Povídky čtenáře/čtenářky Kate Mathews
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 40%

Ta Touha!

Odkaz | Autor: Allishka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: +18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus se trápí. Touží po Harrym, ale ví, že je to zakázáno a dá výpověď. Má to být romantická povídka.
Klíčová slova:

jesssnape:
“ne, ne, ne...”
kami:
“Nadpis ma dokonale odradil, ale na druhú stranu aj riadne rozosmial. :D”
Benny:
“No potěš koště!Ne, Nimbus nemám na mysli:D Sama autorka se pod povídkou vyjádřila, že chtěla napsat jiného Severuse než na jakého jsme zvyklí.Tak jak ho některé čtenářky vidí:romantického.Tak za sebe tvrdím, že jsem ho v životě takto nevnímala a vnímat nebudu(pokud rána do hlavy nezmění mou osobnost)Alespoň za ty hezké postelové úryvky za 1.”
delatrix:
“V téhle povídce se Snape chová jak vystrašenej králík. Není to zas až tak dobrá povídka jak se zdá.”
Sectumsempra:
“tahle povidka me moc nezaujala...severus se chova jak petilety decko..”
SaraPolanska:
“Ani jsem to nedočetla, skončila jsem někde v půlce - když začal Severus brečet. Tohle se nedá asi ani přečíst najednou bez újmy na zdraví. Mé hodnocení by v tuhle chvíli bylo nulové, ale chci dát šanci a dočíst to. Nemám ráda tuhle ich-formu, špatně se mi čte a nepůsobí na mě uvěřitelně.”
Akkarra:
“Ten pán nemá se Severusem kromě jména nic společného... :(”
Kate Mathews:
“já dávám menší hodnocení proto, že tato povídka mi přijde strašně naivní...Snape se chová jako malý harant, stejně tak jako Harry!”
zmije:
“Povídka o tom, jak /nejen/ Snapeovo IQ zamrzlo na úrovni mateřské školky.”
Mishana:
“Mně se povídka moc líbila. Dobrý děj a rychlý spád.”