Povídky čtenáře/čtenářky Glorilian
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 80%

An Idle Mind Is The Devil's Playground

Odkaz | Autor: night flame miko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Lord Voldemort | Rating: T (13+) | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2010-07-16 | Počet kapitol: 18
Shrnutí: Znuděný Harry Potter není nikdy dobrá věc. Brumbál mu řekl, že nemůže psát přátelům, tak co takhle nepřátelé? Sledujte, jak se kvůli tomu věci začnou měnit a pravda vyjde na 'světlo' nebo 'temno', jak kde.
Klíčová slova: humor , harrymort

Garfielda:
“Tak tohle se mi líbilo moc, taková blbůstka, ale velmi vtipná. Velká škoda, že nedokončená, ale je vidět, že ke konci už neměla autorka chuť/sílu/inspiraci. Ale, těch pár kapitol by mohla nějaká dobrá duše přeložit.”
l.terka:
“:)”
Victoria:
“První povídka na tento pairing kterou jsem kdy četla. Musím říct, že je to opravdu pozoruhodné dílko. 4*”
Crystal:
“Velmi pěkné, škoda jen, že jsem se nedočkala slashle, ale jen pre-slashe... Dala bych tomu tak 3, 8...”
Glorilian:
“Zdravím, Chtěla jsem se jen tak obecně zeptat, jestli náhodou někdo nepřekládá tuto povídku. Protože jestli ne... uvažuji, že bych se tohoto úkolu zhostila, ale ještě si to musím nechat projít hlavou, popřemášlet o tom, a když tak si promluvit s autorem dílka... Jestli plánuje na 100% dokončení povídky, nebo esi se zasekl atd... Zkrátka... ptám se proto, že nechci dělat zbytečnou práci, jestli to už někdo někd přeložil (do jč či sk). =)”
Pyriel:
“Léto před sedmým ročníkem a HP je zase u Dursleyových a zase v izolaci - nesmí si dopisovat s přáteli. Ale co takhle s nepřáteli? Tak se z nudy rozhodne, že napíše Voldemortovi. Myslím, že docela hezky je popsáno, jak se mezi nimi pomalu buduje nový vztah a pouto přes jizvu zesiluje.”