují, sní...
Klíčová slova:


To ta vůně II.

Odkaz | Autor: Sssnake | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: I když Harry nemá tak citlivý nos jako mistr lektvarů, přesto mu pomůže odhalit jednu záhadu. Sequel To ta vůně od Darkness: http://www.fantasmagorium.net/povidky/povidky-tota_vune.php
Klíčová slova: lemon


Účel světí prostředky

Odkaz | Autor: Gleti | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HP | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry se chce stát bystrozorem za každou cenu
Klíčová slova: test


Upřímné přiznání (spasí duši, ale zkazí pověst)

Odkaz | Autor: DementorDelta | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, další páry | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Brumbál je přesvědčen, že profesor lektvarů dobře ví, proč Bradavice potřebují nové pravidlo.
Klíčová slova: humor, ficlet, pravidlo, učitel, student


Utajené, odhalené

Odkaz | Autor: Falkira | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: +18 | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 11
Shrnutí: Harry a Severus zavření s ostatními na ústření.
Klíčová slova: Sex, PWP , snarry


Veselý večírek™

Odkaz | Autor: Mandragora | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: různí studenti a profesoři v Bradavicích | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jestli toužíte si přečíst příběh o velké a romantické lásce, tak v případě této povídky máte smůlu.
Klíčová slova: humor


Vkročil jsi do mých snů

Odkaz | Autor: Sharp Tonque | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Snape se na vlastní kůži přesvědčí, jak chutná jeho vlastní kouzlo
Klíčová slova:


Zrádce

Odkaz | Autor: D.J. Orlovský | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Láska je neobyčejně závažný důvod, který ospravedlní všechno. (A. P. Čechov)
Klíčová slova: romantika, smutek, mučení