Povídky čtenáře/čtenářky Lucie
z fandomu Harry Potter

|< 10 11  >|

... a nic víc.

Odkaz | Autor: andie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová/Draco Malfoy | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 11
Shrnutí: Válka skončila, v kouzelnickém světě nastal mír, přesto se najdou tací, kteří si nejsou jistí, zda ji chtěli přežít...
Klíčová slova: Dramione


10 důkazů, že Draco Malfoy miluje Harryho Pottera

Odkaz | Autor: Tyra Hawking | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/DM | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry začne přesvědčovat Draca, že je do něj Draco zamilovaný. Má dokonce deset důkazů, kterými hodlá Draca přesvědčit. A Draco je zvědavý, chce si je vyslechnout a pak se jim samosebou vysmát.
Klíčová slova: drarry


A Muggle-born Magic

Odkaz | Autor: Musyc | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Draco Malfoy/Hermiona Grangerová, Scorpius | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Historická zmes drámy a romantiky z obdobia Regentstva.
Klíčová slova: Dramione, historie, romantika, Hermiona, Draco, Scorpius. Draco otcem


Absolventské dary

Odkaz | Autor: Laurenke1 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry Potter je absolventem školy, ale co dostane za dárky k ukončení studia?
Klíčová slova: zábava


Ako sme si svetlo predstavovali

Odkaz | Autor: horcruxnumber8 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Hermiona, Draco | Rating: 16+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Vojna skončila a kým zvyšok čarodejníckeho sveta utápal svoj zármutok v šampanskom a oslavných báloch, Hermiona nachádza pokoj veľmi netradičným spôsobom... a s tou najneočakávanejšou osobou.
Klíčová slova: Dramione


Albus ex machina

Odkaz | Autor: ygritte | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy, Severus Snape, Albus Brumbál, OC, Hermiona Grangerová | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 20
Shrnutí: Příběh začíná po válce v Bradavicích. Harry působí jako učitel Obrany proti černé magii a Severus Snape právě oznamuje, že si hodlá vybrat několikaměsíční volno pro svůj výzkum. Harryho radost z odchodu neoblíbeného kolegy rychle zakalí zklamání. Na lektvaristovo místo nenastupuje nikdo horší než Draco Malfoy. Draco Malfoy, který si z nějakého důvodu příliš libuje v dvojsmyslných narážkách.
Klíčová slova: Post-war, Drarry

Haluzka:
“Tleskám. Takovou prvotinu bych si někdy přála napsat. V současné době asi nejlepší Drarry, které jsem četla. Bavilo mě to. Zápletka je jednoduchá a funguje naprosto skvěle. Sexualni scény mě baví. Vedlejších postav je přesně akorát, aby dej nepůsobil vytržený z kontextu ani prehlceně. Prostě příjemná jednohubka. Za mě 4-5, možná ještě hodnocení zvednu, ale ted prostě pětku dat nemůžu, i když úplně nejsem schopná říct proč. Možná je to na mě na pětku jenom moc velká odpočinkovka. A nemůžu si pomoct, ale musím ocenit i názvy Kapitol.”
l.enik.c:
“Povídka plná žhavých postelových scén, které jsou však vždy originální a neomrzí se. Harry zde není tak neskutečně nevinný a vždy hodný hrdina, odhalují se zde i jeho temnější stránky (i když jen jen v určitých oblastech života). Draco prošel určitou proměnnou, ale nezmění se kompletně jeho původní charakter. Vždy jsem měla slabost pro Charlieho, aniž bych vlastně věděla proč, takže ten mi udělal obrovskou radost. Hermina je zde také moc fajn. Kdyby tam bylo ještě trošku více Snapea, bylo by to naprosto dokonalé. Ale i tak jsem to přečetla na jeden zátah a k určitým pasážím se zajisté ještě vrátím :-)”
Makkakonka:
“...”
Daredevil:
“...”
LiviaCullen:
“Moja velka srdcovka ...”
hannibal:
“-”
Nymphilia1:
“♥”
Extasy:
“Perfektní povídka. Přečtena na jeden zátah. Žádné zbytečnosti navíc, žádná hluchá místa, akce tak akorát, věrohodná míra reality... prostě absolutní spokojenost!!”
Benny:
“Moc hezká záležitost. Bez zbytečných opakujících se zvyklosti v drarry.Rozhodně 4/5, a kvůli všemu okolo, vyšší známka”
Fleur Tera:
“Vždy, keď si myslím, že už som väčšinu vážne dobrých FF prečítala, sa záhadne objaví niečo ako toto - vtipné, čtivé, vydarené. Výborný nápad čo sa týka názvov kapitol, ktoré mi zas pripomenuli niektoré moje srdcovky. Na prvotinu skutočne výborné!”
Ebibis:
“Velmi pěkná, oddechová povídka.”
Velká_koule_chaosu:
“Moc hezká povídka, která mi velmi zpříjemnila adventní čas.”
Lucie:
“....”
Akkarra:
“....”
belldandy:
“4/5 A že je to prvotina tak za pět. Protože taková pěkná drarry prvotina se moc často nevidí - věcně, bez patosu, hodně sexu, spousta vtipných situací. Sakryš, ono se vůbec nevidí moc takových drarry.”
KalamityJane:
“Oddechová poválečná Drarry povídka, kterou jsem si zamilovala. Vycházet bude celý advent a k tomuto období se výborně hodí. ♥ velkým plusem povídky jsou postavy, Harry se nechová jako naprostý idiot, Draco není jen namyšlený zmetek a Hermioně jsem nechtěla utrhnout hlavu, jako se mi to u některých povídek často stává. Děj pozvolna plyne podle klasického romantického schématu, které povídce svědčí. Každá kapitola je také pojmenována po jiné HP fanfikci i s odkazy na dané povídky, takže si v tomhle předvánočním období můžete připomenout i "klasiku" mezi povídkami.”

Alternativní konec k HP7

Odkaz | Autor: Alane | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry, Ginny... | Rating: 12 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Krátká povídka pro ty, kteří nejsou spokojeni s koncem ságy o HP. LINK NEFUNGUJE.
Klíčová slova:


Amber

Odkaz | Autor: KattyV | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Hermiona, Harry a další kanonické a i někdo navíc | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: Povídka se odehrává pět let po skončení války s Voldemortem. V Bradavicích po boku bývalých profesorů učí i noví - Harry, Hermiona a Neville. To ovšem nabízí řadu otázek. Proč se Hermiona naštve na profesora Snapea a co to způsobí? Jaký důsledek má Ronova žárlivost? Kdo chce nastoupit na místo Temného pána? Kdo je dívka, se kterou se setkáváme jen ve snech? A jaké neobvyklé schopnosti má malý Teddy Lupin?
Klíčová slova:


And We All Fall Down

Odkaz | Autor: Rumaan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Draco Malfoy / Hermiona Grangerová | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 30
Shrnutí: Jarný semester na Rokforte začína veľkým haló ohľadne návratu Draca Malfoya, ktorý sa vracia do ôsmeho ročníka po pobyte v Azbakane. Ale s Dracom Malfoyom vôbec nič nie je v poriadku a hlavná prefektka Hermiona Grangerová si nemôže pomôcť, aby sa nezaplietla.// Originál dokončen.
Klíčová slova: Dramione, Romance


Autobusová zastávka (Bus Stop)

Odkaz | Autor: Marmelade Fever | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco a Hermiona | Rating: T | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Jen si to představ, Grangerová – ty, já… deštník, nedělá to z nás rodinku? Každé ráno se Hermiona a Draco potkají na autobusové zastávce. Romance točící se kolem deštníku. Povídka vyhrála Dramione Awards.
Klíčová slova: Dramione, romance, humor


Baby in a box

Odkaz | Autor: Sita Z | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: 5+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Každý rok na vánoce chce Harry slyšet příběh o tom, jak se dostal do Tkalcovské uličky.... v krabici. (SS + HP, v otcovsko - synovských rolích)
Klíčová slova: vánoce, Severitus


Beze slov

Odkaz | Autor: Steppenwoelfin | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS, Albus, Minerva, Luna, Ginny,... a další | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 33
Shrnutí: Harry je po bitvě s Voldemortem němý a Severus ho musí naučit neverbální kouzla a telepatii.(V této povídce Snape Pottra opravdu nešetří. :) ) Originál povídky: https://www.fanfiction.net/u/59059/Steppenwoelfin
Klíčová slova: HP/SS, telepatie


BFFS

Odkaz | Autor: Leann | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Rose Weasley, Scorpius Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Rose má nového "přítele", kterého jí rodina rozhodně nebude schvalovat.
Klíčová slova: sex


Bláznivo, úprimne, hlboko

Odkaz | Autor: Testralka(Tesska) | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, George Weasley/Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 17
Shrnutí: Všetci si mysli, že sa Harry zbláznil, keď sa spriateli s hadom.Dokonca nenájde podporu ani u svojich priateľov.On však nepochybuje.Najlepšie vie, ako sa veci majú.Musí zachrániť človeka, který mu pomohol najviac a sám za to nič nežiadal. Webarchiv: https://web.archive.org/save/https://media0.wgz.cz/files/media0:56411b077fc6b.pdf.upl/Bl%C3%A1znivo%2CuhPDF.pdf
Klíčová slova: Snarry, Prokletí, Snape přežil útok Nagini


Bless The Child

Odkaz | Autor: Richenza | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová, Draco Malfoy, Gellert Grindelwald, Joshua Granger... | Rating: pro všechny, některé kapitoly od dvanácti let, | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2014-11-16 | Počet kapitol: 156
Shrnutí: Válka skončila. Ale může být ve světě lidí dlouho klid? Pokračování Harryho Pottera, v němž vycházím z celého kánonu. Pozměnila jsem jen tři skutečnosti a z nich vyplývající důsledky. Příběh o lásce, nenávisti, osudu, předurčení a velké oběti. O anatomii moci, banalitě zla, větším dobru a vině lhostejných. O nebezpečí starém tisíce let i staronovém nepříteli. A o vyvoleném. BtCh je komplexní několikadílný příběh nejen o vztahu dvou lidí, i když ten je počátkem a základem celého příběhu. Prolíná se zde však více dějových linií, kdy vše souvisí se vším.
Klíčová slova:


Bring me to life

Odkaz | Autor: Luckei1 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Hermiona Grangerová/Draco Malfoy, Pansy Parkinsonová/Harry Potter, Ron Weasley, Blaise Zabiny | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 12
Shrnutí: Hermiona nájde Pansy, ktorá sa chystá skočiť z mosta. Jasné, že sa jej poctivá chrabromilčanka ujme, aby vyriešila jej chorý (závislý) postoj k DM. Hádajte, ako to bude pokračovať....
Klíčová slova: dramione


Brk a inkoust

Odkaz | Autor: Cybele | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry rozehrál riskantní hru, vždyť Severus Snape je schopen všeho ... Pokračování povídky "Něco k napsání"
Klíčová slova: humor, sex


Brko

Odkaz | Autor: crazylizzie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Draco Malfoy / Hermiona Grangerová, Severus Snape, Harry Potter. Lucius Malfoy | Rating: M | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 43
Shrnutí: Hermiona Grangerová a Draco Malfoy se před závěrečnou bitvou rozhodnou svázat se určitým kouzlem, aby umožnili Harrymu porazit Voldemorta. Harry zvítězí a po 10 letech se začne odvíjet náš příběh - nic totiž není tak jednoznačné, jak se původně mohlo zdát a vynořila se spousta otázek...
Klíčová slova: dramione


Broken

Odkaz | Autor: inadaze22 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Draco Malfoy / Hermiona Grangerová, Pansy Parkinsonová | Rating: M - od 18 let | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 37
Shrnutí: Překlad popisu od autora: "Pocítil niečo blízke ľútosti k žene pred ním. A kým to nekonečne Draca rozrušovalo, to, čo ho znechucovalo najviac zo všetkého, bol mučivý fakt, že niekto či niečo zlomilo dušu Hermiony Grangerovej k nepoznaniu." Varování: Pozor, poviedka obsahuje neslušné slová, násilné a sexuálne scény, smrť vedľajšej postavy
Klíčová slova: angst, romance, dramione


Budoucnost začíná dnes, ne zítra

Odkaz | Autor: wixie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Granger | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 21
Shrnutí: Příběh začíná temně, Hermionu unesou a muči a je držená na Malfoy Manor. Ztrácí paměť. Musí se naučit žít svůj nový život s novou identitou jako "šmukel"...
Klíčová slova:


Canis Major

Odkaz | Autor: Tyra Hawking | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/DM | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 24
Shrnutí: První prosincový den je Harry z bezpečnostních důvodů přenesen z Bradavic na Grimmaldovo náměstí. A co hůř bude zde nejspíš nucen strávit i Vánoce. A co nejhůř společnost mu bude dělat jen jedna osoba. Ano, samozřejmě, Harry Potter a Draco Malfoy mají před sebou dlouhý měsíc. Těžko říct jestli se navzájem zabijí, nebo za…. no, uvidíme.
Klíčová slova: drarry, Vánoce


Cloak of Courage

Odkaz | Autor: Wendynat | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: +15/+18 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 27
Shrnutí: Hermiona prožije bolestnou ztrátu, objevuje nové nebezpečí. Aby ochránila sebe i ostatní vstupuje do manželství.
Klíčová slova: nucené manželství, sex, napětí, romantika


Co se ti zdá nemožné, není nereálné

Odkaz | Autor: A-SISI | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HG | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 45
Shrnutí: „Od konce války uběhly tři měsíce. Jak se vyvíjejí osudy postav, jenž stály na straně dobra? Hermiona potřebuje "malou službičku". Pomůže jí s tím náš Mistr lektvarů? A je vůbec něco, co se na první pohled zdá nereálné?“
Klíčová slova:


Cokoliv

Odkaz | Autor: Brygminka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: Jak sama autorka říká - Jen "obyčejný" příběh ze života Harryho Pottera. Povídka prodchnutá jemným humorem, nejasnými city a temnými stíny, které sedly na Bradavice.
Klíčová slova: drarry


Crux

Odkaz | Autor: Tyra Hawking | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Kouzelnický svět se postupně uzdravuje z války. Hermiona se stala léčitelkou, Ron pracuje na ministerstvu a Draco je bystrozorem. Situace se postupně uklidňuje a staré vztahy nahrazují nové. Avšak jedna záhada všem nedá spát. Kam zmizel Harry Potter? Žije vůbec? A jestli ano, kde byl ty tři roky od pádu Pána Zla?
Klíčová slova: Drarry, post-war, slash


|< 10 11  >|