Povídky čtenáře/čtenářky LiviaCullen
z fandomu Twilight
ohodnocené na 100%

Dvě podoby lásky

Odkaz | Autor: zuzka88 | Fandom: Twilight | Jazyk: ČJ | Postavy: Edward Cullen, Bella Swan, Felipe Cullen | Rating: 15 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 40
Shrnutí: Studentka univerzity Bella Swanová si začne ke studiu hledat práci na částečný úvazek. Velká šance přijde v Cullen Promotion, kde potká dva bratry - Edward a Felipe Cullenovi. Na pohled k nerozeznání a přitom každý úplně jiný, ale oba Belle zamotají hlavu. Jak se vypořádá s kamarádským a bezstarostným Felipem a Edwardem, který je jeho přesným opakem?
Klíčová slova: Dvojičky


Krásna ošklivka

Odkaz | Autor: zuzka88 | Fandom: Twilight | Jazyk: ČJ | Postavy: Bella Swan + Edward Cullen | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 14
Shrnutí: Život Belly Swanové se poněkud zkomplikuje, když zjistí, že muž, kterého miluje, je jen podvodník a lhář. Rozhodne se kašlat na všechny tvory mužského pohlaví, jenže to ještě nepotkala svého nového nadřízeného. Když k tomu dojde, málem uteče do zaječích, ale pak přijde na naprosto geniální plán.
Klíčová slova: Twilight


Len jedno prianie

Odkaz | Autor: Jessy | Fandom: Twilight | Jazyk: SJ | Postavy: Bella Swan, Edward Cullen, | Rating: 15 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Ani neviem, čo by som vám k tejto poviedke mala dopredu povedať. Asi len toľko, že vás čaká oddychovejšie čítanie a ja dúfam, že sa vám môj príbeh o zoznámení Edwarda a Belly - znova trochu inak - bude páčiť. Prajem príjemné čítanie. :)
Klíčová slova: Twilight


Modelka

Odkaz | Autor: Jessy | Fandom: Twilight | Jazyk: SJ | Postavy: Bella/Edward | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 28
Shrnutí: Predstavte si, že máte všetko, po čom ste vždy túžili. Peniaze, slávu, sľubnú kariéru a váš život sa točí iba okolo večierkov a chlapov, o ktorých nemáte nikdy núdzu. Presne takýto život si žije aj Isabella Swanová, dcéra vplyvného Charlieho a Renée Swanovcov. Bella je namyslená, sebavedomá a vždy dosiahne to, čo chce. Živí sa modelingom, pre ktorý by doslova aj vraždila. Lenže keď si človek zvykne na to, že všetci mu padnú k nohám, keď chce, je preňho priam nemysliteľné, aby to niekto porušil. Lenže tým niekým bude Edward Cullen, jej bodyguard, ktorý sa k tejto profesii dostal čírou náhodou a nie je dvakrát nadšený, že musí obskakovať túto rozmaznanú slečinku, ktorá si ledva urobí sama čaj. Ako to môže s nimi nakoniec dopadnúť?
Klíčová slova:

ZJTrane:
“Nebolo to zlé ale...”
LiviaCullen:
“Milujem tuto poviedku.”

Nezbednica

Odkaz | Autor: Jessy | Fandom: Twilight | Jazyk: SJ | Postavy: Edward/Bella, Nessie | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Double drabble (200 slov) o Edwardovi, Belle, Nessie a krátkej chvíľke z ich nekonečného života
Klíčová slova:


Nikdy si neosvojujte indiána

Odkaz | Autor: Lorinne | Fandom: Twilight | Jazyk: SJ | Postavy: Renesmee Cullen + Jacob Black | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Nessino trápenie s večným dieťaťom...
Klíčová slova: Drabble


Oheň a led

Odkaz | Autor: zuzka88 | Fandom: Twilight | Jazyk: ČJ | Postavy: Isabella Swan, Elizabeth Swan | Rating: 15 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 47
Shrnutí: Isabella a Elizabeth jsou dvojčata, na první pohled k nerozeznání, ale přitom každá úplně jiná. Isabella tichá, uzavřená, nepřístupná. Elizabet divoká, nespoutaná, užívající si života. Obě si prošly ztrátou blízkých lidí a každá se s tím vyrovnává po svém. Vinou životních tragédií se dostávají k otci do Forks. Pomůže jim to v hledání toho, co jim chybí? A co to vlastně je?
Klíčová slova: Dvojčatá


Poslední vůle

Odkaz | Autor: zuzka88 | Fandom: Twilight | Jazyk: ČJ | Postavy: Bella Swan + Edward Cullen | Rating: 15 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 21
Shrnutí: Při otevírání poslední vůle Charlieho Swana se stane něco, co nikdo nečekal. Celý jeho majetek připadá jeho mladé vnučce Isabelle a nevlastnímu vnukovi Edwardovi. Ovšem má to jeden malý háček, celé dědictví je závislé na podmínce. Dva mladí lidé musí strávit rok života pod jednou střechou a společně hospodařit na ranči, který dědeček založil a vybudoval vlastníma rukama. Někdo by si pomyslel, že je to to nejmenší, ale pro Bellu a Edwarda je to ten nejhorší trest.
Klíčová slova: Twilight, Edward je poloupír


Ty patríš ku mne!

Odkaz | Autor: Jessy | Fandom: Twilight | Jazyk: SJ | Postavy: Bella/Edward, Bella/Jacob | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Bella a Edward. Najlepší priatelia, ktorí stoja pri sebe za všetkých okolností a vedia o sebe takmer úplne všetko. Čo sa však stane, keď sa do ich priateľstva zamieša Jacob, ktorý o Bellu javí záujem? Môže – aj keď len priateľský – vzťah Edwarda a Belly ochladnúť, ako to v niektorých prípadoch býva, keď sa medzi dve osoby zapletie niekto tretí? Všetko je zrazu o niečo iné. Alebo je to vlastne celé úplne inak?
Klíčová slova: