Povídky čtenáře/čtenářky Keiko.kei
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 60%

Stránky: 

Alexander Malfoy

Odkaz | Autor: grednforge117 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: HG/DM, Alexander Malfoy a ostatní | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 17
Shrnutí: Päťročný chlapec s budúcnosťou v Slizoline, otrasnou matkou (Pansy), ale milujúcim otcom môže byť veľmi schopný, keď si chce poskladať rodinu. DOkonca aj dať dokopy pár, o ktorom by si niekto myslel, že nikdy nemôže vzniknúť...
Klíčová slova: dramione


Apostata

Odkaz | Autor: Juxian Tang | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Lucius Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Snape je zajat Voldemortem, Lucius je rozhořčen jeho zradou
Klíčová slova: mučení, znásilnění, vyprávění ve druhé osobě


BFFS

Odkaz | Autor: Leann | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Rose Weasley, Scorpius Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Rose má nového "přítele", kterého jí rodina rozhodně nebude schvalovat.
Klíčová slova: sex


Druhý prvýkrát

Odkaz | Autor: Leann | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Rose Wasley/Scorpius Malfoy, Albus Potter | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Rose se rozhoduje, zda se poprvé pomilovat s přítelem. Vše se zvrtne a ona hledá svého přítele Ala, stihne se opít a útěchu hledá jinde...
Klíčová slova: psychologická povídka, první milování, alkohol


Dvě slova

Odkaz | Autor: Belial Shaitan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová, Bellatrix | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Poslední setkání mezi Hermionou Grangerovou a Severusem Snapem. Překlad povídky Dos palabras argentinské autorky Belial Shaitan. Originál najdete na: http://www.fanfiction.net/s/3064537/1/
Klíčová slova: drama


Full Moon Fool

Odkaz | Autor: redprimitiva | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Remus Lupin/ Ginny Weasley | Rating: 18 + | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Ginny se zamiluje. Remus je impulzivní. / Čtěte varování! - Varování: PWP, detailní popisy, první sex, dub con/non-con, zoofilie, chan (Ginny je 16), vulgární výrazy. Pokud vám cokoliv z výše zmíněného vadí, povídku raději nečtěte.
Klíčová slova: Zoofilní sex, poprvé

larkinh:
“Myslím, že to bylo hezky napsaný, dokonce beru i to, že se Remus neovládal, když s ním předtím kdovíjak dlouho flirtovala... to mohlo ovlivnit vlka v něm.”
jesssnape:
“...”
kami:
“Tak jej treba.”
Adelaine:
“Povídka byla hodně dobrá, až na jednu maličkost. Já prostě nedokážu akceptovat takového Remuse, myslím, že on se vyznačoval tím, že nenáviděl svého vlka a za každou cenu ho chtěl potlačovat. Chápu, že je to PWP, ale přesto, když pojmenujete postavu Remus a druhou Ginny, chtělo by se to alespoň něčeho držet. Kdyby tam místo Remuse byl nějaký jiný vlkodlak, třebas OC postava, její kamarád, tak by to bylo bezvadné.”
Benny:
“Nadšená, uchvacená a vzrušená.Sakra, proč se mi líbí Remus jako nadržený vlkodlak?”
Keiko.kei:
“Nevím, tohle už je na mě asi trochu moc. Ale to jak to bylo napsáno, povídka zaujme, když člověk překoná počáteční šok. Docela reálné - od hloupé zamilovanosti do tvrdé reality.”
Lanevra:
“Je mi líto, ale "koupací plášť" pro mne překladu docela drasticky snížil známku. Já si pod tím slovním spojením prostě představím takový ten umělohmotný plášť podobný spíše pláštěnce proti dešti, nejlépe s velkými květy a průsvitný. Takové byli jednu dobu, samozřejmě u žen, moderní a oblíbené. Jednoduše jsem si v ten okamžik, kdy jsem to přečetla, představila Remuse v tomhle koupacím plášti a nejlépe ještě s takovou tou střapatou koupací čepicí, pruhovanými plavkami pod tím a začala jsem se hrozně smát. To by myslím neměla být reakce na tuhle povídku. Zase na druhou stranu mám zoofilii v povídkách ráda a sex byl skvěle přeložený, takže to známku pro změnu zvedlo. Proto za 4 místo 5 jako u originálu. Vysvětluji tak obšírně, protože Sinam má překlady vždy výborné, takže tohle je výjimka.”
Istar Halabába:
“Mravoučná povídka taková pěkná. Mladá nevinná dívka se nudí, pak se nerozumně (jak jinak) zamiluje, pak se díky tomu nenudí a nakonec dopadne na tvrdo. Chuděra. (ale ten tón a jazyk, kterým je to napsáno... :)”
Nerla:
“Dobře, tomuhle druhu povídek se asi začnu vyhýbat. Za prvé mi vadí kombinace člověka a zvířete, za druhé mi vadí, že je Ginny teprve šestnáct, a za třetí mi to připadá extrémně nevěrohodné. Asi mi tam chybí nějaké Ginniny myšlenky a pocity, nějak mám za to, že autorka vlastně nevěděla, o čem píše, že si to nedovedla dost dobře představit, a tudíž i popsat. Nemyslím si, že bych měla být schopná na povídku o znásilnění mladé holky vlkodlakem do večera zapomenout.”
Sectumsempra:
“no tak ale tohle je moc pekne :D”
Mrmla:
“..”
sandymathews:
“už jsem četla kdysi :)”
SinamLlumi:
“Uznávám, že kdybych k povídce neměla osobní vztah, dám jí 4, protože zdaleka ne vše bylo dokonalé. ;) Ale rozhodně je to nejlepší zpracování daného tématu, které jsem zatím četla, a pár už jich teda za sebou mám. Sargo, shrnutí jsem uvedla na pravou míru. :) /// Ne, nedá mi to a musím to říct: V záhlaví povídky je jasně uvedené detailní varování, spolu s doporučením "pokud vám tyhle věci vadí, nečtěte." Co si myslet o lidech, kteří přesto čtou a pak si stěžují, že jim vadilo... "Realističnost" je do značné míry záležitostí osobního vkusu, ale zrovna v tomto případě bude fakt, že autorku asi vlkodlak nikdy neznásilnil, takže opravdu pořádně nevěděla, o čem píše. :D Tady skutečně nemine den. :-)) S.L.”
Sargo:
“Shrnutí mi tu připadá poněkud přehnané, ta povídka není tak dlouhá, aby snesla, že se z ní dělá výtah :-D Ale což, oceňuji, že to není slaďák. :-)”
Akkarra:
“Ginny dostane mnohem víc, než chtěla.... ;)”
belldandy:
“´Zde vidíte, co zlého potkává, děti, a zvláště krásky, ty milé dívky hodné lásky, když smí je oslovit kdejaký ohava ...vlci však mohou být přece rozmanití: někteří než svou kořist chytí, jsou roztomilí bůhvíjak, úslužní, milí, krotcí tak, jdou za mladými slečinkami, pozor! až do domu, až do ložnic jdou s vámi. Ach, běda děvčátku či slečně ...´Charles Perrault, Červená Karkulka - Sorry, tu citaci jsem si nedokázala odpustit. Po delším rozmýšlení jsem se rozhodla dát čtyřku. Tahle povídka mi leží v hlavě a to musí něco znamenat. :) - Nicméně mé dobré hodnocení platí s výhradou, že si sama neumím představit, že by se Remus choval tímto způsobem (impulzivně / neodpovědně). I kdyby v něčem jiném ano, tak rozhodně ne v případě spojeném s lykantropií. Snaha udržet si za úplňkových nocí sebekontrolu a sebeovládání je pro mě přímo úhelným kamenem jeho povahy. Takže pro mě je tohle anonymní vlkodlak. :)”

Hadí láska

Odkaz | Autor: Sainz de Rouse | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Vodemort, Naginy, Bellatrix Lestrange | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Zjistíme, že Voldemortův mazlíček Naginy, není jen slizký had...
Klíčová slova:


Hodné čakanie

Odkaz | Autor: Aurette | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Hermiona Grangerová, Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Hermiona už nějakou dobu učí v bradavicích, ale až jednoho zimního večera se dočká toho v co celou dobu doufá...
Klíčová slova:


Hvězdy tvých očí

Odkaz | Autor: Vraní oko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová/DracoMalfoy, Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Hermiona je během války unesena a stane se Dracovou hračkou.
Klíčová slova: hurt/comfort , dramione


Charlieho prianie

Odkaz | Autor: Bruja | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Charlie, Hermiona, Weasleyovi | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Charlie má jedno velké tajemství a jedno ještě větší přání.
Klíčová slova: Tajemství, přání


Chuť tvého polibku

Odkaz | Autor: AkashaTheKitty | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: DM/HG | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Draco a Hermiona dospeli a stali sa nie tak presne tým, čím si o nich každý myslel, že sa stanú a teraz musia pracovať spoločne. Draco sa pozoruhodne zmenil, ale dokáže si to Hermiona uvedomiť?
Klíčová slova: dramione


Jak ojet Hermionu Grangerovou

Odkaz | Autor: Daioni | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Hermiona se při katalogizaci Snapeova skladu vždycky tak zabere do práce, že ani neví, kam se poděl všechen ten čas...
Klíčová slova: Snape, Grangerová


Jeden dobrý důvod (k přežití)

Odkaz | Autor: Daioni | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape / Hermiona Grangerová, Harry Potter, Albus Brumbál, Lucius Malfoy, Voldemort | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Je několik oblíbených způsobů, jakými dát dohromady Hermionu a Snapea. Neodolala jsem a jeden z těch tradičnějších si též zpracovala; jen se obávám, že má romantická stránka nikdy nebyla příliš silná. Ale kdo ví, čtenáři si často najdou polohy netušené. Přeji pěkné počtení :-)
Klíčová slova: snamione


Láska je silnejšia ako klietba

Odkaz | Autor: Desperate | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Hermiona Grangerová/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus Snape vydieral Hermionu a dostal, čo chcel. No odrazu sa akosi nevie vzdať potešenia, ktoré mu jeho študentka proti svojej vôli poskytla. Hermiona sa ho desí a zároveň ju nesmierne priťahuje. Obaja majú zlomené srdcia a na to je len jeden liek...
Klíčová slova: Snamione, sex


Loathing Love

Odkaz | Autor: betta329 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Lily Evansová/James Potter | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Vztah mezi Lily a Jamesem teď překypuje nenávistí, ta se však snadno změní ve vášeň. Té se společně se vztekem oddávají v knihovně...
Klíčová slova: sex, vášeň, pannenství


Milord

Odkaz | Autor: lumos | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, neznámá | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Zašlý mudlovský bar, žena z ulice, šanson a postel vrzající jedno jméno.
Klíčová slova:


Nebezpeční tvorové

Odkaz | Autor: Yma | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Remus Lupin, Krátura | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Kráturův nový Pán, ten špinavý vlkodlak, dostal dopis.Krátura doufá, že to jsou špatné zprávy.Krátura má pravdu.
Klíčová slova: gen


Odměna

Odkaz | Autor: Frox | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus, Hermiona | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Hermionu unesli Smrtijedi a Severus ji dostává jako odměnu za dobře vykonanou práci.
Klíčová slova: PWP, voyerismus, zmíněno násilí


Otázky vědy

Odkaz | Autor: AnnasellaEmm | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová/Draco Mlafoy, Narcissa Malfoyová, Charlie Weasley | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 18
Shrnutí: Hermiona vede spokojený život léčitelky u Sv.Munga, když ji její šéfka pošle do domu Draca Malfoye. Jak ovlivní pragmatickou brunetu objevování odpovědí které ani věda nezodpoví ?
Klíčová slova: léčitelství


Pád králičí norou

Odkaz | Autor: Ayla PascaL | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Lucius Malfoy/Hermiona Weasleyová, Ron Weasley, | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Právnička Hermiona Grangerová se zaplete do nebezpečné aféry se svým klientem: Luciem Malfoyem.
Klíčová slova: Nevěra, HG/LM


Pět galeonů na vítěze

Odkaz | Autor: Hafthand | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová/Draco Malfoy, Harry Potter, Blaise Zabini | Rating: přístupné | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Sázka, která nevyšla.
Klíčová slova: Dramione, sázka


Pomoc od (ne)přítele

Odkaz | Autor: Sevik99? | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Nymphadora Tonksová, Lucius Malfoy, Remus Lupin | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Povídka na téma ráno poté...
Klíčová slova: smrtijedské setkání, znásilnění, mučení


Proklatá věta

Odkaz | Autor: Chavelierka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová | Rating: pre všetkých | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Tvrdohlavý a zatrpknutý Severus a ešte tvrdohlavejšia a trpezlivá Hermiona. Tvrdím to zas, Chavy píše zimomriavkotvorným štýlom.
Klíčová slova:


Roomies

Odkaz | Autor: AngelicDevil1 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová/Draco Malfoy, Harry Potter, Blaise Zabini, ... | Rating: 13+ 16+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 25
Shrnutí: Hermiona je na ministerstvu sesazena na nižší pozici, což znamená, že se musí vystěhovat a najít si nějaké lacinější bydlení, a Draco Malfoy náhodou potřebuje nového spolubydlícího.
Klíčová slova: dramione


Spravedlnost pro Prince

Odkaz | Autor: Alis | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová, Harry Potter, Ginny Weasley aj. | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 21
Shrnutí: Voldemort je mrtev. Smrtijedi poraženi. Ale svět je úplně jiný, než si Hermiona Grangerová představovala. Lidé, kteří jsou u moci, se nechají ovládat pomstou. Proviňují se na mnoha lidech. Ale Hermiona je nechce nechat, aby se provinili na jednom, který si to ani v nejmenším nezaslouží. A tak se dostává do společnosti Severuse Snapea. Musí se schovávat, dokud dívka nevymyslí, jak jej očistit. Jenomže chce být Severus očištěn?
Klíčová slova: Soud, útěk, spolek pro ochranu nespravedlivě stíhaných


Stránky: