Povídky čtenáře/čtenářky Lucie
z fandomu Harry Potter
rozečtené

Stránky: 

... a nic víc.

Odkaz | Autor: andie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová/Draco Malfoy | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 11
Shrnutí: Válka skončila, v kouzelnickém světě nastal mír, přesto se najdou tací, kteří si nejsou jistí, zda ji chtěli přežít...
Klíčová slova: Dramione


Albus ex machina

Odkaz | Autor: ygritte | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy, Severus Snape, Albus Brumbál, OC, Hermiona Grangerová | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 20
Shrnutí: Příběh začíná po válce v Bradavicích. Harry působí jako učitel Obrany proti černé magii a Severus Snape právě oznamuje, že si hodlá vybrat několikaměsíční volno pro svůj výzkum. Harryho radost z odchodu neoblíbeného kolegy rychle zakalí zklamání. Na lektvaristovo místo nenastupuje nikdo horší než Draco Malfoy. Draco Malfoy, který si z nějakého důvodu příliš libuje v dvojsmyslných narážkách.
Klíčová slova: Post-war, Drarry


Amber

Odkaz | Autor: KattyV | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Hermiona, Harry a další kanonické a i někdo navíc | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: Povídka se odehrává pět let po skončení války s Voldemortem. V Bradavicích po boku bývalých profesorů učí i noví - Harry, Hermiona a Neville. To ovšem nabízí řadu otázek. Proč se Hermiona naštve na profesora Snapea a co to způsobí? Jaký důsledek má Ronova žárlivost? Kdo chce nastoupit na místo Temného pána? Kdo je dívka, se kterou se setkáváme jen ve snech? A jaké neobvyklé schopnosti má malý Teddy Lupin?
Klíčová slova:


Beze slov

Odkaz | Autor: Steppenwoelfin | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS, Albus, Minerva, Luna, Ginny,... a další | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 33
Shrnutí: Harry je po bitvě s Voldemortem němý a Severus ho musí naučit neverbální kouzla a telepatii.(V této povídce Snape Pottra opravdu nešetří. :) ) Originál povídky: https://www.fanfiction.net/u/59059/Steppenwoelfin
Klíčová slova: HP/SS, telepatie

FemmeFragile:
“Zní to dobře, zařazuju k přečtení”
Niké Anastásia Willows:
“Noooo..”
Lucie:
“...”
Rulie:
“Tak povídku jsem dočetla, první kapitoly famózní pak se to přehouplo do červené knihovny, což mi nevadilo, ale poslední kapitoly už byly nedotažené, ale na celkovém dojmu to rozhodně neubírá”
LiviaCullen:
“nápad poviedky je veľmi pekný. . len sa mi nepáčilo spracovanie... neviem či je to tým prekladom alebo tak bola napísaná aj original ale bolo to vcelku chaotické .. Raz tam študenti boli raz nie ... nikdy som presne ku koncu poviedky nevedela aké je obdobie roku či sú prázdniny alebo školský rok ... ale bolo to dobre”
Anonymka SS:
“Povídka se mi moc líbila ;-)”
Usmevava_Barush:
“..”
l.terka:
“Pěkné, :)”
Benny:
“Jak píše Archea byl to její první překlad a obdivuji,že si vybrala tak dlouhé dílo.Ze začatku byl Snape skutečný a nefalšovaný Snape.Ke konci už nemístně Gary Stu.Ale v celém kontextu je to dobrá povídka.”
speisy:
“Povídka mi přijde úžasná. Dokázala jsem se vcítit do němého Harryho, Severus mi přišel perfektní, to sbližování bylo taky docela přirozené ale posledních asi, nevím tak 5 kapitol? Otřes. Oba byli tak mimo, až se to nedalo číst. Kromě toho jsem byla zmatená z děje - povedlo se jim to nebo ne?! Ty poslední kapitoly budu ignorovat, odfláknuté, nesmyslné. Ale ráda se k ní vrátím.”
Adelaine:
“Začátek dobrý, pak už se to zhoršovalo.”
Mrmla:
“---”
Fleur Tera:
“začiatok v podobe Severusa ako pravého sarkastického bastarda som si vážne užila, plus tie skvelé Harryho tričká :D ale koniec je hlboko hrozný... neuveriteľné žvásty a , , roztřesené vydechnutí" od hlavnej postavy boli tak OOC že pokazili dojem z predchádzajúcich celkom vydarených 30 kapitol.”
Tintinka:
“Mám pro tuhle povídku docela slabost...”
Sectumsempra:
“tak to mame: zacatek povidky - uplne perfektni (5), v prubehu mi sice nektere veci nesedly, ale i tak se to skvele cetlo (4)... a pak prislo poslednich nekolik kapitol a ty byly naprostou tragedii (0 bodu)... to mame devet deleno tremi jsou tri, takze davam tri, i kdyz v tehle povidce nic na tri nebylo... (btw, ten konec psala jina osoba, nebo autorce v prubehu psani spadlo neco tezkeho na hlavu? nijak jinak si tohle zatmeni nedokazu vysvetlit)”
Sargo:
“Tak už si to sem konečně poznamenám: sloh tak mizerný, že se u toho nedá vydržet.”
Akkarra:
“Nápad je to zajímavý, ale... Drtivé většině rozhovorů a dojemných scén mezi Severusem a Potterem prostě neuvěřím ani ve snu. Ale i to bych skousla, protože mě tohle vážně bavilo - kdyby nebylo těch posledních pěti kapitol, u kterých jsem třískala hlavou do stolu... :(”
Gartepka:
“nápad dobrý, ale to zpracování :( celou dobu jsem čekala na nějaké to vyvrcholení, a když už jsem se dočkala, čekalo mě jen zklamání...”
mariaa:
“.”
belldandy:
“Je to dobrý příběh. Oceňuji potencilál zápletky i to, že se tu rozvíjí vztah postupně. Přečetla jsem to ve dvou dnech, takže to muselo být docela zábavné. :) - Překlad má nějaké mouchy, prostě by to chtělo fakt dobrou betu. - Ovšem hlavní vadou pro mě bylo romatické provedení. Mám za to, že některé věci by měly zůstat nevysloveny. A pokud už se vyslovují, tak by se aspoň neměly vyslovat v každé třetí kapitole. Severus tu pravda je pěkně sarkastický, ale celkově si toho hrdinové svěří, víc než čemu jsem byla ochotná věřit. Občas do docela povedeného textu vklouzne melodramatická perla typu: "Nemyslím si, že je Nitrobrana tak silná, aby potlačila naši lásku." - Pokud jde o hodnocení mám vážné dilema. Ten příběh pro mě má potenciál být nadprůměrný, jenže lescos v něm ho zas sráží dolů. Takže pro mě je to buď zasloužilá a hodně povedená trojka nebo horší čtyřka. Já bych řekla 3, 5. PS: Přemýšlím, že mi tam možná chybělo nějaké pořádné drama. Na mě to byla docela idylka. A taky nad tím jestli něco nezůstalo ztraceno v překladu.”
Velká_koule_chaosu:
“Pro začátek se omlouvám za to shrnutí, ale jaksi jsem netušila co napsat. :D Jinak k povídce. Harry zde snad každou kapitolu brečí(někdy mi to lezlo na nervy, někdy to do povídky krásně zapadalo), strašně moc překlepů že jsem mnohdy musela luštit co za slovo to má vlastně být, věty pákrát nedávaly smysl, na začátku je pár kapitol úplně proházených, ale nějak jsem se i s tím poprala, autorka se snaží být vtipná - no povětšinu povídky se jí to opravdu dařilo, ale konec je nicmoc(poslední 2 kapitoly bych úplně smazala). A přes toto všechno jsem si tuto povídku oblíbila, je čtivá, vtáhne do děje, a hlavně(aspoň podle mého) je zde po celou dobu Severus prostě Severusem, sarkasmus mu vůbec nechybí ba naopak a i na konci se autorce jakýmsi záhadným způsobem podařilo aby vše neskončilo jako slaďák a ze Seva se nestal takový ten zamilovaný šašek(samozřejmě jak jsem již psala u posledních dvou kapitol jsem nevěřícně kroutila hlavou, ale asi podle vkusu). No na závěr bych asi řekla, že u této povídky je to opravdu o trpělivosti co se překlepů a pravopisu týče a povídku nejspíš buď budete milovat nebo nesnášet. (Hodnocení za děj 5*, za pravopis atd. 2*, ovšem povídka se opravdu líbila. Dám 4*)”

BFFS

Odkaz | Autor: Leann | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Rose Weasley, Scorpius Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Rose má nového "přítele", kterého jí rodina rozhodně nebude schvalovat.
Klíčová slova: sex


