Povídky čtenáře/čtenářky Lilda
z fandomu Harry Potter
rozečtené

Monoceros

Odkaz | Autor: Tyra Hawking | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Jeden den v průběhu sedmi let. Aniž by si to Harry s Dracem uvědomovali, stráví spolu v průběhu studia každého Valentýna. Ze začátku rozhodně ne dobrovolně, ale postupem let se vrací na místa, kde ještě všechno bylo snadné. Nenávidí se, to moc dobře ví. Ale na jeden den v roce se to naučí ignorovat.
Klíčová slova: Harry, Draco, Drarry, Valentýn


Nikdy jsem...

Odkaz | Autor: Tyra Hawking | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: DRARRY CHALLENGE 2017! Téma: Halloween. Harry truchlí (den úmrtí rodičů). Draco mu nějak pomůže se s tím vypořádat. Vyprovokuje bitvu? Utěší ho?
Klíčová slova: Harry, Draco, Drarry


Orion

Odkaz | Autor: Tyra Hawking | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 31
Shrnutí: V pátém ročníku se na konci května Harry vydá s kamarády na výlet do Prasinek. Když se z něj večer nevrátí, všichni po něm začnou pátrat. Celé prázdniny o něm nic neslyší ani nevědí. O to větší je pro ně překvapení, když se prvního září objeví v Bradavickém expresu. Ale jediné, na čem mu záleží, je jeho nový přítel Draco Malfoy.
Klíčová slova: Drarry, hurt/comfort


Stopy Šelmy

Odkaz | Autor: Alice O´Really | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape, Tom Raddle a další | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Tom. Severus. Harry. Není fascinující, kolik společného mají? Tři nemilované děti. Tři mimořádní kouzelníci, vyrůstající v prostředí mudlovského světa. Tři studenti, kteří byli odmítnuti většinou, strávili léta studia na okraji společnosti. Tři mladíci, jejichž život zásadním způsobem ovlivnil stejný člověk – Albus Brumbál. Tři muži, kterým černá magie navždy změnila budoucnost. Přesto se každý z nich vydal svou vlastní, jedinečnou cestou. Anebo možná ne. Vítejte ve světě Šelmy. Stopy Šelmy jsou souběžně vyprávěné tři příběhy tří ústředních postav ve třech odlišných dobách; každá kapitola se tedy skládá ze tří sekvencí. Pokračování Elysejského klíče.
Klíčová slova: snarry, cestování časem