Povídky čtenáře/čtenářky Gartepka
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 100%

Jeden princ mezi všemi-A Prince Among Men

Odkaz | Autor: Emynn | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Není princ jako princ nebo snad myslíte,že ano?(Psáno původně jako parodie)
Klíčová slova: Snarry


Méně krutý svět

Odkaz | Autor: Aunt Gytha | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Roky po válce proti Voldemortovi se v pařížském gay klubu setkají dva cizinci a jeden druhému připomenou dávno ztracené sny. Slash, grafická sexuální scéna, hurt/comfort. Citlivý a spíše smutný AU příběh, ale s relativně otevřeným koncem… V AJ na něj autorka nakonec píše pokračování.
Klíčová slova: Snarry, AU

Cora:
“To zas byla jednou krása! Taková chmurně laděná epizoda jednoho večera v Paříži. S nebývale ohleduplným fyzickým kontaktem mezi dvěma životem převálcovanými muži a tísnivým závěrem jako bonus. K téhle povídce bych si teoreticky vytvořit kladný vztah neměla... kdyby ovšem nebyla tak silná, výjimečná, a tak moc nenutila člověka jít a pohladit kohokoliv, kdo je doma zrovna po ruce. V rámci zachování duševního zdraví jsem na ni pro sebe okamžitě sešila sequel, protože jinak by její vyvrcholení stálo tedy pěkně za houby. (Bokem si jen dovolím jednu osobní připomínku - Severus Snape je podle mého názoru přesně ten typ člověka, který by do gay baru nikdy ani nepáchl. Suďte mě.)”
shadow:
“Nesnáším otevřené, nebo špatné konce, takže nemůžu o této povídce říct - jo, to se mi opravdu líbilo. Znovu číst nebudu.”
Gartepka:
“opravdová škoda, že autorka nestihla přidat sequel... takhle mi to akorát přivodilo depresi. Ale rozhodně nelituji přečtení...”
jesssnape:
“...”
lymmet:
“Chci pokračování! A nejlépe se šťastným koncem.”
KalamityJane:
“Proč jsem si neprecetla, ze to ma otevřeny konec?!”
Fleur Tera:
“to vážne kričí o pokračovanie”
Ostravanka:
“q”
T_nule:
“Úžasné!”
Benny:
“Sakra to je tak krásně depresivní, neměla jsem to čist..nenavidím otevřené konce.”
mariaa:
“.”
Akkarra:
“Ne, ne, všechno špatně...”
Mrmla:
“---”
belldandy:
“4/5. Problém jsem měla asi s přechodem od kánonu k fánonu. Ptám se, jak si tihle dva vypěstovali třebas jen ukrývaný vzájemný cit? S tím mi povídka nepomůže. Nicméně doznávám, že jsem propadla jejímu melancholickému kouzlu ... / Vymýšlením svého konce jsem strávila docela dost času. Už jsem si ho dokonce kousek napsala, tohle se mi stalo jen u "Ostré jako sluneční světlo". A to máme zas tu stejnou překladatelku. Z toho vidíš, Rocio, jaký na mě máš vliv.”

Mistr lektvarů

Odkaz | Autor: Josan PQ | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Charlie Weasley | Rating: bez omezení | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 17
Shrnutí: Povídka pro ty, kdo by rádi, aby se Snape konečně dostal mezi hodné lidi, kteří ho ocení. (Napsáno před vydáním sedmého dílu.)
Klíčová slova: po válce, draci


Poprvé je nejhorší

Odkaz | Autor: Diana Williams | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18 + | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Shrnutí: Když Voldemort dělá plány zahrnující panickou oběť, musí být přijata drastická opatření... Krátký a s nadsázkou napsaný příběh na oblíbené téma. Přeloženo se svolením autorky.
Klíčová slova: Snarry, poprvé, humor