Povídky čtenáře/čtenářky Gartepka
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 80%

A sova jménem Romeo

Odkaz | Autor: Rickey | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Po válce, Draco je chovatelem sov, Harry je bystrozor a sova jménem Romeo je svede dohromady.
Klíčová slova: sovy , drarry

LiviaCullen:
“Prečítané, bolo to pekné ale asi sa k poviedke už nevrátim. HP/DM nie je práve moja šálka čaju ale bolo to pekné”
Tereza:
“...”
ygritte:
“Vlastně mám tu povídku docela ráda. Nebýt kostrbatosti překladu, dala bych vyšší hodnocení, ale... Ale.”
Alisenka666:
“Drarry skoro nečtu, ale na tohle jsem narazila náhodou a četlo se to velice dobře, i námět mi přišel originální.”
Nel-ly:
“Miluju Drarry a tohle je jedna z těch, které stojí za to. Roztomilá a hezoučká a v originále i snadno čitelná.”
Rulie:
“Vrátila jsem se k ní už poněkolikáté a asi mě neomrzí”
shadow:
“Povídka ke které se ráda vracím.”
Gartepka:
“:)”
Adelaine:
“Takové typické shrnutí většiny Drarry v nepříliš podařeném obalu. Navíc čeština tu taky nepatří k nejlepším.”
Ostravanka:
“q”
KalamityJane:
“Málokdy mi hezkou povídku zkazí překlad, nebo styl obecně, ale tady mi to fakt vadilo. :-( hodnotím ale příběh a ten mám vážně ráda.”
Ookami-sama:
“Pěkné, odpočinkové”
l.terka:
“zajímavý příběh :)”
Onnyinka:
“...”
Sargo:
“Napad se sovami se mi libil. Mene mizerna cestina s nezvyklym mnozstvim chyb. Konec byl desny. Jelikoz jsem tak zridka kdy ten, co dava mene bodu nez ostatni, asi si jeste pujdu overit, jestli jsem na spravne povidce, ale... sorry, fakt nebyla dobra.”
Casiopea:
“Tuhle nekriticky miluju. Bez ohledu na kostrbatost začátku. Efektivních nálado-zvedačů je tak málo... :) 4-5 Zaokrouhleno nahoru.”
Mandragora:
“Takové milé.”
Mrmla:
“...”
Tintinka:
“Pěkný a nápaditý příběh s originálním východiskem...”
Lutadora:
“:)”
Sectumsempra:
“dobre napsane, ale misty jsem se trosku nudila”
te.ss.sa:
“krásná povídka. poutavý příběh”
k.y.t.k.a:
“Překlad byl dobrý a povídka pěkná.”
Velká_koule_chaosu:
“Povídka krásná, ale celkem mě nudila a Harry se mi zde nelíbil. Takže za 3*”
mariaa:
“Povídka je mile napsána a i když není ničím vyjímečná, našla si místečko u mě v srdci a v budoucnu se k ní určitě vrátím.”
Victoria:
“Má svoje kouzlo, taková oddechovka =)”
beruska:
“Moc me pobavila korespondence mezi Harrym a Dracem. Preklad byl vyborny”
finde:
“mám ráda happyend a tady jsem si ho vychutnala”
Marion Daé:
“milá, čtivá povídka, zpříjemnila mi večer”
Sanasami:
“Tak to bolo úžasné xixixix a ten koniec no proste úžasné...BRAVO BRAVO”
Nade:
“Jedna z těch povídek, která rozhodně neurazí. A kdo má rád tenhle pár - není co řešit.”
Ivet:
“Našla jsem tam všechno, co by měla správná povídka mít. Romantiku, napětí, vtip a Harryho s Dracem. :D Překlad od Hajmi byl skvělý. :))”
Akkarra:
“Docela jsem se i zasmála. Hlavně nad těma dopisama co si psali Draco a Potter. Nebo když se ukázalo, že oba musejí zapracovat na svých signálech rukama. :) Pár Potter a Draco mám poměrně dost v oblibě a tady byl - podle mě - podán docela dobře. :)”
ZJTrane:
“Poviedka je čitateľná, vtipná a nakoniec celkom pekná. Nemám rada pár HP/DM ale tu mi Harry nevadil :)”
zmije:
“Povídka je průměrná, ale bavily mě dopisy, které si Harry s Dracem posílali po sově.”

Cat Eyes

Odkaz | Autor: DhalaElenaAngel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, HG, RW, GW, AB, LV, RB, LM, DM a další | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Harry už dlouho neví, za co má teď vlastně bojovat a zvláštní chování jeho přátel ho nutí k zamyšlení, především když Ron ztratí nervy, protože mu nemůže dát peníze, jelikož při sobě žádné nemá. Frustrovaný utíká pryč, jen aby ho zasáhlo kouzlo, které bylo určeno Ginny a které ukáže, že její zájem nepatřil jemu, ale jeho trezorům u Gringottových. Nyní, uvězněn ve své zvěromágské podobě, šokovaný věcmi, které se dozvěděl, se v dešti plíží Prasinkami, až je zvednut - a tím se dostává z bláta do louže...
Klíčová slova: Snarry, AU, všechny postavy OOC, zlý Brumbál, Ron i Hermiona...


Dejte si pozor na pošetilé mávání hůlkou.

Odkaz | Autor: Laume | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Harry Potter, Albus Brumbál | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Severuse Snapea trefí šest kleteb, které způsobí, že omládne, ale zachová si svou vlastní dospělou mysl. Originál http://www.fanfiction.net/s/3172428/1/Beware_of_Foolish_Wandwaving
Klíčová slova:


Gepard

Odkaz | Autor: whampingwillow | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Harry se vrací po pěti letech od pádu Voldemorta do Británie jako úplně jiná osoba. Je to s jeho změnou ale vážně tak horké?
Klíčová slova: Snarry, práva za homosexuály


Harry Potter a Volanie krvi

Odkaz | Autor: Donna | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape, další | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 139
Shrnutí: Je to šiesty a siedmy ročník v Rokforte, hlavná dejová línia je vzťah Harryho a Snapa, vedľajších je mnoho.
Klíčová slova: severitus


Hraj!

Odkaz | Autor: whampingwillow | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Skupina bradavických studentů a profesorů byla vyslána na všekouzelné klání.Povídka má pokračování s názvem Dohra...
Klíčová slova: Snarry, OOC, nepravděpodobná zápletka


Manželství odsouzené ke zkáze

Odkaz | Autor: Steppenwoelfin | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Voldemort, Brumbál | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 47
Shrnutí: Harry právě dokončil sedmý ročník. Voldemort bohužel stále žije a Severus je svolán na pravidelné setkání Smrtijedů. Po přečtení článku o „Nejžádanějším svobodném muži kouzelnického světa" si Voldemort pohrává se zlověstnou myšlenkou Severuse ženatého s Harrym, ale smutně poukazuje na to, že by to bylo kvůli Brumbálovi nemožné. Severus, který je na Brumbálově straně, vypráví řediteli o Voldemortových myšlenkách. K jeho zděšení si Brumbál myslí, že je to perfektní nápad. Koná se napjatý obřad se zuřícím Severusem a stejně zuřícím Harrym. Voldemort je potěšený zvratem událostí a říká Severusovi, že má jeden rok na mučení a zneužívání Harryho v téměř každém směru, v jakém chce, a že nesmí Brumbálovi dovolit, aby to zjistil. Zároveň hledá cestu, jak by Smrtijedi a Voldemort mohli napadnout Bradavice. Po oboustranně traumatickém naplnění jejich manželství se Severusovi a Harrymu všechno zdá velmi temné... Dokud si navzdory všemu neuvědomí, že mají jen jeden druhého...
Klíčová slova: Snarry, nucený sňatek


Nejlepší nepřátelé

Odkaz | Autor: AlineDaryen | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 13+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Jedno špatně mířené zaklínadlo a Harry Potter se ocitá svému největšímu rivalovi blíž, než by si kdy přál. Ale Draco Malfoy už není tím, kým býval kdysi.
Klíčová slova: drarry


Otrušník

Odkaz | Autor: whampingwillow | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, prcek Ševík, Severus Snape, Albus Brumbál | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Harry na chodbě potká pětiletého kluka - malého Severuse. Nastal čas zjistit, proč je dobré znát otrušník. (Povídka má dvě části - odkaz zobrazuje pouze 1. část. Zde odkaz na 2. část: http://whampingwillow.blog.cz/0904/otrusnik-2-hp-ss)
Klíčová slova: Harry Potter, Ševík, Severus Snape, Albus Brumbál, HP/SS


Pandořino tajemství

Odkaz | Autor: Nimori | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Některé věci jednou otevřené už se nedají zavřít.
Klíčová slova: humor, PWP, počítač, sex , snarry


Profesore, Pozor, Potter!

Odkaz | Autor: whampingwillow | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter a všichni ostatní | Rating: 15+ (zatím) | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2011-05-21 | Počet kapitol: 85
Shrnutí: Dlouhá povídka na téma Severus Snape a Harry Potter. Spíše romantika než popisy sexu. Harrymu a Snapeovi se přihodí taková nemilá příhoda, která je svým způsobem sblíží. Jak se bude jejich vztah vyvíjet? Původní odkaz: https://web.archive.org/web/20140401172925/https://whampingwillow.blog.cz/rubrika/profesore-pozor-potter Povídku lze také získat ve facebookové skupině OpenSlash Cz/Sk
Klíčová slova: humor, romantika


Sedm dní

Odkaz | Autor: Emily Waters | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS | Rating: 15 + (? poraďte mi někdo) | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Název originálu: Seven. / Shrnutí: Být Harryho otrok je lepší než Azkaban. Být Snapeův majitel je pravděpodobně horší... Slash, humor, parodie.
Klíčová slova: parodie