Povídky čtenáře/čtenářky Keiko.kei
z fandomu Harry Potter
rozečtené

Inter Spem Et Metum (Mezi nadějí a strachem)

Odkaz | Autor: WatchersGoddess | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 70
Shrnutí: První školní den pátého ročníku potká Hermiona na Bradavických pozemcích zle pochroumaného profesora Snapea, vracejícího se ze schůzky Smrtijedů. Musí mu pomoci a ani netuší, nakolik to změní její život. PŘEKLAD POKRAČUJE!
Klíčová slova: snamione


Jednoho mrazivého večera...

Odkaz | Autor: Kate Dragon | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Audrey Donovanová, Sirius Black, Lucius Malfoy, Bellatrix Lestrange, James Potter, Remus Lupin, Lord Voldemort | Rating: 0 | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Připomínalo to svět vystřižený z knih Francise Scotta Fitzgeralda. Jen v něčem byl jiný. Byl to svět kouzel. Bohatství, sláva a lesk se protínaly s mocí kouzel a tajemné magie. Společnost, po jejíž součásti toužil snad každý. Ale vše se mělo brzy změnit. Lehké bytí se mělo změnit v zoufalý boj o holý život, pokud se nechtěl člověk podvolit a stát se otrokem. A ve středu celého dění se náhle ocitá mladá čarodějka, jejíž dosavadní svět byl snadný a přesně určený. Teď se však veškeré cesty změnily. A návrat už není možný. Zvláště, připlete – li se jí pod nohy někdo, kdo se už dávno zřekl rodinných tradic a slávy. Sirius Black. Je vůbec v této chvíli ještě naděje na přežití?
Klíčová slova:


Kukaččí mládě

Odkaz | Autor: Lendaber | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Luca Caruso, Sirius Black | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2013-11-29 | Počet kapitol: 20
Shrnutí: Luca pátrá po svých skutečných rodičích, k pravdě ji má přivést Sirius Black, ale ten věci ještě zkomplikuje...
Klíčová slova:

Salome:
“Zatím nedokončená povídka, ke které se autorka vrátila po dlouhém odpočinku. Hledání otce a ani další motivy nejsou zcela neobvyklé, ale Lendaber je dokáže zkombinovat tak, že překvapují (4), jazyk je čtivý, civilní, zpočátku ruší hovorové výrazy mimo přímou řeč, které zbytečně upozorňují na to, že jde o amatérské psaní, stejně jako občasné chybky (s výrazně zlepšující se tendencí) - což je škoda, protože jinak by to mělo parametry profesionála. (4, 4) . Strukturováno je výborně, autorka bez ztráty kytičky zvládla i obtížné prolínání dvou časových linií, příběh je výborně vystavěn (5). Kanonické postavy jsou přesné, moc se mi líbí Sirius, ale i Severus a další, které se čas od času mihnou. Originální postavy jsou výborné ty dvě hlavní - Lendaber je výborně dokáže uvést „do hry“ a na malé ploše velmi plasticky charakterizovat. Ostatní působí spíš jako ilustrace. Ale chování všech dokáže Lendaber výborně odůvodnit, takže chápu i chování, které mi je bytostně cizí. (5) Logiku celého příběhu zatím hodnotit nejde, ale to, co je napsáno, svou logiku má. Možná (POZOR SPOILER) až příliš těhotenství na první pokus :). (4) Je to příjemný lehce nahořkle romantický příběh, který másnad i lehce něco navíc - ale hodně skryté pod motivy postav. (3) Rozhodně mě dokázala připoutat k monitoru více, než jsem měla v plánu (5). Zatím hodnotím za 4, hodnocení se ale může změnit, až/pokud Lendaber dopíše.”
sandymathews:
“...”
Keiko.kei:
“Většinou se bojím povídek, kde jí více nových postav, ale tady jsou krásně zapracovány a když tam nechybí Sirius :)”

Nekonečný boj

Odkaz | Autor: lumos | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco/Ginny , Snape/Hermiona | Rating: od 12, některé kapitoly od 18 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 79
Shrnutí: Harry se rozhodl pro smrt. Už nechce čelit dalšímu utrpení. Po jeho odchodu ze scény se kouzelnický svět ocitá v naprosté temnotě. Zbytky Fénixova řádu urputně bojují proti Voldemortovi a jeho Smrtijedům, jeho členové jsou však jeden po druhém likvidováni. Ron s Hermionou se snaží o zničení viteálů, při střetu se Smrtijedy je Hermiona zraněna. Na koho se Ron obrátí? *** Ginny se po Harryho smrti uzavírá do sebe a upíná se na dosažení pomsty. Co jí přinese snaha dostat se Voldemortovi na kůži? A co Draco, jak jeho i dalšími životy zamíchá jeho láska k Ginny?
Klíčová slova:


Obrazy ze života zrádce

Odkaz | Autor: eva | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: jednorázovky, které spojuje snad jen jediné: Severus Snape
Klíčová slova: krátké, jednorázovky, psychologické, drama


Pečlivě připravovaný pád Vy-víte-koho I - Těsně vedle

Odkaz | Autor: Paccia Domna | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Julia, Severus Snape, Albus Brumbál, Minerva McGonagalová, celý Rokfortský zbor | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 48
Shrnutí: Predstavte si ženský odvar zo Snapea. K tomu Snapea. K tomu trafeného riaditeľa, veľý hrad uprostred Škótska, ktorému občas prestanú fungovať ohrievacie kúzla, predstavte si... Tak a teraz sa bežte zabávať, a pripravte si vreckovky, pretože budete od smiechu plakať.
Klíčová slova:


Post Tenebras, Lux (Po temnotě světlo)

Odkaz | Autor: Loten | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová/Severus Snape | Rating: 16+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 43
Shrnutí: Náhodné setkání deset let po válce není jen shoda okolností a může mít dalekosáhlé důsledky. Příběh o mnoha věcech, ale především o uzdravování.
Klíčová slova: snamione, přátelství, romantika, SS/HG, sexuální scény 16+ , psychologie, uzdravení, po válce


Společnice

Odkaz | Autor: wixie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Granger | Rating: 18 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 23
Shrnutí: Tak trochu variace na film Pretty Woman na bradavický způsob :) Hlavní pár samozřejmě hg/ss. _________________________________________________________ Poznámka: posledná kapitola je vlastne epilóg po roku.
Klíčová slova:


Vráť sa kvôli mne

Odkaz | Autor: Nadin | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Harry Potter, Hermiona Granger, Sirius Black, Ron Weasley | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: Hermiona sa po jeho nevere vráti na Grimmauldove námestie, kde si lieči rany osamote, len v prítomnosti škriatky, ktorú jej poslal Harry. Svoju osamelosť prežíva v smútku až kým ju nenavštívi niekto... Beta: Soraki
Klíčová slova: nevěra


Výkřiky

Odkaz | Autor: Frox | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Hermiona Grangerová, Severus Snape, Draco Malfoy, Lucius Malfoy, Narcisa Malfoyová, Ron Weasley... | Rating: 12 + | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 58
Shrnutí: Autorčino: Hlavní linie příběhu se odehrává s odstupem celých dvou let od Harryho posledního ročníku a ukazuje hlavní trojici už jako dospělé samostatné jedince. Harry se stal bystrozorem, Ron pracuje na ministerstvu a Hermiona studuje na Londýnské univerzitě vysoké magie lektvary. Všichi spolu bydlí na Grimmauldově náměstí 12. Voldemort stále žije a snaží se Pottera dostat z cesty, aby mohl beze zbytku ovládnout kouzelnické společenství, v čemž mu ale příliš nepomáhá fakt, že jeho pravou rukou je Severus Snape jako člen Fénixova řádu. Druhá linie mapuje vývoj vztahu mezi Snapem a triem, který postupně krystalizuje, až zůstává jen čistota a upřímnost. Příběh má také několik paralel, které se zabývají osudy vedlejších postav, a také je zčásti retrospektivní, protože přináší zpětný pohled do minulosti, jež se odehrála od Harryho odchodu z Bradavic. Můj původní záměr byl popsat niterné pocity několika mně blízkých postav, proto se mohou zdát Výkřiky ze začátku spíše lyrické, bez jasnější zápletky. Epika přichází do povídky pozvolna.
Klíčová slova: AU


Zázraky se dějí. O Vánocích

Odkaz | Autor: Blesk | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus, Hermiona, John, Alex | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: Hermiona, ktorá je na tom so synom naozaj finančne mizerne, si prenajme bytík v dome istého podivína...
Klíčová slova: ss/hg


Život v rámci rámů

Odkaz | Autor: Regi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape a další | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: V Bradavicích je tolik magických obrazů a na nich tolik lidí. Jak asi žijí? A jaká mají tajemství? Co prožije Severus Snape o dovolené? Ilustrace KattyV
Klíčová slova: Bradavické portréty , drabble, fanart, po válce, Snape jako portrét