Povídky čtenáře/čtenářky Mysty15
z fandomu Originální Fic

Do pekel

Odkaz | Autor: Memorin | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: on/on | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: O upírovi, který balancuje nad rozhodnutím zabíjet lidi, nebo místo toho posílat do pekel své vlastní druhy...
Klíčová slova: upír, krev


Kapky

Odkaz | Autor: Estriel | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: ona/ona | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Láska kamarádky ke kamarádce... když city nakonec poleví.
Klíčová slova: femslash, vypravěč ve druhé osobě


Myrtilles

Odkaz | Autor: Syhrael | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: on/on | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 36
Shrnutí: Na počátku byla jedna dvojice. Jedna homosexuální dvojice. Psalo se jaro 2007, které plynule přišlo do léta... a tihle dva si skočili takříkajíc do rány. Možná za to mohl fakt, že Bernardovi by na zavolání přiběhl telefon, možná jenom to, že naivní žábě, které neumělo postavit ani přiblblý stan, bylo až příliš sladké, ale jedno vám povím jistě - tahle dvojice se hledala tak dlouho, až se jí Syhrael zželelo a slepila je dohromady...
Klíčová slova: borůvky, pištění, romantika, psychologické, erotika, sex, prostituce


Myrtilles II.

Odkaz | Autor: Syhrael | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: on/on | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 23
Shrnutí: Štěstí se rodí po malých kapičkách a najdete jej pouze na listech borůvčí... Druhá a poslední řada Myrtilles.
Klíčová slova: borůvky, pištění, romantika, psychologické, erotika, sex

Usmevava_Barush:
“...”
sisi/ctenar:
“Ach ano nevyhnutelné dění :) vskutku je to tak .) jeden keřík nikdy nepostačí.”
shadow:
“:-)”
k.y.t.k.a:
“Moc se mi líbila.”
ZJTrane:
“Nádhera a more citov ktoré som v tomto nádhernom príbehu prežila ma dojíma, som z neho úplne ale úplne šťastná a rozžiarená. Najlepšie na tom celom je, že sa doňho môžem ponoriť kedykoľvek budem chcieť a on tu bude. A ja sa k nemu budem vracať, lebo je tak krásny.”
Victoria:
“Já nevím, pokračování už se mi tam nehodí... Je to na mě moc rozvláčné, vleče se to moc dlouho”
sigam:
“Popravdě už ani nevím o čem to pořádně bylo. Souhlasím s darken, že pokračování už bylo celkem zbytečné. Ale i tak napsáno moc pěkně.”
Ivet:
“Není to tím, že jsem začala nesnášet Sašu a absolutně si zamilovala Matěje s Filipem, ale už to není to, co bývalo. Přesto jsem to četla s napětím.”
darken:
“Tohle pokračování autorka psát opravdu neměla.”
Ice:
“Už na konci první řady jsem měla pocit, že zápletka začíná mizet a přesouváme se do roviny má mě opravdu rád/nemá mě rád, což po několika kapitolách začíná být únavné. Mám navíc ráda roztomilé fluffy, ale tohle bylo i na mě trošku moc. Přiznávám, že jsem řadu nedočetla do konce. Za plus jednoznačně považuji výborný styl psaní. Dávám trojku, ale přesto doporučuji k přečtení a utvoření si vlastního názoru.”
Mysty15:
“Krásné, roztomilé, sladké stejně jako první řada. Tentokrát se v kouzelném světě objevují další problémy a snad je to dobře, jelikož ve skutečnosti jen málokteré věci trvají věčně... Většinou u povídek bývá druhá řada spíše na škodu, ale tohle se mezi ony případy rozhodně nepočítá. Druhá řada akorát ve mně umocnila veškeré pocity z té první a potvrdila mi, že Syhrael psát prostě umí.”

Saltarïna

Odkaz | Autor: Syhrael | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: originální | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 38
Shrnutí: Slovo Saltarina znamená tanečnice. Tanečnice jako sám život...
Klíčová slova: prostituce, psychologické, temné, drama, romantika, erotika, sex


Tisíc jeřábů

Odkaz | Autor: Estriel | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: ona/on | Rating: - | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: "Když poskládáš tisíc jeřábů, Tomi-čan, splní se ti přání, to, které máš hluboko v srdci..." O lásce sestry ke svému bratrovi.
Klíčová slova: incest


Tvá

Odkaz | Autor: Estriel | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: ona/ona | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí:
Klíčová slova: drabble, bdsm, femslash, vypravěč ve druhé osobě