Povídky čtenáře/čtenářky Lucie
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 60%

Stránky: 

Absolventské dary

Odkaz | Autor: Laurenke1 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry Potter je absolventem školy, ale co dostane za dárky k ukončení studia?
Klíčová slova: zábava


Alternativní konec k HP7

Odkaz | Autor: Alane | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry, Ginny... | Rating: 12 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Krátká povídka pro ty, kteří nejsou spokojeni s koncem ságy o HP. LINK NEFUNGUJE.
Klíčová slova:


Autobusová zastávka (Bus Stop)

Odkaz | Autor: Marmelade Fever | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco a Hermiona | Rating: T | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Jen si to představ, Grangerová – ty, já… deštník, nedělá to z nás rodinku? Každé ráno se Hermiona a Draco potkají na autobusové zastávce. Romance točící se kolem deštníku. Povídka vyhrála Dramione Awards.
Klíčová slova: Dramione, romance, humor


Baby in a box

Odkaz | Autor: Sita Z | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: 5+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Každý rok na vánoce chce Harry slyšet příběh o tom, jak se dostal do Tkalcovské uličky.... v krabici. (SS + HP, v otcovsko - synovských rolích)
Klíčová slova: vánoce, Severitus


Bláznivo, úprimne, hlboko

Odkaz | Autor: Testralka(Tesska) | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, George Weasley/Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 17
Shrnutí: Všetci si mysli, že sa Harry zbláznil, keď sa spriateli s hadom.Dokonca nenájde podporu ani u svojich priateľov.On však nepochybuje.Najlepšie vie, ako sa veci majú.Musí zachrániť človeka, který mu pomohol najviac a sám za to nič nežiadal. Webarchiv: https://web.archive.org/save/https://media0.wgz.cz/files/media0:56411b077fc6b.pdf.upl/Bl%C3%A1znivo%2CuhPDF.pdf
Klíčová slova: Snarry, Prokletí, Snape přežil útok Nagini


Cloak of Courage

Odkaz | Autor: Wendynat | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: +15/+18 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 27
Shrnutí: Hermiona prožije bolestnou ztrátu, objevuje nové nebezpečí. Aby ochránila sebe i ostatní vstupuje do manželství.
Klíčová slova: nucené manželství, sex, napětí, romantika

