Povídky čtenáře/čtenářky Extasy
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 80%

Stránky: 

Adam Lambert-What ya want from me. Drarry(Draco/Harry)

Odkaz | Autor: Heaven's artery | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Fanvideo
Klíčová slova: Fanvideo, Drarry


Bílá

Odkaz | Autor: Slimča | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Albus Brumbál | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: "Pocity jsou barevné, Severusi, věděl jsi to? Nejjednodušší je modrá. Je to docela neutrální studená barva a stejně neutrální je i vztah dvou lidí, kterým zazáří. Pak je zelená – jedovatá barva nenávisti. Fialová znamená přátelství. Věř mi, že je to poměrně vzácná barva. A rudá… Vášnivá, nezkrotná, prudká… Jako milenecká láska, Severusi. Může vzplát během okamžiku a stejně rychle může pohasnout. Přesně jako vášeň. Poslední a nejvzácnější je bílá. Nejčistší z barev pro dvě těla a jednu duši. Dva lidé v bílém světle jsou spolu spjati tak hluboce, že jeden bez druhého není kompletní. Srdce jim bijou ve stejném rytmu. Je to více, než jen pouhá láska, Severusi. Je to splynutí. Bílou rozdělí jen smrt…"
Klíčová slova: sníh, útěk, splynutí


Dokonalá pomsta

Odkaz | Autor: Frox | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS+HP, SS+LM, RL+HP | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Ústřední dvojicí příběhu, který se odehrává v alternativním šestém díle a pokračuje do dílu sedmého, je Severus Snape a Harry Potter v milostném vztahu - tady ještě jako profesor a student, což mnozí neradi vidí, ale v běžném životě se to stává poměrně často, je to přirozené a pokud je to z obou stran dobrovolné, proč ne. Harry už koneckonců není pod zákonem. Severus a Harry spolu prožijí několikaměsíční partnerský vztah - možná hluboký, nicméně naprosto bezperspektivní vzhledem k zuřící válce a Voldemortovi na vrcholu své moci. Severus díky své nátuře a zkušenostem se s nutným rozchodem vyrovnává daleko lépe, i když i on potřebuje na Pottera zapomenout, a proto se pustí do erotického dobrodružství s Luciusem Malfoyem. Harry naproti tomu zůstává sám. Prožil už tolik hrůz, že se distancuje od veškerého okolí, uzavírá se čím dál více do sebe a stává se z něj něco, co by ho dříve ani ve snu nenapadlo... Důkaz, že touha po pomstě může být někdy daleko silnější než smysl pro čest. Obraz toho, jak taky může vypadat taková realizace dokonalé pomsty. A v neposlední řadě zpráva o tom, že naděje sice umírá poslední, ale umírá...
Klíčová slova:


Dort a šálek čaje

Odkaz | Autor: Cybele | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/ Harry Potter | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Co se všechno může stát, když jeden trpí nespavostí, a druhý zrovna osaměle slaví narozeniny
Klíčová slova: sex


Drobná paralela

Odkaz | Autor: Pooky | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: Drobná paralela aneb tři ne tak docela obyčejné dny v boji proti Vy-víte-komu. - Voldemort je mrtvý, ale spolu s ním i většina Harryho přátel. A tak se Harry jednoho dne rozhodne jít za Siriusem a projde Obloukem na oboru záhad. Je to konec nebo naopak začátek?
Klíčová slova: HP/SS, Snarry, Sirius, paralela


Důsledky našich činů

Odkaz | Autor: Patoložka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape , Neville Longbottom/Draco Malfoy | Rating: 16+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 27
Shrnutí: Když má váš osud v rukou Albus Brumbál… Severus a Harry v magickém svazku.
Klíčová slova: Snarry, Romance, Adventure


Evansovy děti

Odkaz | Autor: ??? | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 24
Shrnutí: V životě Harryho Pottera se udála změna, která ho přiměje ukončit kariéru chytače.Jenže jak teď má sehnat práci bez OVCÍ a bystrozorského výcviku, o kterém se v devatenácti netušil, že jej opoušťí navždy.Dá se to vyprávět i jinak:Severus Snape má s Harry Potterem nevyřízený účet.
Klíčová slova: snarry, děti


Havran

Odkaz | Autor: Mandragora | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: Ano | Dokončeno: Dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Drsná společnost, drsné prostředí, drsné vztahy 
Klíčová slova: smutek, naděje


Jak dlouho trvá naděje

Odkaz | Autor: assez | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 17
Shrnutí: Páry: SS/HP Poznámka: Chtěla jsem se co nejvíc držet předlohy. Vůči Epilogu AU. Shrnutí: Tak trochu šílený Harry, tak trochu mrtvý Severus.
Klíčová slova:

Extasy:
“Ten konec... Ale jinak skvělé :)”
Fleur Tera:
“skvelá poviedka.. miestami tak pohlcujúca, až som cítila to napätie z očakávania, ako to nakoniec dopadne.. koniec by som si možno predstavovala inak, na môj vkus bol príliš dlhý, ale aj tak som si ho užila. Prečítané jedným dychom.”
Salome:
“Příběh má nesporně hodně originální zápletku, myslím, že jsem se s ničím takovým ještě nesetkala, alespoň pokud jde o "tak trochu mrtvého Snapea a tak trochu šíleného Harryho. Jenže já jsem jí to tak úplně nevěřila – proč by se měli čarodějové hroutit jen proto, že se hroutí Harry? A proč by se měl vůbec hroutit Harry? Protože nedokázal zachránit Snapea, jak se nás snaží přesvědčit autorka? Na povídkách assez je vždy nejzajímavější její orginální a hodně poetický styl, nezklame ani tady. Možná je místy až příliš poetická, hraničí to s umělou divadelností, kašírovaností, někdy to snad to hranici až překračuje, ale jen opravdu někdy. Navíc je tohle hodně subjektivní, já si tu divadelnost docela užívám. A užívám si také formálně správný text s tolerovatelným množstvím pravopisných a stylistických chyb. Kapitoly jsou krátké, ale každá má svou logiku, jednoduše jsem měla pocit, že to tak má být. Postavy jsou opravdu hodně psychologicky propracované, téměř by se dalo říct, že se Assez v psychologii až nimrá, jenže já jim jejich logiku tak docela nevěřím. Vlastně jsem jim ani tak docela nevěřila ten sex - a přestože byl popsaný pěkne, něžně, emocionálně (co jiného očekávat od Snapea než něhu...), tak ani ten jsem jim (tohle tedy spíše Snapeovi, Harry měl neprůstřelné alibi) neuvěřila, a už vůbec ne to, co bylo potom (a to oběma). Přes určité výhrady to ale považuji za nadprůměrné, je zde několik opravdu zajímavých nebo třeba i "jen" pěkných vět: To, co chcete dnes udělat jinak – proč jste nemohl udělat rovnou?“ Třeba jsem zase normální. Třeba proto už nepřišel. Jenže to je pitomost, halucinace sama o sobě nezmizí! NEMŮŽU se jen tak vyléčit. Takže to dělá naschvál. ... bylo by toho samozřejmě víc. Přesto jsem z toho trochu rozpačitá a nadšení mi chybí - mám ráda jazyk assez, MĚLO by se mi to líbit, vlastně jsem si tu poetičnost a práci s jazykem dost hodně užívala, jenže... já jsem jí toho něžného, trpělivého a vstřícného Severuse a pateticky hysterického, příliš rychle a nezrale milujícího a nenávidějícího Harryho jsem jí nevěřila (přestože kanonický Harry samozřejmě lehce hysterický je). Jenže tohle bylo příliš. A nevěřila jsem jí ani důvod "nemoci" ani překotně rychlou úzdravu, a ani racionální (?) rozhodnutí Harryho na konci. Ale berte to tak, že je to jen věc mojí víry, vy to můžete mít jinak. Rozhodně to stojí za přečtení - a rozhodně to není průměr.”
KalamityJane:
“Průměr no...”
jesssnape:
“mě to bohužel nechytlo...”
Adelaine:
“Já na Assez nejvíc obdivuju to, že si dá tu snahu a rozpracuje psychologii postav.”
Mariana:
“Pokud se ošklivě nepletu, toto byla první povídka, kterou jsem od assez přečetla. A měla na svědomí, že jsem ve čtení autorčiny tvorby pokračovala. Povídku jsem si užívala část za částí – a víc než kde jinde jsem byla skoro po celou dobu zmítána různými svými bláznivými teoriemi, aby mi pak odhalená pravda naprosto vyrazila dech. Děkuji za ten nápad a za jeho vynikající zpracování. Nejvíc jsem oceňovala výraznou a výtečně zvládnutou psychologickou rovinu příběhu. Čemuž dala nádherně vyniknout první osoba :) Ale to si prostě musí člověk přečíst a prožít s postavami, aby pochopil... Ukázka šíleného mistrovství :) Naprosto mě to přemohlo, kéž by bylo takových povídek víc. „I po pěti letech vám to jde, profesore. Člověk by řekl, že ti červi ve vašem mase a hlína v puse vás trochu přibrzdí…“ :)”
Lanevra:
“Možná jednou přečtu”
Mrmla:
“--”
delatrix:
“...”
Sectumsempra:
“uvidime”
Akkarra:
“Slavný to okamžik - toto je historicky první povídka od Assez, kterou jsem byla schopná dočíst. Místy je to sice přestylizované a někdy zbytečně rádoby melodramatické, ale i tak to bylo zajímavé čtení... :) Jenom mi do noty nepadly poslední 4 kapitoly - kdyby to skončilo 13. tak by se mi to líbilo víc.”
patolozka:
“Zajímavá povídka, vysvětlení, pocity, jen já asi potřebuji ke štěstí jiný konec...”
beruska:
“...”
sandymathews:
“hmmm ;-)”
Jacomo:
“Dosti zajímavá povídka. Osobně bych ji publikovala jako jednorázovku nebo maximálně rozdělila do 2-3 kapitol, protože ty první jsou značně krátké. Nicméně každá z nich má své opodstatnění. Občas lehce matoucí, ale rozhodně netradičně podaný příběh Harryho a Severuse. A celkem uvěřitelně odůvodněné zmrtvýchvstání. Tak trochu šílený Harry a tak trochu mrtvý Severus.”
Nade:
“.............”
ZJTrane:
“Pri niektorých kapitolách ma zasiahlo toľko pocitov, až sa mi skoro rozletela hlava. Nádherná poviedka.”
A-SISI:
“assez a její návrat (?) k psaní po delší odmlce. Víc asi není třeba dodávat, výtečné jako vždy.”

Kámen manželství

Odkaz | Autor: Josephine Darcy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, vedlejší páry SB/RL a HG/RW | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2008-03-30 | Počet kapitol: 77
Shrnutí: Aby se vyhnul machinacím ministra, musí si Harry vzít zpěčujícího se Severuse Snapea. Ale sňatek je jenom začátek Harryho problémů. Voldemort se vrátil a už zanedlouho může Harryho manželství rozhodnout o osudu světa. Tento příběh je slash na téma HP/SS (jako vedlejší zápletka tu jsou také SB/RL a HG/RW). Můj rating je nicméně spíše kvůli násilí než kvůli sexuálnímu obsahu. Raději se zaměřuji na ´milostný vztah´ než na popis sexu. Jestli nemáte slash rádi, nečtěte to. Překlad od Dobby ve slovenštině zde: http://dobby.wgz.cz/krystal-manzelstva / Nedokončený překlad od misto713 a peggotty zde: https://sites.google.com/site/krystalmanzelstva/home
Klíčová slova: politika, vynucený sňatek, mocný Harry


Legenda o Scios Totalus

Odkaz | Autor: Elpin | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18 + | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 36
Shrnutí: originální název: The Scios Totalus of Legend / K přístupu je třeba být registrovaný /Harryho pátý ročník. Příběh začíná na poslední hodině nitrobrany. Severuse Snapea tak rozčílí narušitelské jednání Harryho Pottera, že využije magický artefakt – Scios Totalus – a sešle na něj dávné kouzlo. Netuší, co tímto svým unáhleným činem způsobil. Brzy se mu totiž všechno začne vymykat z rukou.
Klíčová slova: Snarry


Mulligan

Odkaz | Autor: Elpin | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy později Harry Potter/Lucius Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: Draco s Harrym se rozejdou a Harry vymyslí způsob, jak všechno znova napravit.Ale nevyjde to uplně podle plánu.Mulligan-darovaná rána v golfu(nebo-li druhá šance)
Klíčová slova: Drarry, Harrylu


Neschopen hadího slova

Odkaz | Autor: DementorDelta | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape / Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry se skamarádí s tvorem plaché povahy
Klíčová slova: sex


Never Any Regrets - Vůbec žádná lítost

Odkaz | Autor: suitesamba | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter a další | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Příběh začíná pár let po válce, Harry se musí vypořádat se ztrátou své ženy a práce.Samotářsky žijící Severus Snape s ním více a více křižuje cestu.Dokážou hodit celou tragédii za hlavu a zamířit do budoucnosti, aby společně našli pomíjivý klid, který si zaslouží?
Klíčová slova: Post-war, Snarry


O jako Ochránce - D for Defender

Odkaz | Autor: amand-r | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Ginny, Ron, Hermiona | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Kouzelnickým světem se prohání muž… nebo netopýr… možná je to netopýří muž. Severus má asi milostný poměr, Harry je stále unavený, och a opilci ve východní Anglii si stěžují na zelené světlo. Opět
Klíčová slova: Snarry, detektivní


Oheň a růže II

Odkaz | Autor: Abby a Domina | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Granger | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 25
Shrnutí: Volné pokračování Oheň a růže. Uplynulo deset let, SS i Hermiona šli svou vlastní cestou. Ale minulost se připomíná dopisem Parvati Patilové
Klíčová slova: Snamione


Pandořino tajemství

Odkaz | Autor: Nimori | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Některé věci jednou otevřené už se nedají zavřít.
Klíčová slova: humor, PWP, počítač, sex , snarry


Proč jsi jenom, proč jsi jen

Odkaz | Autor: Kasp | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy, Harry Potter | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Povídka psaná pro Drarry Challenge 2016. Zadání: Uprchlí Smrtijedi unesli Luciuse Malfoye, aby se mu pomstili, že nebojoval v konečné bitvě o Bradavice. Draco vyhledá Harryho a požádá ho o pomoc.
Klíčová slova: Drarry


Redeem Me

Odkaz | Autor: Samayel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 68
Shrnutí: Rok po válce se Draco objeví na prahu Doupěte. Proč přišel a jak jej Harry přijme?
Klíčová slova: drarry, násilí, nedobrovolný sex, drogy, vraždy


Sedm dní

Odkaz | Autor: Emily Waters | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS | Rating: 15 + (? poraďte mi někdo) | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Název originálu: Seven. / Shrnutí: Být Harryho otrok je lepší než Azkaban. Být Snapeův majitel je pravděpodobně horší... Slash, humor, parodie.
Klíčová slova: parodie


Sňatek z rozumu

Odkaz | Autor: Diana Williams | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 11
Shrnutí: Někdy manželství z rozumu stojí za mnohem víc. / Originální název: A Convenient Marriage / Varování: zmínka o Mpreg, mírně AU.
Klíčová slova: Snarry, Dohodnutý sňatek


Společnice

Odkaz | Autor: wixie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Granger | Rating: 18 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 23
Shrnutí: Tak trochu variace na film Pretty Woman na bradavický způsob :) Hlavní pár samozřejmě hg/ss. _________________________________________________________ Poznámka: posledná kapitola je vlastne epilóg po roku.
Klíčová slova:


Spřízněni kletbou

Odkaz | Autor: Rocia Mixan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Remus Lupin/Sirius Black | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 42
Shrnutí: Temné Voldemortovo prokletí má patnáctiletého Harryho Pottera zabít... nebo ho donutit připojit se k Pánu zla. Na třetí možnost ale Voldemort nějak zapomněl...
Klíčová slova: nucený sňatek, Mpreg, snarry


Stratený v temnote

Odkaz | Autor: Sonka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Draco Malfoy, Harry Potter, Severus Snape, lord Voldemort, Teddy Lupin a ďalší... | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: Draco Malfoy sa po rokoch vracia domov, kde sa za jeho neprítomnosti chopil krutovlády Temný kráľ. Harry Potter je už celé roky nezvestný. Kto zachráni ich svet?
Klíčová slova: 18+, slash, sex, vulgarizmy, násilie, OOC, znásilnenie, mučenie, trojka DM/HP/SS


Takhle by to nešlo, chlapci

Odkaz | Autor: SarkaS | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Albus Brumbál | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Můj příspěvek do Snarry Chalenge 2015. Severus a Harry si jdou po krku už od prvního ročníku, ale po sedmi letech všem kolem nich pomalu dochází trpělivost. Dokonce i Brumbálovi. Co se stane, když je ředitel přinutí se usmířit a trochu to přežene?
Klíčová slova: Snarry Chalenge 2015, Snarry


Stránky: