Povídky čtenáře/čtenářky Marion Daé
z fandomu Harry Potter
rozečtené

And then people need love

Odkaz | Autor: M.R.K.E.V. | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 14
Shrnutí: Může člověk rozhodovat o vlastním životě?
Klíčová slova: romantika, psychologické


Blackbird

Odkaz | Autor: El.len | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy, Manon | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Draco žije způsob života, který by od něj asi jen málokdo očekával (brzy se dozvíte proč je tomu tak) a jak už se asi dalo čekat, do všeho se (jako vždycky) musí připlést Potter.
Klíčová slova:


Co způsobil deník

Odkaz | Autor: Ivet | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter / Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 18
Shrnutí: Harry si ještě za jeho studia v Bradavicích začal psát deník. Co se stane, když ho o hodně let později najde jeho žena Ginny a přečte si v něm velmi zajímavé věci? Naučí se s tím žít kvůli jejich dětem a nebo se s Harrym rozvede? A jak bude pokračovat Harryho život?
Klíčová slova: romantika, láska, Bradavice


Hloubky zimy

Odkaz | Autor: Cosmic | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy. | Rating: +15 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: Čtyři roky po odchodu ze školy, žije Harry sám v mudlovském světě. Opustil magický svět - dokud jednou Draco Malfoy nemá automobilovou nehodu přímo před Harrym a neskončí ochrnutý na kolečkovém křesle.
Klíčová slova: Drarry, kolečkové křeslo

Tereza:
“...”
Makkakonka:
“...”
Rulie:
“už se k té povídce vracím potřetí a já nevím co si o ní myslet, pokaždé si řeknu, že už se k ní nevrátím a stejně jo ... takže za mě plný počet”
KalamityJane:
“Já prostě nevím, začátek se mi líbil, i když jsem občas skřípala zuby nad překladem, hrozně mi vadí originální názvy v českých překladech... Dějově je to zajímavé, ačkoliv nepochopím, proč Harry nevzal Draca rovnou ke Svatému Mungovi, když musel vědět, že by mu tam pomohli bez ohledu na to, že oba žili v mudlovském světě... Ale co, soužití a Harryho mudlovští přátelé, to bylo fajn, až dokud se ti dva nedali dohromady, pak už to šlo zase z kopce. Dojem to neudělalo, ale plus za Hermionu, to se moc často nevidí.”
Ostravanka:
“q”
Trinyx:
“...”
Benny:
“Jednou večer se tak nudim, tak jsem sáhla vyjimečně po Drarry.Ze začatku jsem nelitovala, ovšem jak zde již padlo, ke konci jsem se nutila to dočíst.Opakovaně zjišťuji, že Drarry povídky nejsou pro mne.Přiliš romantiky, patosu a mimo charakter.”
Mrmla:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“Vlastně docela fajn povídka, i když se tam mihne pár nelogičností a kdo je "padouch" je jasné už od začátku. Občas jsem se i zasmála a dvě originální postavy (mudlové) byli skvělé zpestření. Povídka se četla dobře a Harry s Dracem jsou spolu vždy super.”
k.y.t.k.a:
“Překlad pěkný, ale povídka nic moc.”
te.ss.sa:
“krása :D”
kripolik:
“Moc pěkná povídka :) takovou Hermionu jsem ještě nezažila...”
Victoria:
“Moc dobré =)”
mariaa:
“Začátek byl ucházející, ale bohužel uprostřed povídky jsem se začala nudit a konec jsem se musela nutit dočíst.”
beruska:
“Smutne ale pekne”
Cvrcinka:
“...”
Marion Daé:
“kam jsem se dostala, jsem zatím nenašla důvod být zklamaná.”
finde:
“milá povídka, která potěší nejen v zimní podvečer”
Jacomo:
“Je cosi tajemného a zvláštního na této povídce. Občas je lehce nelogická, nereálná a naivní, ale má v sobě zajímavá místa, která mě donutila číst, číst a číst, dokud jsem nedošla až na konec. Významné plus dávám za detektivní rozuzlení, u překladu ale bohužel musím přidat minus za gramatiku. Občas je chybně použita ta anglická - zejména v přímé řeči - a občas pokulhává ve správné češtině. Myslím, že tenhle příběh by si zasloužil ještě jedno opravné přečtení. Nicméně to nic nemění na tom, že mě zaujal a sem tam přiměl i k zamyšlení. Dávám jen 3 hvězdičky spíše proto, abych odlišila od jiných povídek, ke kterým mám bližší vztah.”
Nade:
“Spokojenost. Kdo má rád romantiku s trochou napětí - doporučuji. Hlavní záporák je opravdu překvapivý.”
Ivet:
“Nádherná. :)”
Akkarra:
“Pár povídek na HP s tématikou ochrnutí už jsem četla a tahle mi přijde hodně dobrá - už kvůli detektivní zápletce. Trochu zklamal epilog - konkrétně ta část o 5 měsíců později, já prostě až takovéhle závěry nemusím - ale jinak.... :)”
ZJTrane:
“Túto poviedku som prečítala jedným dychom, aj keď sa rozbiehala trošku pomaly, po tretej kapitole som sa už neodtrhla. ”
biaca:
“slash”

Potřebuju rande

Odkaz | Autor: Vorabiza | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Harry potřebuje doprovod na ples, kterým se oslavuje rok od Voldemortovy porážky. Způsobí však pozdvižení, když se rozhodne pozvat Draca, který souhlasí.
Klíčová slova: polibek, Ron na mrtvici , drarry


Země zaslíbená

Odkaz | Autor: Alane | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: zcela přístupné (v podstatě žádný sex ani násilí) | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 12
Shrnutí: Co se bude dít poté, co se Harry Potter konečně setká se svými rodiči a tedy zemře? Crossover Harryho Pottera (1 - 6) a knihy Jak přicházejí sny.
Klíčová slova: drarry, snack