Katekyo:
“...”
Salome:
“Na první pohled standardní nápad (ostatně i autorka přiznala barvu), na druhý ale oživená zajímavým nápadem. Jenže je tady ta potíž s fanfiction – když příliš změníme svět, který doplňujeme, můžeme se ocitnout na štíru s logikou. Tady si proto marně kladu otázku, proč nikdo nepovažoval za potřebné o něčem tak nebezpečném děti poučit. Takže „čarodejnícky filozofi o tom diskutujú celé tisícročia. Ak by si ich chcela preskúmať, existuje nespočet kníh, ktoré rozoberajú podstatu tohto problému.“ a Hermiona o tom nikdy nic nečetla? Absurdní. Zejména zpočátku povídka plyne pomalu, najednou mizí vše – a zůstává jen Hermiona a Severus. Nikoho z postav vlastně nic jiného nezajímá, měla jsem pocit prvoplánového podbízení se očekáváním fanynek tohoto páru. Nechybí nic z oblíbených fanfikčních klišé, včetně Severuse v košili. Některé kapitoly v první polovině zcela postrádaly zápletku či nějaké sdělení (pokud za ně nepovažujeme novinku, že Snape je muž, ne teenager). Nicméně jako celek se autorka pohybuje v logice vlastních pravidel. (4, 3) Postavy se vcelku podobají těm v originálu, většinou jsem věřila Severusovi, nicméně Hermiona na mě působila jako psychopatka: kanonická Hermiona by totiž cítila nepochybně po smrti svých nejbližších kromě zlosti také – vlastně především – smutek. A tato Hermiona? Ta se docela dobře baví, a většinu jejích myšlenek obsazují představy polonahého Snapea; vlastně ji zajímají jen dvě věci – její milostný život a pomsta. To je vcelku přesný popis sociopata. Neměla jsem však z kánonu pocit, že by tato postava měla rysy sociopata, takže mě tato změna charakteru docela ruší. A ne, neberu, že za to může to tajemné Volání. Navíc se chová jako pitomá pipka, opakovaně, přestože autorka neopomene nikdy zdůraznit, za jak inteligentní ji považuje. (3) Jinak se autorka snaží držet originálu, tajemnou Nimue nepočítám. Líbilo se mi vysvětlení, jak vznikají nová kouzla. (5) Povídka má pěknou pointu, jenže příběh, který většinu času nudí, a teprve poslední dvě kapitoly vytrhne čtenáře z letargie, nelze považovat za dobře strukturovaný. Příliš mnoho času je věnováno popisu sexu, hlavní pointa je naopak vcelku odbytá. (3) Styl – líbil se mi opakující se refrén (Hermiona, nepozeraj sa! Nie, nepozeraj sa!, Zaplatia. Donútim ich zaplatiť.) ostatní opakování působila už klišoidně, méně by v tomto případě bylo více. Postavy si neustále vybavují přesná znění proběhlých rozhovorů. Teda, tuhle supermagickou schopnost bych chtěla mít! Škoda, že v hlavě ctrl c a ctrl v nefuguje tak dobře jako ve wordu. Rušilo mě, že když Brumbál oslovoval Severuse dieťa, ten jeho starec . Překladatelka neprojevila velkou důvěru v inteligenci čtenářů, když považuje za nutné vysvětlit v textu (!) co je logistika. Ale možná to je tak, že tento příběh je úžasný a skvělý pro ty, kdo neví, co je logistika, takže si můžete vlastně udělat malý test, jestli je příběh pro vás, nebo jestli vám bude připadat nudný. Nevyhovovaly mi anatomicky popisné do nejmenších detailů, nudné sexuální scény. (4) Rušily mě časté chyby v interpunkci, které nezřídka narušovaly význam vět (fakt nesnáším, když někdo odděluje nesmyslně podmět a přísudek čárkou (temné znamenie, nie je vypálené len na slizolinských predlaktiach.), a hlavně příliš často (v některých kapitolách v každém odstavci nejméně jedna). Najdou se i další chyby (velká písmena podle anglických pravidel, anglikanismy - potom kvôli všimnutiu si ako veľmi, čím dál oblíbenější jeho namísto svůj: aby jeho posledný výdych prežil v bolesti), ale už v tolerovatelné míře. Hovorové výrazy (odignorovala, vyparila) také v tolerovatelné míře. (2) Příběh jako celek ale není špatný, konec byl nad očekávání. Koncept temné síly jako myslící bytosti, která po krůčkách vtahuje svou oběť na cestu, z níž je téměř nemožné se vrátit, není špatný, a vlastně velmi tradiční; přesto mně osobně dělalo problém se s tím ztotožnit. Líbilo se mi, jak autorka pomocí svého doplnění vysvětlit kánon, mnohdy lépe než Rowlingová. Mám ale problém s tím, že ačkoli povídka má na první pohled vše, co by měla mít, tak u mě nedokázala vzbudit zvědavost a nedočkavost, vlastně jsem se až do předposlední kapitoly dost nudila. (3, 2)”
Ammorrek:
“s odstupem času měním názor na tuhle povídku, snapea to vykreslilo dost originálně a jeho sebevědomej přístup (což fakt moc častý neni) jsem si fakt užívala :-) SPOILER - užíváte si výhled?; a nejchytlavější moment celé povídky když si ráno po svatební noi hraje s vidličkou.... ten úšklebek jako bych viděla :D SPOILER”
Slythoryn:
“Taky už mám po krk sladkých a cukrujících Severusů, ale tohle nebyl ten případ. Ta temnota, Volání... to tomu dodává šťávu. I když si myslím, že by se na sebe hned od začátku vrhali, bylo to dostatečně hodnověrné.”
bwews:
“..”
Lucie:
“Fajn povídka. Doporučuji všem kteří mají rádi spíše drsného Severuse. Pěkný překlad.”
Akkarra:
“Tak jsem se zase jednou nechala navnadit komentáři a upřímně - nechápu, proč jsou z toho všichni tak nadšení. Když pominu, že už úvod tříská dveřma a zbytek mi taky přijde jako ptákovina na entou - je to nuda.”
Jett Alice Black:
“Konečne som našla niečo, čo je pre mňa dokonalé. Už som mala pokrk tých tokajúcich a úžasných Severuskov. Toto je ten Snape, ktorého vidím ja. Je v tom zdravá dávka temna. :-) Proste niečo úžasné. Určite odporúčam každému, kto má rád pár SS/HG a temnotu v jednom./edit po dočítaní: Všetko bolo dokonalé. Bez zbytočne kaziaceho presladeného konca. Dokonalá ukážka toho, že milovať Snapea je ťažké a že i to, aby Snape miloval je viac ako zložité.”
Keiko.kei:
“Po dlouhé době jsem zase objevila skvělou povídku. Téma se zdá okoukané, ale když je tak výborně napsané jako tady, můžu to číst klidně furt dokola. Líbí se mi Snapeova arogance, jak nad ní má navrch a ona je nervózní, ale postupně se síly vyrovnávají. A jak píše bedrníka - scéna, kdy jí oznámí, že pro něj perioda není problém je dokonalá!!!”
bedrníka:
“Klasika. Snape a Hermiona se musí vzít, jinak by jí manžela přidělilo ministerstvo. A musí spolu spát, do čehož se ani jeden ze začátku nehrne, ale pak se ukáže, že Snape je v posteli skvělej. Moje oblíbená scéna je ta, ve které Snape Hermionu informuje, že s ní klidně bude spát, i když bude mít měsíčky, to přece není překážka sexu. :-)”

