Povídky čtenáře/čtenářky JajinkaJajka
z fandomu Harry Potter
rozečtené

Kámen manželství

Odkaz | Autor: Josephine Darcy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, vedlejší páry SB/RL a HG/RW | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2008-03-30 | Počet kapitol: 77
Shrnutí: Aby se vyhnul machinacím ministra, musí si Harry vzít zpěčujícího se Severuse Snapea. Ale sňatek je jenom začátek Harryho problémů. Voldemort se vrátil a už zanedlouho může Harryho manželství rozhodnout o osudu světa. Tento příběh je slash na téma HP/SS (jako vedlejší zápletka tu jsou také SB/RL a HG/RW). Můj rating je nicméně spíše kvůli násilí než kvůli sexuálnímu obsahu. Raději se zaměřuji na ´milostný vztah´ než na popis sexu. Jestli nemáte slash rádi, nečtěte to. Překlad od Dobby ve slovenštině zde: http://dobby.wgz.cz/krystal-manzelstva / Nedokončený překlad od misto713 a peggotty zde: https://sites.google.com/site/krystalmanzelstva/home
Klíčová slova: politika, vynucený sňatek, mocný Harry


Můj kocourek

Odkaz | Autor: Lady Corten a Exa | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 18
Shrnutí: Když si nedáváte pozor a zahráváte si s něčím, co nemáte plně pod kontrolou, nemůže to nikdy skončit dobře. Obzvláště pokud jde o zvěromágství. Ale někdy se i špatné věci mohou stát dobrými.
Klíčová slova:

Haniiinka:
“Milují o kočičkach”
JajinkaJajka:
“Zatím přečten jen začátek a velká spokojenost...”
lia:
“moc pěkné”
LiviaCullen:
“milujem tuto poviedku”
jesssnape:
“...”
Rulie:
“Na objektivní hodnocení této povídky nejsem ta pravá :D .... prostě miluju kočičárny :D”
shadow:
“Člověk si často přeje, aby nedokončená povídka, která ho zaujala byla dokončena, no a pak,... pak může být, jako já v tomto případě, zklamán. Původní část opravdu pěkná. Pokračování: promarněný potenciál, respektive to na mě působilo, jak kdyby i to psali dva různí lidé - horší/lepší kapitoly. Znovu se vrátím už jen k první části (Děkuji XY, že jsem by ušetřena nucené registrace)”
kami:
“Časť od pôvodnej autorky som čítala, časť od tej nadväzujúcej nie.”
Mrmla:
“..”
Trinyx:
“Kráásný kocourek.. :)”
Akkarra:
“No prosím - tahle verze už je lepší. :)”
l.terka:
“pěkné”
Velká_koule_chaosu:
“,,,”
mariaa:
“...”
Lanevra:
“První část, ty kapitoly od Exe bylo velice originální, pamatuji si na to zdob minulých a tenkrát to byl zvláštní nápad. Následující kapitoly se mi také líbili, bylo jich hned několik. Poslední řekněme tak tři byli takové pro mě rozpačité, ač tam byli roztomilé momenty, které se mi líbili. Skutečnost, jak tu zmínila Basiliscus, že to má dva epilogy nijak neovlivňuje moje hodnocení a debata na téma heslované povídky nad 18 a samotná nesmyslnost zákona by byla na dlouhé lokty.”
Basiliscus:
“Tak, prvních pár kapitol od Exy mě totálně nadchlo.. Byla to jedna z mých prvních povídek na HP slash vůbec - tedy první verze a ta druhá mě nadchla a nesmírně mě zklamalo, že ji autorka nedokončila. Bylo to neuspěchané, v jedné kapitole bylo něco, co jsem třeba nechápala proč nebylo hned zdůvodněno, ale stalo se to v další nebo ob další kapitolu a tak se nám děj krásně odtajňoval.. Těšila jsem se na pokračování, ale.. zkamalo mě. Vím, že nejde dosáhnout stejné kvality jako od původního autora, je mi to jasné, ale Lady Corten měla možnost si s tou povídkou krásně vyhrát a nestalo se to. Děj uspěchala, byl spíše po povrchu, žádná hlubší myšlenka - alespoň mi to tak přišlo... Za těch prvních 8 kapitol od Exy dávám 3, a jistě si první kapitoly i ráda někdy přečtu znovu, ale ten zbytek.. Ne.. Navíc dva konce.. Opravdu ne... Nevrátím se k tomu, i když jsem svým způsobem ráda, že se povídka dopsala.. Děkuji za snahu, ale bohužel Exa mě zaujala více a tak.. :( Mít tak kontakt na Exu, aby to dopsala sama.. Pech :/”
Adelaine:
“Myslím, že Lady Corten se podařilo zdařilé pokračování Kocourka od Exy. Romantické.”

Vivere Porta

Odkaz | Autor: TruTru Kanashiko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Dobby, Brumbál, Voldemort, Draco, Klofan, Krátura, Victorie Silvia Salazarová (OC) | Rating: 17+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 50
Shrnutí: Harry přestal být studentem Bradavic, potkávají ho stále špatné a snad ještě horší věci. Mezi mudly a čaroději nevědomky hledá klíč k bráně stojící mezi nimi...a do všech svých problémů s popularitou, válkou a černou magií musí navíc běhat po světě se sarkastickým pohledem netopýra v zádech a hledat všechny Voldemortovy viteály. / Změny v příběhu: Brumbál neobjeví prsten, takže se ho nepokusí zničit a kvůli tomu je jeho čas srmti odložen na neurčito. Severus Snape nedá Narcisse svůj neporušitelný slib, a ani k tomu nedostane příležitost. Draco Malfoy se s tím bude muset poprat jinak. Sirius je definitivně mrtvý a mému Severusovi je zde 38 let. Harry Potter i nadále trpí vizemi Voldemorta a sužují ho noční můry o smrti Cedrika a Siriuse. Objeví se tu nějaké moje vlastní inkantace, předměty, možná i tvorové nebo lektvary. Říkám to dopředu, aby si pak někdo nemyslel, že jsou mi původní zaklínadla úplně cizí.
Klíčová slova: snarry