Povídky čtenáře/čtenářky Mrmla
z fandomu Originální Fic
rozečtené

Plagiátor

Odkaz | Autor: Kayleigh | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Vyšetřovatelka, Vrah, Daniel (Anderson), Watson, Benedict a další | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 71
Shrnutí: Od autorky: Když je něčí inteligence dvojnásobná průměru, jeho pojetí světa je přísně realistické, vzdělání nejvyšší možné, život zatraceně nudný a humor poněkud cynický, nemůže to dopadnout jinak než takovou humornou sériovou vraždou. To pak člověk potřebuje aspoň dvě sekretářky a jednoho debila. Nebo dva debily a jednu sekretářku. Vážně bych měla Benedictovi říkat Hannibale. Pokouší se mě sníst pohledem už od porady.
Klíčová slova: krimi, černý humor, sarkasmus


Radšej nemysli

Odkaz | Autor: Kami | Fandom: Originální Fic | Jazyk: SJ | Postavy: Lukáš Šiška/Adam Tríbel | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Zápletka je postavená na trdičnej báze - učiteľ/žiak. Pričom chlapec je nekomunikatívny jedinec pohŕdajúci svojimi spolužiakmi a najmä svojim profesorom, ktorý učí literatúru na báze: "Čo sme pili minule."
Klíčová slova: škola, uke, seme

Ostravanka:
“q”
Usmevava_Barush:
“.”
Mrmla:
“Nelze vyhledat”
Zuzi:
“Ten kluk... :)”
mariaa:
“...”
Salome:
“Je to nadprůměrná povídka, kde dobrý dojem kazí jen pravopisné chyby - a že jich je. Z toho čtyři opravdu závažné, zbytek je interpunkce. U autorky, která se považuje za odborníka na literaturu, to až zaráží. Líbilo se mi, že jejich "vztah" neromantizovala, že pokus o zneužití závislosti zůstal tím, čím byl. Konec se mi líbil - vždyť to vzhledem k okolnostem ani nebylo až tak nepravděpodobné. Navíc - to, jak mu postupně docházelo, že to nemůže být náhoda bylo takové... roztomilé.”
Akkarra:
“Mě osobně nadchnul bonus, povídka jako taková mě zase až tak moc nechytla. Ale jinak je to vážně podařené. :)”
KalamityJane:
“Hezké”
Benny:
“Kami, my se známe?Protože jsi mě docela vystihla:)Co jsem měla možnost od Tebe číst, zdálo se mi to sice hezky popsané ale stroze popsáno a musím říct, že tohle byla příjemná změna.Popsáné okolí, osobnost Lukaše a přiblížení jeho povahy čtenáři.Pořádně mne to zaujalo až od půlky, a také realistický konec.Jen za mne bych nemusela mít ten optimistický bonus:)Známka 3-4, zatím dám nižší ohodnocení a nechám to uležet:)”
Zástupkyňa:
“Mám ho rada. A najlepšia časť? Tá posledná, SPOILER! nekončí to happyendom, ale stretnutím na lavičke. (Och!) Upozornenie dva: niektoré myšlienky sa mi vryli pod kožu.”