Povídky čtenáře/čtenářky Mariella
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 80%

Cena, kterou splatíš

Odkaz | Autor: paní archivová | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Ron Weasley | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: PWP, BDSM
Klíčová slova: Draco/Ron, PWP - POVÍDKA SMAZÁNA


Londýnské střípky

Odkaz | Autor: KalamityJane | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Pět let Harryho Pottera nikdo neviděl a náhle jej Severus potkává v mudlovském Londýně, a nechápe, jak se z něj stal někdo takový a Severus nemá rád, když něco nechápe.
Klíčová slova: Post-war, Snarry

l.enik.c:
“Četla jsem to mockrát a baví mě to furt. Originální to asi není, OOC to asi je, ale ne moc, klidně by to takhle mohlo být. Líbí se mi, že na začátku se to nijak neprotahuje, jde se rovnou k věci (ehm, na věc) a pak to tak hezky plyne. Ano, na závěr vše není zalité sluncem, ale nepřišlo mi to ani nijak extra špatné či smutné. Já to považuji za pozitivní povídku, ke které se vracím vždy, když si potřebuji oddechnout.”
larkinh:
“Povídka se mi líbí, akorát ten konec se mi zdá takový neuzavřený - jako proč jsou spolz, když se neustále hádají? Nebo jsem ho jen špatně pochopila. Hodnocení jen kvůli tomu divnému konci, jinak 4”
Mr. Robot:
“Výborne napísané - príbeh smutný, pochmúrny a pesimistický, no s nádejou na lepšie zajtrajšky.”
Velká_koule_chaosu:
“Strašně zajímavá atmosféra - strašně smutná a depresivní a zároveň plná naděje a očekávání.”
Mariella:
“...”
mariaa:
“...”
lilith3913:
“:-D”
Nerla:
“Podle komentářů jsem čekala úplně jiný závěr, takže mě povídka příjemně překvapila. Napsaná je dobře, ale originální není vůbec a vadilo mi, že je v ní Snape trpělivější a laskavější než Potter. Ale čtení to bylo příjemné, hodnotila bych mírně nadprůměrně, v ideálním případě třemi a půl hvězdičkami, ale protože si myslím, že dojmy brzy vyprchají, zaokrouhluji dolů.”
Mrmla:
“--”
Fleur Tera:
“príjemná oddychovka so slabšie vystihnutými povahami”
shadow:
“Přišlo mi moc smutné, něco takového jsem právě teď nehledala. Člověk si sice může domýšlet ty světlé zítřky, ale... Nevím, jestli se k povídce vrátím. Ale stejně dávám 4, vůbec mi nevadí takový ten pocit „tohle už jsem někde četla“, rozhodně lepší, než když se někteří pokouší o originalitu (nemají na to) a stvoří kočkopsa.”
Trinyx01:
“...”
Akkarra:
“Povedené. Oceňuju hlavně ten závěr - žádný přeslazený happy end.”
Lucie:
“Příjemná jednorázovka, hezký jazyk i sloh.”
jesssnape:
“=)”
Benny:
“Čtenář, co prolezl českou scénu v tom najde kousek ze skoro každé ff.Je to mínus příběhu?Ani ne.Rozhodně ne.O tom do jaké míry je kdo IC nebo není, nebudu polemizovat.Jako celek se to povedlo.A upřímně, Jane mě v tom dost zachraňuje.Snarry scéna upadá.Nebo už jí mám kopat hrob?”

Posedlost

Odkaz | Autor: Styx | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Sirius Black/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Sirius Black je přímo posedlý Severusem Snapeem, ovšem Severus jeho vášeň zatvrzele odmítá sdílet. Sirius se ale jen tak nevzdává a hledá způsoby, jak ho přesvědčit.
Klíčová slova: noncon, sex , Snack


Sedm dní

Odkaz | Autor: Emily Waters | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS | Rating: 15 + (? poraďte mi někdo) | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Název originálu: Seven. / Shrnutí: Být Harryho otrok je lepší než Azkaban. Být Snapeův majitel je pravděpodobně horší... Slash, humor, parodie.
Klíčová slova: parodie


Too Many Potters - Příliš mnoho Potterů

Odkaz | Autor: Cheryl Dyson | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter, a mnoho dalších Potterů ;) | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Weasleyovic dvojčata uspořádají večírek na oslavu vytvoření nového lektvaru.Povídka je tak AU, až to hezké není.A obsahuje části pouze pro dospělé, samozřejmě.
Klíčová slova: Drarry, AU, Mnoholičný lektvar, sex


Would you die a virgin?

Odkaz | Autor: Demonsblade | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Sirius Black/Remus Lupin | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Sirius se najednou nějak moc zajímá o to, zda je Remus ještě panic nebo ne.
Klíčová slova: Sirius Black/Remus Lupin, Dialog Fic