Povídky čtenáře/čtenářky Mája
z fandomu Harry Potter

Stránky: 

A rána jsou zde stejná

Odkaz | Autor: Mandragora | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: čokoláda s chilli. Sladká chuť čokolády se rozpustí na jazyku a zbude po ní palčivá chuť koření. Ale dohromady je to kupodivu harmonická chuť. 
Klíčová slova: humor, sex


Alea Iacta Est

Odkaz | Autor: EllaEleniel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry, Snape.... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2013-01-14 | Počet kapitol: 14
Shrnutí: Když záchvat nevypočitatelné magie dopraví Harryho do rukou jeho profesora, učiní oba šokující odhalení, které přinutí Harryho čelit jeho dosud nejtěžší bitvě. Nyní, se Snapem po boku, musí Harry bojovat o přežití s nepřítelem horším něž Voldemort. Původní povídka by EllaElaniel http://www.fanfiction.net/s/5263271/1/Alea_Iacta_Est
Klíčová slova: nemoc, léčba, psychologie


Bílá

Odkaz | Autor: Slimča | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Albus Brumbál | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: "Pocity jsou barevné, Severusi, věděl jsi to? Nejjednodušší je modrá. Je to docela neutrální studená barva a stejně neutrální je i vztah dvou lidí, kterým zazáří. Pak je zelená – jedovatá barva nenávisti. Fialová znamená přátelství. Věř mi, že je to poměrně vzácná barva. A rudá… Vášnivá, nezkrotná, prudká… Jako milenecká láska, Severusi. Může vzplát během okamžiku a stejně rychle může pohasnout. Přesně jako vášeň. Poslední a nejvzácnější je bílá. Nejčistší z barev pro dvě těla a jednu duši. Dva lidé v bílém světle jsou spolu spjati tak hluboce, že jeden bez druhého není kompletní. Srdce jim bijou ve stejném rytmu. Je to více, než jen pouhá láska, Severusi. Je to splynutí. Bílou rozdělí jen smrt…"
Klíčová slova: sníh, útěk, splynutí


Bylo léto

Odkaz | Autor: Majka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Léto v Bradavicích - Brumbál, Harry, Severu a Voldemort
Klíčová slova: Snarry


Cambiare Podentes: Invocare

Odkaz | Autor: Jordan Grant | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 50
Shrnutí: Objevuje se nové proroctví, předpovídající podrobení magického světa a smrt Harryho Pottera. Kouzelníky a jejich svět může zachránit jen Harry, pokud bude souhlasit a stane se - dobrovolně, nezrušitelně a do konce života - otrokem Severuse Snapea.
Klíčová slova: otrok, sex, rituál

LiviaCullen:
“Určite sa ešte z radosťou vrátim znovu. Už som prečítala viac krát. Na môj vkus príliš veľa opisovania a príliš dlhé, ale to iba detail.”
EmptyLifeWithDead:
“.”
DenDella:
“Tohle téma si dokáži užít, a tady to bylo pojaté skvěle. Zvlášť když byl Severus na začátku takový prvotřídní hajzl. Jen mě trochu mátlo, že během čtení se pravidla a požadavky rituálu stále měnily a vše se stávalo tak nějak volnější. Co se týče délky – zkrátit by se sice dala a délka mě nejdříve děsila, ale nakonec mi nevadila (u EK jsem délkou trpěla mnohem více). Vůbec mi nevadilo, že se velká část děje odehrávala jen mezi dvěma osobami v jednom sklepení. Sbližování bylo přesně tak příjemně protahované, jak jsem potřebovala. Incident v Londýně nepovažuji za nedůvěryhodný, jen zbytečný. Autorka se jeho popis jednoduše rozhodla úplně přeskočit a to je možná i škoda. Sexuální scény byly napsané přímo famózně. Naprosto mě vtáhly do děje a měla jsem pocit, že je prožívám s nimi. Trochu mi tam ale vadila záležitost přechodu z hetero na homo. Ačkoli je to vlastně podstata většiny fanfikcí, zde jsem měla ze čtení divný pocit, že se dá udělat homosexuál ze všech a za každých okolností. Možná z toho nekonečného "Ale mě muži nepřitahují", "Stejně mě budeš chtít". Za další velké mínus musím bohužel považovat překlad. Jak sám o sobě, tak ohledně HP terminologie. Přesto Hajmi děkuji. Postoj Harryho k celé věci mi přišel celkem v souladu s jeho povahou. Mně osobně by sice nevadilo, kdyby si Severus zachoval svojí jedovatost a otroctví by zůstalo otroctvím, ale budiž. Povídka je vážně úžasná, i když se toho v ní dějově moc nestalo. Moc se těším za druhou část, ale potřebuji si od snarry odpočinout.”
ygritte:
“-”
Fleur Tera:
“...”
JajinkaJajka:
“Fascinující povídka, moje oblíbené téma. Četla jsem to hned po Elysejském klíči a bylo to zase něco úplně jiného, ale líbila se mi taky moc. Akorát mi bylo hrozně líto Harryho, toho, jak se k němu Snape na začátku choval, ale zase to bylo celkem realistické. Je hezké, jak si Severus postupně vytváří k Harrymu vztah a začíná ho mít rád. A obdivuju překlad takové povídky, muselo to dát spoustu práce.”
Extasy:
“Ano, povídka je neskutečně dlouhá, četla jsem ji od pátku, tedy tři dny a spala jsem dohromady asi pět hodin, jak jsem se nemohla odtrhnout. Snape se sice změní na "trochu přívětivějšího", ale pokud by to tak nebylo, asi bych tu povídku, či spíš román přestala číst. Bylo to na hraně v souvislosti s tím, jakou úlohu zde musel sehrát Harry. Mám ráda tento druh vztahu, kdy je jeden z páru dominantnější, ale zároveň musím vědět, že se to někde zlomí a vztahy se vyrovnají, čehož jsem se jakžtakž dočkala. Erotické scény jsou tu opravdovou lahůdkou, a i když mi to bylo trochu proti srsti, shledávám velmi realistickým i přístup Harryho k tomu všemu. Chtěla bych se pustit do druhého dílu, jen mám strach, že budu zklamaná z toho, že není dopřeložený. Tuto povídku každopádně doporučuji. I překlad je super až na nepatrné chybičky, ale ty se dají přehlédnout.”
Cora:
“Hodně čtivé (ve smyslu nejíš, nepiješ, nespíš, dokud máš co číst), byť občas s lehkým pocitem nudy nad místy roztahaným textem. Zápletka je z mého pohledu docela dobře uvěřitelná a pozvolné fyzické sbližování před obřadem velmi pěkně postupující. Jen... ta povídka jako celek pro mě nemá TO NĚCO, kvůli čemu mívám intenzivní tendenci se k dané povídce se znovu nabytým očekáváním vrátit; (mimo jiné) z tohoto důvodu snižuji na 4.”
Anonymka SS:
“Miluju tuhle povídku, ovšem je strašně moc dlouhá na můj vkus. Určitě by se dala zkrátit alespoň na polovinu. Nedávno jsem se k ní po dlouhé době zas vrátila, zaujala mě stejně jako na poprvé ;-)”
jesssnape:
“už je to tuším víc jak čtyři roky, co jsem ji začala číst a tehdy jsem ji milovala... hodlám ji přečíst znovu, abych si ji oživila, vím, že je dlouhá, a že místy nebyla úplně záživná, ale nějak se to k ní hodilo... čistě subjektivně musím dát 5 =) i když to nejspíš bude v rozporu s mojí objektivitou =D”
KalamityJane:
“Je to úžasná práce, člověk to prostě musí dočíst, protože chce vědět, jak to dopadne, na druhé straně je to TAK rozvleklé, že to je až neuvěřitelné. Smekám před překladem takové rozsáhlé povídky. Trochu se mi příčí dát čtyřku, ale trojka je zase málo, takze něco mezi...”
Ookami-sama:
“Povídka je pěkná.”
Adelaine:
“Kdosi (nebudeme jmenovat) mi zasadil do hlavy nápad, že je to něco mezi Tirou Nog aplikovanou na Harryho a Za poskytnuté služby. Sice to v tom docela vidím, ale i tak se mi povídka vesměs líbila. Je rozhodně velice čtivá, ale setsakra hodně by chtělo některé scény zkrátit, neboť chvílema jsem měla pocit, že se to pohybuje stále dokola bez posunu dál. Mrzelo mě, že jak byl Severus zezačátku hnusně hnusný, tak toho až moc rychle nechal, ale dejme tomu, že za jejich podmínek se tomu nějak dá uvěřit. Přečetla jsem ji sice dvakrát, ale protože jsem si z prvního čtení nic nepamatovala a mám ráda souvislosti, ale vracet se k ní nehodlám. Zatím dávám hodnocení takhle, možná to ještě upravím podle druhého dílu.”
Potkanice:
“...”
Benny:
“EDIT: Ok, tak já se přiznám.Ten názor Adelaine jsem podsunula já.Celé to připomíná aplikaci Tiry Nog na Harryho spolu s použitím rituálu otroctví z povídky Za poskytnuté služby.Asi nejvíc odstrašující je na tom ta délka.Dále Severus, který se díky rituálu chová jako žárlivý násilnický Ital.Dále událost, která se odehraje před rituálem samotným je tak..tak TiraNogská, že je mi špatně.A to má dopad na druhý díl povídky.Ale to sem nepatři.Dva body za sex a bod za překlad.”
speisy:
“-”
Casiopea:
“Už je to pár měsíců, co jsem to dočetla, ale vzpomínám si, že jsem se od toho nemohla odtrhnout. Obřad byl dokonalý. Pár míst sice drhlo, ale určitě se k tomu ještě vrátím. //EDIT: Tak jsem se skutečně vrátila a nemůžu si pomoct, zvedám na plný počet. Totiž, abych to vysvětlila, chyby bych našla a místy by tomu slušel střih, ale povídka, od které jsem se dva dny nedokázala odtrhnout a jednu noc šla spát ve tři, to je prostě srdcovka. Dokonce jsem tentokrát nenadávala nahlas nad Harryho eskapádami. Sice bych mu asi občas ráda dala facáka, ale napsaný je fakt dobře. Zkrátka sedmnáctiletý kluk, který je zatlačený do kouta. Vsadím se, že ani toto čtení nebylo poslední.”
Mrmla:
“..”
Lanevra:
“První třetina - 5. Druhá třetina - 3. Třetí třetina - bez rozpaků dám 1. Průměrně bych to tedy viděla na 3”
delatrix:
“Kdysi jsem tohle četla a je to hrozné”
Sectumsempra:
“rozecteno”
Zrzka Lenka:
“Výborná věc, krásný vývoj vztahu mezi HP/SS.”
ranchan:
“..”
te.ss.sa:
“se zatajeným dechem sem čekala na další přeloženou kapitolu a doufala, že ti dva se konečně nějak "domluví". skvělá povídka”
patolozka:
“Skvělý příběh, moc se mi líbilo, jak si i Severus uvědomuje vývoj svého vztahu k Harrymu.”
Velká_koule_chaosu:
“Povídka mě naprosto uchvátila... Myslela jsem, že mě bude nudit, když jen samotná "příprava" k rituálu je rozepsaná do desítek kapitol, ale nenudila jsem se ani chvilku. Možná i proto, že charakter postav HP a SS je přesně ten, který mi vyhovuje.”
kripolik:
“...”
belldandy:
“Na počátku jsem se musela popasovat se zápletkou, která Harrymu předepisuje sexuální zotročení a všichni se s tím na můj vkus až příliš snadno smíří. Když toho odmyslíme, lze si to myslím už pak docela užít. Nejslabší bod byla scéna znásilnění, která je totálně nevěrohodná, ale aspoň je vidět, že si v násilí autorka zrovna nelibuje :) . Vrchol byl (předpokládám že nejen pro mne) závěrečný obřad. U toho jsem přímo slintala. A druhou polovinu příběhu (Cambiare podentes: Maduare) jsem si pak užívala už od začátku bez výhrad a proto tam dávám za pět .”
Crystal:
“Velmi pěkné.”
Slythoryn:
“...”
Gab:
“Skvělý překlad do češtiny a zajímavý děj :)”
mariaa:
“...”
beruska:
“Hp a ss mam rada, ze zacatku mi tahle povidka nesedela, ale pak jsem se do ni zacetla a oblibila si ji. Co se tyce pokracovani, cekam az bude prelozeno vic kapitolek”
Mája:
“Skvělý překlad, pravidelné přidávání kapitol u pokračování, nádherná povídka. Dávám plné hodnocení a doporučuji...”
Kate Mathews:
“...”
ZJTrane:
“Áno, túto si prečítam určite viac ako len raz napriek tomu, že HP s kýmkoľvek nemám moc rada, ale tu je Severus tak skvelý, že sa k nemu musím vrátiť. ”
Dark Angel:
“Zajímavý nápad, to rozhodně... Otroctví poněkud jemnějšího typu, než se nachází ve většině povídek. Zde si dva muži budu vzájemný vztah, úctu a respekt. Nic neprobíhá násilnicky, pokud možno.”
assez:
“Ale no tak jo, no… Ano. Taky jedna z lepších povídek, co se překládají.”
zmije:
“Začátek je bezvadný, časem se zajímavý děj sice zvrhne v sexuální výchovu, nicméně člověk je pořád zvědavý, jak to dopadne.”
Nade:
“Velmi zdařilá povídka, kterou si určitě přečtu znovu. Ale co tak při zemi! Jsem z ní přímo nadšená! Už ji čtu po třetí a pořád si to užívám. I když se na první pohled zdá, že je to především o sexu, na druhý je jasné, že jde hlavně o vztah a že Severus Snape je také jenom člověk. Omylný člověk. Ale protože je to také velmi inteligentní člověk, dokáže si svou chybu přiznat. A mimochodem, povídka nekončí třeskutým štěstím v láskyplném objetí, jak by se očekávalo. Naopak, problémy, problémy a zase problémy. Snad se to celé spraví v pokračování povídky.”
Ivet:
“Harry/Severus obvykle nečtu, ale tohle má něco do sebe. Bohužel jsem se zasekla ve čtení, ale ráda se k ní vrátím a dočtu ji. ;)”
paulinegrint:
“Další z nejlepších povídek co znám. Díky Merlinovi, že existuje taková osoba jako Hajmi50, která tuto povídku překládá :)”

Catch and Release – Sevřít a uvolnit

Odkaz | Autor: RoozetteR | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Ron Weasley/Hermiona Grangerová, Ginny Weasleyová | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Překlad Patoložka/ Harry si o lásku musí říct, když ji potřebuje. Ron si nikdy neuvědomil, že Severus má podobný problém. Povídka vyprávěná z Ronova pohledu.
Klíčová slova: Snarry


Co se ti zdá nemožné, není nereálné

Odkaz | Autor: A-SISI | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HG | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 45
Shrnutí: „Od konce války uběhly tři měsíce. Jak se vyvíjejí osudy postav, jenž stály na straně dobra? Hermiona potřebuje "malou službičku". Pomůže jí s tím náš Mistr lektvarů? A je vůbec něco, co se na první pohled zdá nereálné?“
Klíčová slova:


Čas na změnu

Odkaz | Autor: Sansa | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 24
Shrnutí: Překlad od Yellow. Harry si přál, aby nikdy nebyl Chlapcem-který-přežil a jeho přání se splnilo. Nyní musí nést následky - obětovat všechno, co získal, aby zachránil svět. Cestou nachází lásku. Přijde o ni stejně, jako o všechno ostatní? Původně zveřejněno na http://tequila.iplace.cz/menu/cas-na-zmenu
Klíčová slova: Cestování časem , snarry


Dech života

Odkaz | Autor: Sallome | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 33
Shrnutí: Harrymu se podaří před poslední bitvou zachránit Snapea z rukou jisté smrti. Zdá se Vám to jako námět na happy end? Dost možná, ale pro nás je právě tato událost začátkem našeho vyprávění. Jak tato příhoda ovlivní celkový výsledek války? A jak ovlivní přímo naše dva hlavní hrdiny? A za jak dlouho si začnou uvědomovat, že některým silám… silám mocnějším, než dokážou sami pochopit, nemá cenu vzdorovat? Kdo se chopí šance a usedne do pomyslného trůnu zla místo… Vy-víte-koho? Dokáže Severus pomoci Lupinovi s jeho… chlupatým problémem? Jaké skrývá Ron tajemství? Jak se vyvine jeho vztah s Hermionou? Jakou úlohu bude mít v našem vyprávění paní Weasleyová? To a mnohé jiné se dočtete v našem novém příběhu, který jsem nazvala vznešeně, ale Merlin-žel nepříliš originálně „Dech života.“ Beta-read bude mít opět na svědomí Niki.Moonlight a celý příběh vám pomocí obrázků přiblíží Hannellka.
Klíčová slova: Albín, spojení duší, Gundhilda z Gorsemooru , Snarry


Dlouhá cesta, Koridory, Odstíny šedi - trilogie

Odkaz | Autor: GrayLady | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2013-05-23 | Počet kapitol: 23
Shrnutí: V kouzelnickém světě zuří válka a jen studenti Bradavic jsou před ní relativně v bezpečí. Avšak rivalita mezi jednotlivými kolejemi nebezpečně stoupá a pouhé školní pošťuchování se z ní rychle vytrácí. Uprostřed všech těchto problémů a bitev se Harry a Severus nenápadně snaží vyřešit svůj stále komplikovanější vztah. Držme jim palce!
Klíčová slova: Severus mentor


Dream within a Dream

Odkaz | Autor: ac1d6urn / firefly-wp | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS, HP | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Ilustrace k Prasklince v čase. Stejně jako v případě literární předlohy, jde o preslash.
Klíčová slova:


Elysejský klíč

Odkaz | Autor: Alice O´Really | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Albus Brumbál a další | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 38
Shrnutí: Můj příběh začíná na posledních stránkách šesté knihy. Jednoduše si neumím představit, že by Harry poslušně čekal ukrytý ve stínu, zatímco vyčerpaný a zraněný Albus čelí Smrtijedům…Zásadní prohřešek proti světu paní Rowlingové je ten, že v Elysejském klíči jsou všichni o jeden rok mladší. Důvod je prostý – domnívám se, že kouzelník dosáhne plnoletosti v okamžiku, kdy se jeho magie ustálí a on se tak ocitne na svém magickém vrcholu; protože respektuji hranici plnoletosti 17 let a současně potřebuji, aby plnoletý byl až po absolvování sedmého ročníku, v mém příběhu nastoupil do Bradavic o rok dříve. Ostatní odchylky, velké, malé, úmyslné či neúmyslné, mi snad laskavý čtenář odpustí. Je tedy počátek června 1996, Albus Brumbál právě vypil smrtelný jed chránící viteál, Severus Snape, vázaný Nezrušitelným slibem k Narcisse Malfoyové, za ním spěchá na astronomickou věž a Harrymu chybí necelé dva měsíce do šestnáctých narozenin… Podrobnosti k vzniku a významu povídky pro český fandom jsou na Fanpolis: https://fanpolis.fandom.com/cs/wiki/Elysejsk%C3%BD_kl%C3%AD%C4%8D
Klíčová slova: snarry, dobrodružství, po šestém dílu


Enormě podivní

Odkaz | Autor: whampingwillow | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape a všichni ostatní | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 31
Shrnutí: Parodie. Harry cestuje časem a seznámí se v minulosti se Severusovou matkou. Jak by to dopadlo, kdyby byl Harry Potter otcem Severuse Snapea?
Klíčová slova: parodie


Gepard

Odkaz | Autor: whampingwillow | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Harry se vrací po pěti letech od pádu Voldemorta do Británie jako úplně jiná osoba. Je to s jeho změnou ale vážně tak horké?
Klíčová slova: Snarry, práva za homosexuály


Harry Potter a noční můry minulé budoucnosti

Odkaz | Autor: Viridian | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry, Weasleyovi, Hermiona, Sirius, Brumbál | Rating: pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2011-04-23 | Počet kapitol: 42
Shrnutí: Válka konečně skončila a Voldemort je konečně mrtev. Škoda, že už nezbyl nikdo, kdo by to ocenil. Harry riskuje všechno, i oživení lorda Voldemorta, pro šanci se vrátit a udělát tentokrát všechno lépe. Překlad Alastora Madeye Moodyho z anglického originálu HP and the Nightmares of Futures Past. Původně zveřejňováno na http://fanfiction.potterharry.net/cze/povidka/4605%7CHarry-Potter-a-Nocni-mury-Minule-budoucnosti/
Klíčová slova: Weasleyovi, nitrobrana


Manželství odsouzené ke zkáze

Odkaz | Autor: Steppenwoelfin | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Voldemort, Brumbál | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 47
Shrnutí: Harry právě dokončil sedmý ročník. Voldemort bohužel stále žije a Severus je svolán na pravidelné setkání Smrtijedů. Po přečtení článku o „Nejžádanějším svobodném muži kouzelnického světa" si Voldemort pohrává se zlověstnou myšlenkou Severuse ženatého s Harrym, ale smutně poukazuje na to, že by to bylo kvůli Brumbálovi nemožné. Severus, který je na Brumbálově straně, vypráví řediteli o Voldemortových myšlenkách. K jeho zděšení si Brumbál myslí, že je to perfektní nápad. Koná se napjatý obřad se zuřícím Severusem a stejně zuřícím Harrym. Voldemort je potěšený zvratem událostí a říká Severusovi, že má jeden rok na mučení a zneužívání Harryho v téměř každém směru, v jakém chce, a že nesmí Brumbálovi dovolit, aby to zjistil. Zároveň hledá cestu, jak by Smrtijedi a Voldemort mohli napadnout Bradavice. Po oboustranně traumatickém naplnění jejich manželství se Severusovi a Harrymu všechno zdá velmi temné... Dokud si navzdory všemu neuvědomí, že mají jen jeden druhého...
Klíčová slova: Snarry, nucený sňatek


Nechtěné dědictví

Odkaz | Autor: Majka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Voldemort umírá, ale nevzdává se...Potvora jeden
Klíčová slova: Snape, Potter, Voldemort,


Neplač, nemám to rád

Odkaz | Autor: Severka Plamenná | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: přístupné | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Dle slov autorky - Zdá se, že jsem konečně zas jednou něco vyplodila. Nejspíše sedmirázovka, která, obávám se, bude až příliš dojemná. Přesto by mohla potěšit každého, kdo trpí tím, jak se ubližuje a křivdí našemu milému SS :-)
Klíčová slova: Snamione


Neschopen hadího slova

Odkaz | Autor: DementorDelta | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape / Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry se skamarádí s tvorem plaché povahy
Klíčová slova: sex


Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Odkaz | Autor: POPO | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 14
Shrnutí: Myslíte, že jste pány svého osudu? Mysleli si to i Severus Snape a Harry Potter, dokud jim Osud a bohyně Láska nezačali pořádně komplikovat život.
Klíčová slova: Sázka Lásky a Osudu... Humor, romantika, detektivní zápletka


Osvobození (Harryho Pottera)

Odkaz | Autor: sarini | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/ChW, SS/JP + všichni ostatní | Rating: 16+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 53
Shrnutí: Severusi Snapeovi se začínají zdát sny, sny skutečné jako vzpomínky. Co se mu snaží jeho mysl sdělit? Dějově navazuje na Fénixův řád, tedy logicky nezahrnuje dění Prince dvojí krve a následující vývoj.
Klíčová slova: severitus, Snape Harryho otec


Prasklinka v čase

Odkaz | Autor: Tira Nog | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape(preslash) | Rating: 0+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Osm let po válce s Voldemortem Severus zjišťuje, že mu jeho pečlivě budovaná izolovanost přestává vyhovovat. Má ale vůbec šanci získat přátele, když nemá nejmenší tušení, jak se to dělá? A existuje v jeho okolí někdo, kdo by o něj stál? Geniální preslash z pera Tiry Nog vypráví o křehkém vztahu mezi dvěma muži. Ti dostanou druhou šanci prožít věci, o které v minulosti vlivem nepříznivého osudu přišli. (Původní odkaz: http://ss-slash.wgz.cz/prasklinka-v-case) Poznámka k překladu: Originální název Tiřiny povídky “A Nick In Time” odkazuje na slavný fantasy román Madeline L´Engleové “A Wrinkle In Time” překládaný jako “Vráska v čase”. Vypráví o dobrodružství dvou dětí, které se vrátily časem. Slovíčko “nick” se nejčastěji překládá jako škrábanec nebo šrám, ale neznělo by to moc pěkně, a tak jsem si dovolila použít raději slovíčko “prasklinka”.
Klíčová slova: děti, preslash


Profesore, Pozor, Potter!

Odkaz | Autor: whampingwillow | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter a všichni ostatní | Rating: 15+ (zatím) | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2011-05-21 | Počet kapitol: 85
Shrnutí: Dlouhá povídka na téma Severus Snape a Harry Potter. Spíše romantika než popisy sexu. Harrymu a Snapeovi se přihodí taková nemilá příhoda, která je svým způsobem sblíží. Jak se bude jejich vztah vyvíjet? Původní odkaz: https://web.archive.org/web/20140401172925/https://whampingwillow.blog.cz/rubrika/profesore-pozor-potter Povídku lze také získat ve facebookové skupině OpenSlash Cz/Sk
Klíčová slova: humor, romantika


Resonance

Odkaz | Autor: GreenGecko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: bez omezení | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 73
Shrnutí: Autoři: Salamander a GreenGecko / Harry porazil Voldemorta na konci šiesteho ročníka a kým uviazol počas leta na Rokforte, medzi ním a Snapeom prišlo k očakávanému pochopeniu. Rozličné strany sa dozvedajú o tejto podivnej adopcii v doprovode mnohých zábavných scén, vrátane Harryho priateľov, ktorým to váha Harry povedať. Harry sa dostáva do aurorského programu, no problémy na seba nenechajú dlho čakať a kolotoč sa točí nanovo.
Klíčová slova: severitus, Harry adoptován Severusem Snapem


Revolution

Odkaz | Autor: GreenGecko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP, SS, NT | Rating: T | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 41
Shrnutí: Pokračovanie FF Resonance (http://www.ffdenik.cz/index.php?str=viewstory&tale=513 ). Poviedku v originálnom znení nájdete tu: http://www.fanfiction.net/s/2569561/1/Revolution
Klíčová slova: Severitus, Harry adoptován Severusem Snapem,


Stránky: