Povídky čtenáře/čtenářky Mariana
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 60%

Perfektní plán

Odkaz | Autor: seeker | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape / Harry Potter | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Voldemorta napadne perfektní plán, jak se zbavit Harryho
Klíčová slova: sex, omámený Snape

l.enik.c:
“Asi jsem od této povídky měla příliš velká očekávání kvůli zdejším pozitivním ohlasům, ale mě to nijak neuchvátilo. Normálně mi kratší jednorázovky nevadí, ale tady bych to vše ke spokojenosti asi potřebovala více rozvinout. Nedokázala jsem se do toho vžít a přišlo mi to dost neuvěřitelné. V závěru jsem celou tu záležitost s imperiem a porážkou Voldemorta pořádně nestihla pobrat a už byl konec, který byl na mě navíc příliš kýovitý, až groteskní. Jinak se mi ale líbil styl psaní, i humorné myšlenkové pochody Snape, včetně jeho ironické situace alá "všechno je v pořádku, jsem šťastný, to znamená, že je něco sakra špatně".”
Lucie:
“...”
Cora:
“Taky na mě už v první třetině povídky dýchlo Desiderium Intimum /kterým jsem nekriticky uchvácena/; a to nejen nápadně podobnou scénou v přístěnku. Ta živočišnost... Useklý /nebo spíše nerozvinutý/ konec mě nerušil ani nezlobil, kupodivu mi jednou přišlo docela vhod, že si mohu konstruovat epilog přesně podle mých představ a přání. Ukládám do oblíbených a těším se na druhé čtení.”
Trinyx01:
“...”
Benny:
“Jedna z prvních slash povídek, nechci a nebudu na tom hledat chyby.Rozhodně 5*”
Mrmla:
“Pěkné”
Adelaine:
“Pobavilo a líbilo.”
belldandy:
“A do prčic! Dovolím si jednou být při hodnocení zcela vědomě subjektivní. Přečíst si tohle byl pro mě zážitek. Byl to osobní zápas s textem. Na začátku jsem rozhodně nevěřila, že dám takové hodnocení a odpověď na to, proč jsem to udělala rozhodně neleží na konci, který je po pravdě hodně odbytý. Asi prostě potřebuji delší literární útvary - to je to. Než mi něco dojde potřebuji čas. Proto to nebylo žádné z objektivně povedených PWP, které přeložila SinamLlumi, ale právě tato FF, která mě naučila, o čem že ta (ten) seeker je. Zatímco mě na začátku přišel slovní humor autorky rušivý a proto iritující, na konci jsem si na něj tak zvykla, že už jsem si příběh bez něj nedovedla představit. Konečně jsem na emocionální (nikoli prostě racionální) úrovni pochopila, že k jejímu stylu ta lehká míra nadsázky prostě patří, třebaže nepíše žádný vyslovený crack. A pokud jde o příběh, mám pro něj opět zcela subjektivně slabost. Nejen proto, že je to snarry, ale také proto, že mi nápadně připomíná DI. Ovšem zhuštěné z více než šedesáti kapitol do jedné novely :). Tedy pro pořádek, našlo by se hodně rozdílů, ale na druhou stranu i podobností. Zkrátka, i když vím, že si "Perfektní plán" pětku nezaslouží, spíš tak čtyřka by mi přišla přiměřená, míra mé náklonnosti tentokrát je taková.”
Sargo:
“Na to, jak byla povídka krátká, byla její kvalita silně kolísavá :-) Nápad super, ledacos super, ale celek takový nedotažený. I tak ovšem nadprůměr. :-)”
Casiopea:
“Atmosféra na mě působila úplně uhrančivě. Kdyby závěr nebyl tak strašně rychle odbytý, bylo by to dokonalé. Ale i tak veliká spokojenost. Ráda se k ní vracím.”
Mariana:
“Příjemně jsem se odreagovala. Nápad nebyl marný a zpracování se zdařilo. Ve svém žánru lepší průměr až nadprůměr.”
delatrix:
“úžasná povídka, už jsem ji četla několikrát, je hlavně o sexu”
mariaa:
“:)”
SaoKissa:
“Ale tak proč ne. Vracet se k tomu už ale nebudu.”
Fleur Tera:
“vydarené”
Sectumsempra:
“"Nehmotné a královsky nasrané zbytky toho, čím byl kdysi Lord Voldemort..." oprvdu povedene :D:D”
te.ss.sa:
“:D”
Anne:
“*”
sandymathews:
“:)”
Akkarra:
“Ano, vše je naprosto normální... Možná až příliš! :)”
Kate Mathews:
“výborná povídka...úžasná pointa...”
assez:
“Ano.”
D.J. Orlovský:
“Nejlepší je, jak čtenář vidí, že nic není normální, ale Snape si to neuvědomuje, a naopak to, že je všechno vpořádku ho znepokojuje.”