Čajová sága

Odkaz | Autor: Telanu | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Brumbál, Ron, Hermiona .... | Rating: 18 + | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Série sedmi závislých povídek, z nichž pátá má 21 kapitol a poslední čtyři. Chvíli jsem čekala, že za mě někdo rozřeší dilema, jestli je zadávat zvlášť či je sem vrazit dohromady. Nakonec jsem se rozhodla to udělat sama, pro sebe tím nejjednodušším způsobem. :) / Varování: 18+, chan, explicitní sexuální scény, násilí (není ho tam moc)/ Skládá se z částí: Nanejvýš znepokojivý čaj, Občas až Blázen snad, Jako sklenka, Korespondence, Čarovná píseň, Posedlost, Ohněm z ohně
Klíčová slova: snarry, chan


Čas ...

Odkaz | Autor: Autumns_Slumber | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Hermiona | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Harry našel a zničil všechny viteály, ale předtím, než se snad naposledy postaví Voldemortovi, chce vědět, jestli na něj po válce čeká šťastný život. ( Nebere v potaz závěr Prince dvojí krve a celé Relikvie smrti. )
Klíčová slova: snarry


Člověk míní, život mění

Odkaz | Autor: wixie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HG, SS | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 25
Shrnutí: Hermiona Grangerová po válce opustila kouzelnický svět. Ztratila jednoho ze svých přátel, neunesla stíhání novinářů a raději se stáhla do ústraní. Avšak člověk míní, život mění. Hermiona je nucena vrátit se do míst, které jí připomínají minulost. Vyrovná se s tím? A kdo jí pomůže?
Klíčová slova:


Delicate

Odkaz | Autor: padfoot4ever | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Rose Weasleyová/Scorpius Malfoy, a celý potterovsko weasleyovský klan | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 35
Shrnutí: Rose „Zrzka“ Weasleyová je těhotná. „Nejsem dostatečně stará na to, abych se stala matkou! Sotva vím, jak si zavázat tkaničky od bot, proboha!“ Snaží se vyrovnat s novinkami. „Už nikdy neopustím tuto koupelnu.“ Nevezme to ale moc dobře. „Můžu žít na zubní pastě a šampónu.“ V podstatě, ztratila rozum. Toto je její příběh.
Klíčová slova: nová generace


Dokud nás smrt nerozdělí (Till Death Do Us Part)

Odkaz | Autor: AkashaTheKitty | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Hermiona Grangerová | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Tam někde venku je vrah, který jde po mudlorozených čarodějkách, které se provdaly za čistokrevné čaroděje. To volá po komplikovaném – nebo ve skutečnosti po velmi jednoduchém – řešení!
Klíčová slova: Dramione, romace, humor, detektivka


Dovnitř ze zimy

Odkaz | Autor: Beth H | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Kingsley Pastorek | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: K čemu je špeh, který nemá komu podávat hlášení? Navazuje na konec šestého dílu.
Klíčová slova: napětí, psychologické, temné


Drakoušek a tři nebelvíři

Odkaz | Autor: Lone Butterfly | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Ron Weasley/Harry Potter/Hermiona Grangerová | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Pohádka před spaním
Klíčová slova: Pohádka


Drobná paralela

Odkaz | Autor: Pooky | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: Drobná paralela aneb tři ne tak docela obyčejné dny v boji proti Vy-víte-komu. - Voldemort je mrtvý, ale spolu s ním i většina Harryho přátel. A tak se Harry jednoho dne rozhodne jít za Siriusem a projde Obloukem na oboru záhad. Je to konec nebo naopak začátek?
Klíčová slova: HP/SS, Snarry, Sirius, paralela


Dura lex, sed lex

Odkaz | Autor: assez | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP, SS (a velká hromada dalších) | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 27
Shrnutí: "Brzy budeme muset volit mezi tím, co je správné, a tím, co je snadné." APWBB
Klíčová slova:


Earning Interest: Zúročení

Odkaz | Autor: WeasleyForMe | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona / Bill | Rating: 16+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 14
Shrnutí: Hermiona se snaží získat náklonnost Billa Weasleyho… ale ten se jeví býti imunním vůči jejím pokusům o sblížení.
Klíčová slova: Hermiona, Bill, Romance, Humor


Hon na nymfu

Odkaz | Autor: AkashaTheKitty | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Hermiona Grangerová, Harry Potter | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Někdy jste ježibabou v těle nymfy a jindy zase čarodějnicí, co s sobě skrývá nymfu. - Hermiona pracuje na ministerstve pod lenivým Dracom Malfoyom. Neznáša ho. A potom príde ten ministerstký ples aka maškarný bál... Jo, všetko sa zmení. / Odkaz na povídku na fanfiction.netu :http://www.fanfiction.net/s/6016187/1/Hon-na-nymfu
Klíčová slova: Dramione


Charlieho prianie

Odkaz | Autor: Bruja | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Charlie, Hermiona, Weasleyovi | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Charlie má jedno velké tajemství a jedno ještě větší přání.
Klíčová slova: Tajemství, přání


Chuť tvého polibku

Odkaz | Autor: AkashaTheKitty | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: DM/HG | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Draco a Hermiona dospeli a stali sa nie tak presne tým, čím si o nich každý myslel, že sa stanú a teraz musia pracovať spoločne. Draco sa pozoruhodne zmenil, ale dokáže si to Hermiona uvedomiť?
Klíčová slova: dramione


Izba Janusa Thickeya

Odkaz | Autor: sophierom | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: T 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Snape bol po skončení vojny preradený na podradnejšie pracovné miesto. Kvôli práci začne byť súčasťou Hermioninho každodenného života. Akým spôsobom bude vtiahnutý späť do profesijného sveta?
Klíčová slova: Snamione


Jdu do tmy

Odkaz | Autor: Kasp | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Sirius Black, James Potter, Remus Lupin | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Krátký příběh za dob Pobertů.
Klíčová slova:


Jeho vina

Odkaz | Autor: Nel-ly | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Draco Malfoy vždy věděl, že to všechno byla Potterova vina. Od samého začátku měli problémy a agresivita mezi nimi jiskřila, nikdo jiný však netušil, co všechno se za tím skrývá. Té noci v Zapovězené noci během prvního ročníku Potter poprvé překročil hranici a Draco už tehdy věděl, že se jeho život mění... Nenáviděl toho brýlatého skrčka s takovou vášní, o které si nikdy nemyslel, že je jí schopen.
Klíčová slova: Drarry, slash


Jmelí

Odkaz | Autor: Forever then some | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, teta Klára, Ginny Weasley, Ron Weasley, Draco Malfoy, Hermione Granger | Rating: Neuvedeno | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Několik týdnů po válce a pár dní před Vánoci má Severus Snape své obydli konečně sám pro sebe.Jeho klid však náhle neakceptovaně naruší nečekaná náštěva.Aby jej získal zpět, je ochoten udělat prakticky cokoliv...
Klíčová slova: Snarry, humor, romance


Každý démon chce svou libru masa

Odkaz | Autor: Dorea | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Kouzelnický ale i mudlovský svět sužuje serie otrav neznámým jedem.Harry společně s dalšími bystrozory se snaží traviče odhalit, ale doposud nenalezli sebemenší stopu.Pomoci se jim dostane z nečekaného zdroje.
Klíčová slova: Drarry, detektivka


Kouzelné pouto

Odkaz | Autor: DJIN7 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: +18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Osvědčené přísady (Harry+Severus+Voldemortovo zajetí+sexuální magie) smíchány do středně dlouhé a lehce napsané úsměvné jednorázovky, která je tak trochu PWP... i když nakonec možná nepůjde jen o sex :-)
Klíčová slova: snarry, PWP


Stránky: