Povídky čtenáře/čtenářky Marion Daé
z fandomu Harry Potter
rozečtené

And then people need love

Odkaz | Autor: M.R.K.E.V. | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 14
Shrnutí: Může člověk rozhodovat o vlastním životě?
Klíčová slova: romantika, psychologické


Blackbird

Odkaz | Autor: El.len | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy, Manon | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Draco žije způsob života, který by od něj asi jen málokdo očekával (brzy se dozvíte proč je tomu tak) a jak už se asi dalo čekat, do všeho se (jako vždycky) musí připlést Potter.
Klíčová slova:


Co způsobil deník

Odkaz | Autor: Ivet | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter / Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 18
Shrnutí: Harry si ještě za jeho studia v Bradavicích začal psát deník. Co se stane, když ho o hodně let později najde jeho žena Ginny a přečte si v něm velmi zajímavé věci? Naučí se s tím žít kvůli jejich dětem a nebo se s Harrym rozvede? A jak bude pokračovat Harryho život?
Klíčová slova: romantika, láska, Bradavice


Hloubky zimy

Odkaz | Autor: Cosmic | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy. | Rating: +15 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: Čtyři roky po odchodu ze školy, žije Harry sám v mudlovském světě. Opustil magický svět - dokud jednou Draco Malfoy nemá automobilovou nehodu přímo před Harrym a neskončí ochrnutý na kolečkovém křesle.
Klíčová slova: Drarry, kolečkové křeslo


Potřebuju rande

Odkaz | Autor: Vorabiza | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Harry potřebuje doprovod na ples, kterým se oslavuje rok od Voldemortovy porážky. Způsobí však pozdvižení, když se rozhodne pozvat Draca, který souhlasí.
Klíčová slova: polibek, Ron na mrtvici , drarry


Země zaslíbená

Odkaz | Autor: Alane | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: zcela přístupné (v podstatě žádný sex ani násilí) | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 12
Shrnutí: Co se bude dít poté, co se Harry Potter konečně setká se svými rodiči a tedy zemře? Crossover Harryho Pottera (1 - 6) a knihy Jak přicházejí sny.
Klíčová slova: drarry, snack

Tereza:
“...”
bwews:
“..”
Trinyx01:
“...”
Benny:
“-”
belldandy:
“Když Alane píše slash, působí to stejně jako by psala kázání. Všechny texty (no, byly jen čtyři :)), které jsem od ní zatím přečetla, v sobě měly určitou zanícenost a silný aktivistický apel. Nu .. tohle kázání ... se mi hodně líbilo. Bylo to V-Y-N-I-K-A-J-Í-C-Í. :) // Ano, možná mi tu občas přišlo něco nerealistické, jenže právě tím to tak nějak odpovídalo duchu předlohy. "Jak přícházejí sny" mi totiž také nepřipadá příliš realistické a promyšlené. Je to fantasmagorická moralitka. "Země záslíbená" funguje jako její velmi trefný crossover s HP. Po pravdě tu přemýšlím i o vyšší známce (než dávám v tuhle chvíli), ale na některé věci zkrátka potřebuji čas a z něj plynoucí odstup. / EDIT. Ale tak jo... Ovšem s varováním, že hlavně pro svou trochu šílenou fantasmagoričnost (která je ovšem v souladu s druhou předlohou tohoto díla) to asi není čtení pro každého. :)”
Mrmla:
“...”
Adelaine:
“...”
keishatko:
““...””
Nade:
“......”
ZJTrane:
“Nádherný a zvláštny príbeh. Nedokázala som sa odtrhnúť.”
beruska:
“X”
Marion Daé:
“chci si přečíst. autorčiny díla mě zatím převážně příjemně překvapily a doufám že ani tady tomu nebude jinak :)”
Akkarra:
“Smekám. Myslím, že potenciál knížky Jak přicházejí sny je tady využitý úplně maximálně. :)”
Jacomo:
“Krásný příběh. Je v něm skutečně hodně z filmu, ale to, co je autorovo, je výborné. Velký plus za neotřelý pohled na vedlejší postavy (zejména Jamese ;-D). A ten otevřený konec...”
Purple Haze:
“Moc zajímavý crossover. Ocenil jsem zapracování některých osobností z historie.”
Ivet:
“Země zaslíbená. Ne docela, ale všechno se dá řešit a vše se vyřeší... :)) Originální povídka, která vykouzlí úsměv.”
darken:
“Velmi příjemná, oroginální povídka, kde po smrti přichází 'Země zaslíbená', kde se každému splní jeho sny. Jemně humorné, nepřeslazné, nenucené, prostě taková povídka k nedělnímu čaji.”