Povídky čtenáře/čtenářky Gartepka
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 100%

Jeden princ mezi všemi-A Prince Among Men

Odkaz | Autor: Emynn | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Není princ jako princ nebo snad myslíte,že ano?(Psáno původně jako parodie)
Klíčová slova: Snarry

jajafilm:
“Tohle je krásná pohádka na čtení před spaním.”
Sarkan:
“...”
Extasy:
“Jedním slovem nádherné. U takhle krátkých povídek mi zkrátka nevadí, že jsou postavy tak moc OOC a že je to v podstatě pohádka. Věřím, že se k tomu brzy vrátím.”
Rulie:
“čekala jsem pohádku, dostala jsem ji ... je to krásná povídka .... s sladkým koncem”
shadow:
“Přečteno už několikrát. 3/4 a protože jsem promluvy prince Severuse vždy zvládla s úsměvem místo šklebu, zaokrouhluji nahoru. Jen mi malinko nesedí, že na to v pohádkové části hupsli tak rychle.”
Gartepka:
“Krásná romantická povídka. Přečetla jsem ji jedním dechem. Možná za to může mé nynější rozpoložení, ale nevidím na příběhu žádné chyby. Asi jsem se zamilovala :D.”
Fleur Tera:
“...”
KalamityJane:
“oddechovka na pobavení”
KatherineE:
“:-)”
jesssnape:
“3-4 =)))”
mariaa:
“4-3”
Adelaine:
“To byla krásná pohádka. Rozhodně lepší než o nedokončeném polibku. 3/4”
Mrmla:
“...”
belldandy:
“Už to tak vypadá, že Emynn je specialistkou na pohádky. Protože tohle je pohádka, o tom myslím není sporu a to dokonce s princem v hlavní roli. Severus tu přijde o své ego, poněvadž tu místo něj vystupuje jeho alter ego. Ztráty paměti jsou zkrátka vděčný narativní motiv. Musím doznat, že jsem na to včera klikla s podezřením, že to bude kravina a za chvíli jsem to louskala s pocitem "Božínku, to je ale roztomilá kravina" a skončila jsem asi po třech hodinách až když jsem pročetla ke konci. Zkrátka se to četlo samo. :) Citím to podobně Benny na 3/4. Ona dala čtyřku, tak já si dám trojku, ale myslím, že se to mi líbilo i o trošku víc než Pohádka o nedokončeném polibku, tak jsem trochu rozpolcena.”
Velká_koule_chaosu:
“...”
Amarilli:
“Niekoľkokrát som sa musela smiať. Úžasné. Severus nie je Severus ako ho poznáme, ale má to svoj dôvod a ja som rada, že som si prečítala niečo, o čom sa mi nikdy ani len nesnívalo... :-)”
Akkarra:
“Ale jo, docela se to dalo. Sice to není žádný zázrak, ale oči mi z toho nekrvácí. :)”
Benny:
“Děkuji za pěkný překlad.Jak jsem napsala v úvodu, byl tenhle příběh původně myšlen jako parodie.Jsem neskonale ráda, že si to autorka odpustila.Severus není Severusem v pravém slova smyslu, ale sami pochopíte důvod.Povídka se mi líbí i přes trochu sladčí konec.Ale u Emynn taky nic jiného nečekejte.3-4, a zaokrouhlím nahoru.”

Méně krutý svět

Odkaz | Autor: Aunt Gytha | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Roky po válce proti Voldemortovi se v pařížském gay klubu setkají dva cizinci a jeden druhému připomenou dávno ztracené sny. Slash, grafická sexuální scéna, hurt/comfort. Citlivý a spíše smutný AU příběh, ale s relativně otevřeným koncem… V AJ na něj autorka nakonec píše pokračování.
Klíčová slova: Snarry, AU


Mistr lektvarů

Odkaz | Autor: Josan PQ | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Charlie Weasley | Rating: bez omezení | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 17
Shrnutí: Povídka pro ty, kdo by rádi, aby se Snape konečně dostal mezi hodné lidi, kteří ho ocení. (Napsáno před vydáním sedmého dílu.)
Klíčová slova: po válce, draci


Poprvé je nejhorší

Odkaz | Autor: Diana Williams | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18 + | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Shrnutí: Když Voldemort dělá plány zahrnující panickou oběť, musí být přijata drastická opatření... Krátký a s nadsázkou napsaný příběh na oblíbené téma. Přeloženo se svolením autorky.
Klíčová slova: Snarry, poprvé, humor