Povídky čtenáře/čtenářky Marion Daé
z fandomu Harry Potter
rozečtené

And then people need love

Odkaz | Autor: M.R.K.E.V. | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 14
Shrnutí: Může člověk rozhodovat o vlastním životě?
Klíčová slova: romantika, psychologické

Haluzka:
“-”
Tereza:
“...”
Adelaine:
“Povídka na mě hodně zapůsobila, až tak, že jsem chápala a cítila bezvýchodnost jejich situace.”
Akkarra:
“Harry - hrdina, kterého už nikdo nepotřebuje a Draco - Malfoy, svazovaný vlastním rodem a předurčením. Konec příběhu, opona padá.”
Victoria:
“Dlouho jsem přemýšlela na hodnocením. Dávám 3, ale určitě je svým způsobem lepší než průměr. Souhlasím s tím, že děj byl dost prudký a ze začátku se mi povídka opravdu nelíbila. Ale na druhou stranu velmi oceňuji myšlenku... Žijeme z křehkých okamžiků, které se jednou musí rozplynout...”
beruska:
“...”
Marion Daé:
“název mě zaujal, popis taky, snad na tom bude obsah stejně :)”
ZJTrane:
“Tak krutá pravda "I pohádky se špatným koncem končívají svatbou." Je mi to ľúto, ľutujem Draca, Harryho ale aj to dievča... Krásna poviedka a koniec bol taký správny.”
Alexiss:
“na konci jsem měla pocit, e se udusím..nemohla jsem dýchat..já..jen jsem to prostě nečekala..naprosto dokonalé...”
Sanasami:
“Naozaj úžasná poviedka ......je mi ľúto ako to skončilo”
Ivet:
“I smutné konce končí svatbou.. ano, a já při ní brečím.”
Ice:
“Nemůžu si pomoct, nenašla jsem nic, co by mě obzvlášť zaujalo. Všechno se odehrává rychle a pro mě trochu nelogicky. Sloh se mi vcelku líbil, jen dialogy působily nepřirozeně. Od autorky mám raději jiné povídky. :)”
Memorin:
“Křehké panenky se roztříštily na zem, stejně jako krůpěje citů. Zlomení...”
Mysty15:
“Krásná a smutná pohádka. O tom, že i štěstí může být rozbito porcelánovou panenkou. Dojemné, kouzelné a tragické.”

Blackbird

Odkaz | Autor: El.len | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy, Manon | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Draco žije způsob života, který by od něj asi jen málokdo očekával (brzy se dozvíte proč je tomu tak) a jak už se asi dalo čekat, do všeho se (jako vždycky) musí připlést Potter.
Klíčová slova:


Co způsobil deník

Odkaz | Autor: Ivet | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter / Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 18
Shrnutí: Harry si ještě za jeho studia v Bradavicích začal psát deník. Co se stane, když ho o hodně let později najde jeho žena Ginny a přečte si v něm velmi zajímavé věci? Naučí se s tím žít kvůli jejich dětem a nebo se s Harrym rozvede? A jak bude pokračovat Harryho život?
Klíčová slova: romantika, láska, Bradavice


Hloubky zimy

Odkaz | Autor: Cosmic | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy. | Rating: +15 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: Čtyři roky po odchodu ze školy, žije Harry sám v mudlovském světě. Opustil magický svět - dokud jednou Draco Malfoy nemá automobilovou nehodu přímo před Harrym a neskončí ochrnutý na kolečkovém křesle.
Klíčová slova: Drarry, kolečkové křeslo


Potřebuju rande

Odkaz | Autor: Vorabiza | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Harry potřebuje doprovod na ples, kterým se oslavuje rok od Voldemortovy porážky. Způsobí však pozdvižení, když se rozhodne pozvat Draca, který souhlasí.
Klíčová slova: polibek, Ron na mrtvici , drarry


Země zaslíbená

Odkaz | Autor: Alane | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: zcela přístupné (v podstatě žádný sex ani násilí) | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 12
Shrnutí: Co se bude dít poté, co se Harry Potter konečně setká se svými rodiči a tedy zemře? Crossover Harryho Pottera (1 - 6) a knihy Jak přicházejí sny.
Klíčová slova: drarry, snack