Povídky čtenáře/čtenářky Gartepka
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 80%

A sova jménem Romeo

Odkaz | Autor: Rickey | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Po válce, Draco je chovatelem sov, Harry je bystrozor a sova jménem Romeo je svede dohromady.
Klíčová slova: sovy , drarry


Cat Eyes

Odkaz | Autor: DhalaElenaAngel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, HG, RW, GW, AB, LV, RB, LM, DM a další | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Harry už dlouho neví, za co má teď vlastně bojovat a zvláštní chování jeho přátel ho nutí k zamyšlení, především když Ron ztratí nervy, protože mu nemůže dát peníze, jelikož při sobě žádné nemá. Frustrovaný utíká pryč, jen aby ho zasáhlo kouzlo, které bylo určeno Ginny a které ukáže, že její zájem nepatřil jemu, ale jeho trezorům u Gringottových. Nyní, uvězněn ve své zvěromágské podobě, šokovaný věcmi, které se dozvěděl, se v dešti plíží Prasinkami, až je zvednut - a tím se dostává z bláta do louže...
Klíčová slova: Snarry, AU, všechny postavy OOC, zlý Brumbál, Ron i Hermiona...


Dejte si pozor na pošetilé mávání hůlkou.

Odkaz | Autor: Laume | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Harry Potter, Albus Brumbál | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Severuse Snapea trefí šest kleteb, které způsobí, že omládne, ale zachová si svou vlastní dospělou mysl. Originál http://www.fanfiction.net/s/3172428/1/Beware_of_Foolish_Wandwaving
Klíčová slova:


Gepard

Odkaz | Autor: whampingwillow | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Harry se vrací po pěti letech od pádu Voldemorta do Británie jako úplně jiná osoba. Je to s jeho změnou ale vážně tak horké?
Klíčová slova: Snarry, práva za homosexuály


Harry Potter a Volanie krvi

Odkaz | Autor: Donna | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape, další | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 139
Shrnutí: Je to šiesty a siedmy ročník v Rokforte, hlavná dejová línia je vzťah Harryho a Snapa, vedľajších je mnoho.
Klíčová slova: severitus


Hraj!

Odkaz | Autor: whampingwillow | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Skupina bradavických studentů a profesorů byla vyslána na všekouzelné klání.Povídka má pokračování s názvem Dohra...
Klíčová slova: Snarry, OOC, nepravděpodobná zápletka


Manželství odsouzené ke zkáze

Odkaz | Autor: Steppenwoelfin | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Voldemort, Brumbál | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 47
Shrnutí: Harry právě dokončil sedmý ročník. Voldemort bohužel stále žije a Severus je svolán na pravidelné setkání Smrtijedů. Po přečtení článku o „Nejžádanějším svobodném muži kouzelnického světa" si Voldemort pohrává se zlověstnou myšlenkou Severuse ženatého s Harrym, ale smutně poukazuje na to, že by to bylo kvůli Brumbálovi nemožné. Severus, který je na Brumbálově straně, vypráví řediteli o Voldemortových myšlenkách. K jeho zděšení si Brumbál myslí, že je to perfektní nápad. Koná se napjatý obřad se zuřícím Severusem a stejně zuřícím Harrym. Voldemort je potěšený zvratem událostí a říká Severusovi, že má jeden rok na mučení a zneužívání Harryho v téměř každém směru, v jakém chce, a že nesmí Brumbálovi dovolit, aby to zjistil. Zároveň hledá cestu, jak by Smrtijedi a Voldemort mohli napadnout Bradavice. Po oboustranně traumatickém naplnění jejich manželství se Severusovi a Harrymu všechno zdá velmi temné... Dokud si navzdory všemu neuvědomí, že mají jen jeden druhého...
Klíčová slova: Snarry, nucený sňatek


Nejlepší nepřátelé

Odkaz | Autor: AlineDaryen | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 13+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Jedno špatně mířené zaklínadlo a Harry Potter se ocitá svému největšímu rivalovi blíž, než by si kdy přál. Ale Draco Malfoy už není tím, kým býval kdysi.
Klíčová slova: drarry


Otrušník

Odkaz | Autor: whampingwillow | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, prcek Ševík, Severus Snape, Albus Brumbál | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Harry na chodbě potká pětiletého kluka - malého Severuse. Nastal čas zjistit, proč je dobré znát otrušník. (Povídka má dvě části - odkaz zobrazuje pouze 1. část. Zde odkaz na 2. část: http://whampingwillow.blog.cz/0904/otrusnik-2-hp-ss)
Klíčová slova: Harry Potter, Ševík, Severus Snape, Albus Brumbál, HP/SS

Lucie:
“...”
Gartepka:
“povedené :)”
Anonymka SS:
“začátek se mi líbil víc než konec. sex přišel příliš brzy :-/”
Trinyx01:
“moc hezký příběh :)”
l.terka:
“:)”
Benny:
“Miluji Ševika!!(kdo taky ne, že?)Druhá část už značně pokulhává, ale kvůli šišlajicího Sevika trojku dám.”
Adelaine:
“První část byla velmi dobrá, druhá o dost horší. 2-3”
Nerla:
“První díl byl slušný, za tři určitě, druhý byl divný. Sice se mi moc líbil odstavec zakončený slovem "sex" - vyznělo mi to přesně tak, jak autorka zamýšlela - a taky poslední věta, ačkoliv obecně poslední rádoby filosoficko úvahovo shrnující věty dvakrát nemusím. Nicméně jsem nějak úplně nechytila pohnutky těch dvou... Za dva, zkrátka.”
delatrix:
“Obě dvě části jsou úžasné.”
Fleur Tera:
“prvá kapitola jednoznačne predčila pokračovanie”
patolozka:
“Škoda, že to nebylo více rozvedené, protože svůj vtip a zápletku to mělo. Líbilo se mi to až do toho konečného zlomu, kdy se to podle mého názoru zvrtlo někam, kam ani nemělo... A kdybych i jen závěrečnou scénu měla vytáhnout samostatně, tak se mi nějak nezamlouvala... Utnula bych to před tím a nechala třeba jako preslash, pokud tam už musel být. Za nápad a malého černovlasého hošíka ale 3.”
sandymathews:
“...”
AnneMaria:
“Krása :D”
mariaa:
“První část za 3, ale ta druhá těžce pokulhávala...”
Akkarra:
“Severus byl poměrně roztomilý, jen kdyby ho autorka nenchala tak děsně šišlat... :D Co mě ale naprosto rozladilo, byla závěrečná sexuální scéna, která se sem ani trochu nehodila a kterou tam autorka vysloveně narvala násilím, jenom aby z toho byl slash... :/”
belldandy:
“Na to, že většinou nemám ráda roztomilé a ještě k tomu šišlavé děti, mě to docela příjemně překvapilo. :) To šišlaní tam nakonec mělo svůj význam, stejně jako hra Otrušník. Paralely mezi malým a dospělým Snapem se mi líbily. Jen ten konec mi přišel trochu moc uspěchaný a poněkud mi celý zážitek zkazil. :( Kdyby dostal příběh takhle nádavkem pár dalších kapitol, aby měly postavy čas se k tomu uvěřitelně dopracovat, nebo kdyby by skončil jen jako takový lehký preslash, byla bych mnohem raději. Zkrátka to mohlo být i mnohem lepší, potenciál tu byl. S tím koncem, bohužel ani ta trojka není čistá.”
Mrmla:
“...”
Sargo:
“Slusny potencial, tak trochu zabite.”
Mandelinka:
“Líbilo by se mi to, kdyby to skončilo jinak - tohle bylo prostě "dostat TO tam za každou cenu".”
Sectumsempra:
“:)”
kripolik:
“...”
kami:
“Prvá časť je veľmi zlatá. Zbožňujem akúkoľvek zmenšenú podobu Severusa Snapea. :) Ale pokračovanie už podľa môjho gusta nebolo. Myslím, že poviedka by sa zaobišla aj bez neho.”
ZJTrane:
“Áno Ševík je skvelé decko :)”
Velká_koule_chaosu:
“Malej "Ševík" mě prostě uchvátil. :) A když vykřikl "bubák" smích už jsem zadržet nedokázala. :)”

Pandořino tajemství

Odkaz | Autor: Nimori | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Některé věci jednou otevřené už se nedají zavřít.
Klíčová slova: humor, PWP, počítač, sex , snarry


Profesore, Pozor, Potter!

Odkaz | Autor: whampingwillow | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter a všichni ostatní | Rating: 15+ (zatím) | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2011-05-21 | Počet kapitol: 85
Shrnutí: Dlouhá povídka na téma Severus Snape a Harry Potter. Spíše romantika než popisy sexu. Harrymu a Snapeovi se přihodí taková nemilá příhoda, která je svým způsobem sblíží. Jak se bude jejich vztah vyvíjet? Původní odkaz: https://web.archive.org/web/20140401172925/https://whampingwillow.blog.cz/rubrika/profesore-pozor-potter Povídku lze také získat ve facebookové skupině OpenSlash Cz/Sk
Klíčová slova: humor, romantika


Sedm dní

Odkaz | Autor: Emily Waters | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS | Rating: 15 + (? poraďte mi někdo) | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Název originálu: Seven. / Shrnutí: Být Harryho otrok je lepší než Azkaban. Být Snapeův majitel je pravděpodobně horší... Slash, humor, parodie.
Klíčová slova: parodie