Bless The Child

Odkaz | Autor: Richenza | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová, Draco Malfoy, Gellert Grindelwald, Joshua Granger... | Rating: pro všechny, některé kapitoly od dvanácti let, | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2014-11-16 | Počet kapitol: 156
Shrnutí: Válka skončila. Ale může být ve světě lidí dlouho klid? Pokračování Harryho Pottera, v němž vycházím z celého kánonu. Pozměnila jsem jen tři skutečnosti a z nich vyplývající důsledky. Příběh o lásce, nenávisti, osudu, předurčení a velké oběti. O anatomii moci, banalitě zla, větším dobru a vině lhostejných. O nebezpečí starém tisíce let i staronovém nepříteli. A o vyvoleném. BtCh je komplexní několikadílný příběh nejen o vztahu dvou lidí, i když ten je počátkem a základem celého příběhu. Prolíná se zde však více dějových linií, kdy vše souvisí se vším.
Klíčová slova:


Brk a inkoust

Odkaz | Autor: Cybele | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry rozehrál riskantní hru, vždyť Severus Snape je schopen všeho ... Pokračování povídky "Něco k napsání"
Klíčová slova: humor, sex


Canis Major

Odkaz | Autor: Tyra Hawking | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/DM | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 24
Shrnutí: První prosincový den je Harry z bezpečnostních důvodů přenesen z Bradavic na Grimmaldovo náměstí. A co hůř bude zde nejspíš nucen strávit i Vánoce. A co nejhůř společnost mu bude dělat jen jedna osoba. Ano, samozřejmě, Harry Potter a Draco Malfoy mají před sebou dlouhý měsíc. Těžko říct jestli se navzájem zabijí, nebo za…. no, uvidíme.
Klíčová slova: drarry, Vánoce


Co se ti zdá nemožné, není nereálné

Odkaz | Autor: A-SISI | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HG | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 45
Shrnutí: „Od konce války uběhly tři měsíce. Jak se vyvíjejí osudy postav, jenž stály na straně dobra? Hermiona potřebuje "malou službičku". Pomůže jí s tím náš Mistr lektvarů? A je vůbec něco, co se na první pohled zdá nereálné?“
Klíčová slova:


Cokoliv

Odkaz | Autor: Brygminka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: Jak sama autorka říká - Jen "obyčejný" příběh ze života Harryho Pottera. Povídka prodchnutá jemným humorem, nejasnými city a temnými stíny, které sedly na Bradavice.
Klíčová slova: drarry


Crux

Odkaz | Autor: Tyra Hawking | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Kouzelnický svět se postupně uzdravuje z války. Hermiona se stala léčitelkou, Ron pracuje na ministerstvu a Draco je bystrozorem. Situace se postupně uklidňuje a staré vztahy nahrazují nové. Avšak jedna záhada všem nedá spát. Kam zmizel Harry Potter? Žije vůbec? A jestli ano, kde byl ty tři roky od pádu Pána Zla?
Klíčová slova: Drarry, post-war, slash


Čaro nevinnosti

Odkaz | Autor: Tesska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: HP/DM, Narcissa, Lucius, Astéria, Blaise a Theo, Vincent Crabbe, Weasley, Grangerová, Severus so srdcom na správnom mieste a po uši zamilovaný Sirius | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 22
Shrnutí: Nič nie je také ako sa zdá, ale prečo to nemohlo všetko ostať v starých zabehaných koľajách? Asi preto, lebo Draco vie, čo chce a túži ísť za svojím snom. Lenže čo ak ten sen nehrá otcovi do karát a zahŕňa i jedného strapatého chrabromilčana? Podarí sa im prekonať vzájomné spory i rodinné nezhody? Zvíťazí láska i v tomto boji? webarchiv: https://web.archive.org/web/20230329185409/https://media0.wgz.cz/files/media0:56530acc30f68.pdf.upl/%C4%8Caro%20NEvinnosti.pdf
Klíčová slova: drarry


Čas na změnu

Odkaz | Autor: Sansa | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 24
Shrnutí: Překlad od Yellow. Harry si přál, aby nikdy nebyl Chlapcem-který-přežil a jeho přání se splnilo. Nyní musí nést následky - obětovat všechno, co získal, aby zachránil svět. Cestou nachází lásku. Přijde o ni stejně, jako o všechno ostatní? Původně zveřejněno na http://tequila.iplace.cz/menu/cas-na-zmenu
Klíčová slova: Cestování časem , snarry


Čierny jednorožec

Odkaz | Autor: Ms Severus Kenobi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape, nové postavy | Rating: T | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 11
Shrnutí: autorka: Harry musí zostať na Vianočné prázdniny s profesorom Snapeom. Tajomstvá o Snapovi sú odhalené a "veselé" časy nasledujú. Je to piaty ročník a zrejme to nebude súhlasiť s knihami 6 a 7. Harry bude trošku, alebo viac OOC, pretože nemám rada jeho charakter v knihách. ~ poviedku preložila Lucy.
Klíčová slova:


Ďalšia dobrá šlamastika

Odkaz | Autor: Lilyseyes | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Harry Potter/ Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Nehoda s časovratom má pre Severusa Snapa nečakané následky, najmä keď mu Harry pribehne na pomoc.
Klíčová slova: péče, porozumění, časové posuny, sex


Dědic světla

Odkaz | Autor: Arjon Silme | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Hermiona Granger, Ronald Weasley, Ginny Weasley, ... | Rating: od 12 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 40
Shrnutí: Dle autorky: Další z řad verzí na Harryho šestý ročník v Bradavicích. O prázdninách se stane nehoda, která Harrymu totálně "obrátí" život naruby. A nejenom jemu. Od té chvíle se věci budou ubírat jiným směrem, než by si kdo představoval...
Klíčová slova:


Difficultates

Odkaz | Autor: Thera | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape / Hermione Granger | Rating: Ne | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 17
Shrnutí: Hermiona má potíže zbavit se svého strachu. Blížící se nebezpečí v ní vyvolává takový pocit děsu, že dokonce uteče a opustí své přátele. Dokáže jí z toho někdo dostat? Třeba profesor lektvarů?
Klíčová slova: snamione


Důsledky pravdy

Odkaz | Autor: Seal1 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 32
Shrnutí: Překlad: Baceba (1 - 6) a Marvel (7 - 32) / Odpověď na severitus výzvu.
Klíčová slova: severitus, Harry je synem SS


Esprite

Odkaz | Autor: Estriel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 19
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova: romantické , drarry


Evansovy děti

Odkaz | Autor: ??? | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 24
Shrnutí: V životě Harryho Pottera se udála změna, která ho přiměje ukončit kariéru chytače.Jenže jak teď má sehnat práci bez OVCÍ a bystrozorského výcviku, o kterém se v devatenácti netušil, že jej opoušťí navždy.Dá se to vyprávět i jinak:Severus Snape má s Harry Potterem nevyřízený účet.
Klíčová slova: snarry, děti


Fool if you think it's over

Odkaz | Autor: Enahma | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP, SS | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: Zrazený a zklamaný Harry po letech bojů prchá do mudlovského světa. Válka není u konce, takže je třeba, aby ho někdo přivedl zpět. Jedinou dostupnou osobou je Snape, který se o duševní stav svého bývalého studenta nezajímá. Změní se to, když zjistí, co očekávání kouzelnického světa udělalo s mladým kouzelníkem?
Klíčová slova:


Gemini

Odkaz | Autor: Tyra Hawking | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 42
Shrnutí: Po smrti Siriuse Harry zažívá těžké období a prázdniny v Zobí ulici mu situaci rozhodně neulehčí. Po návratu do Bradavic zjišťuje, že se nemůže opřít ani o ty nejbližší. Jeho spojencem v těžké době se nakonec stane ten nejméně pravděpodobný člověk.
Klíčová slova: Drama, Hurt


Gepard

Odkaz | Autor: whampingwillow | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Harry se vrací po pěti letech od pádu Voldemorta do Británie jako úplně jiná osoba. Je to s jeho změnou ale vážně tak horké?
Klíčová slova: Snarry, práva za homosexuály


Harlekýn

Odkaz | Autor: Estriel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/DM | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova: romantické


Harry Potter a Nezvratné cesty osudu

Odkaz | Autor: Lucy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP, SS, SB, AB.. | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: Tato povídka se odehrává po prvním pádě Voldemorta v čase, kdy zabije Lilly a Jamese Potterovi. Přežije jejich syn Harry, kterého nechají u jeho mudlovských příbuzných. Po smrti Lilly se do rukou Severuse Snapea dostane list, v kterém mu odhaluje své tajemství. Přijme Snape to, co mu zanechala?
Klíčová slova: severitus


Stránky: