Povídky čtenáře/čtenářky Mariella
z fandomu Doctor Who
ohodnocené na 80%

Já na tom dělám - Doctor Who fanvid

Odkaz | Autor: Feinobi | Fandom: Doctor Who | Jazyk: ČJ | Postavy: Doctor Who, Ninth Doctor | Rating: bez omezení | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Fanvid pocta devátému Doktorovi (Christopher Eccleston) na známou píseň Bratří Ebenů.
Klíčová slova: fanvideo, fanvid, humor


Pánem času po česku

Odkaz | Autor: MAKYOREL | Fandom: Doctor Who | Jazyk: fanvid | Postavy: | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Vyjádření autorky Inspirováno videem \\\"Wholock Song Parody - Sherlock and Doctor Who BBC\\\", aneb jak lehkého Whoviana a Sherlocked girl napadlo zkusit to i po česku, když ten dabing máme a nabídka vhodných písní též stojí za to. Hecla jsem se a skončilo to celým víkendem práce a touhle šíleností.
Klíčová slova:

Areboria:
“..”
Lady Aludnev:
“:)”
Mariella:
“Já ten dabing u Doctora vážně nemusím. Je ale pravda, že s českými písničkami je to nutné, a tak něco protrpíme, že ano. Sestříhané je to skvělé (ale jako u všech podobných videí nechápu ten měnič se šumem...), písničky to taky úžasně doplňují. (A doufám, že tam Doctor/Master nevidím jediná. :D)”
Akkarra:
“Perfekt... :D Budu si ten seriál muset stáhnout. :)”
Heredhether:
“Nevím pořádně proč, ale "válka u starýho Růžičky" mě rozchichotala jako malou Jarunu, stejně jako představa Doktora, jak honí Jožina a "BUCH" :D A jsem hrozně ráda, že ten trapnej song "Jede jede mašinka" si teď budu spojovat s Tardis.”
belldandy:
“3/4 Tohle autročino vyjádření \\\"Není to dokonalé, ale od toho tu nejsme. Když to vykouzlí i malý úsměv na vaší tváři, mise je splněna...\\\" mě vede k tomuto vyjádření: Pokud jde o mne \\\"mise splněna\\\". :)”