Povídky čtenáře/čtenářky Mysty15
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 40%

Ovocné guličky

Odkaz | Autor: Michmak | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Hermiona se Severusem mají díte... malého chlapce... Hermiona má problémy s výchovou a tak požádá o pomoc svojeho manžela...
Klíčová slova: Snamione

Katekyo:
“...”
kami:
“Náhodou, mne sa to kedysi páčilo. Vtedy som mala ale úplne iný vkus.”
GwenLoguir:
“Z jednorázoviek u kizi ma táto najmenej zaujala.”
ZJTrane:
“Zábavná blbina, ale nie je to FF HP”
Aha_Lucia:
“bavila som sa!”
Akkarra:
“No.... To bylo.... Nějak ani nevím co mám napsat. Jsem poněkud na rozpacích. Přišlo mi to neskutečně uhozené, místy poněkud trapné až nechutné (scéna s větou: Použij svůj vlastní penis.) a zasmála jsem se jen párkrát. A to dítě je opravdu neskutečně přiblblé.....”
Mysty15:
“To byla... taková... pitomost.”
Sargo:
“Bavila jsem se výtečně. :-))”
D.J. Orlovský:
“Severus je děsně OOC, ale dobře to bych ještě zkousnul, ale to dítě mi přijde neskutečně přiblblé a nic mě nepřesvědčí o tom, že takhle někdo může učit dítě chodit na záchod. Přijde mi to krajně nerealistické a ani to není moc vtipné.”
Istar Halabába:
“Nelíbí se mi, jak je otec vyděšený z toho, že by se měl ON! podílet na výchově svého syna. A nelíbí se mi Hermiona, která se musela tak snažit, aby dosáhla svého (Stálo jí to vůbec za to?), a také se mi nezdá, že by ona tuhle oblast výchovy odložila na tak pozdě. No vím, jsou jiné země, jiné zvyky, jiné názory, jiné povahy... :) Ale napsané je to docela hezky.”
eggy:
“Když jsem to poprvé četla tak jsem se válela smíchy :) určite se to oplatí prečíst...”

Upřímné přiznání (spasí duši, ale zkazí pověst)

Odkaz | Autor: DementorDelta | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, další páry | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Brumbál je přesvědčen, že profesor lektvarů dobře ví, proč Bradavice potřebují nové pravidlo.
Klíčová slova: humor, ficlet, pravidlo, učitel, student