Povídky čtenáře/čtenářky Extasy
z fandomu Supernatural

Zadusme se pocity

Odkaz | Autor: Mary Barrens | Fandom: Supernatural | Jazyk: ČJ | Postavy: Castiel/Dean Winchester | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Cas je zamilovaný, Dean se snaží vymyslet, jak o jejich vztahu říct Samovi, aniž by to musel doopravdy říct, a Sam je totálně slepý.
Klíčová slova: destiel

Sectumsempra:
“pekne:)”
belldandy:
“4/5 Krátké, ale prostě asi tak to nejlepší, co je tady na FFdeníku na téma destiel k přečtení. Jistě se tam nic extra nestane, ale dají se v tom ti tři vidět. Sláva! Dokonce i to Castielovo "proboha" jsem si kupodivu dokazála představit. Přesně jsem viděla, jak by se u toho Misha Collins zatvářil, bylo by to takové "ale to snad ne". I když předpokládám, že Castiel normálně nekleje.”
KalamityJane:
“viz DestielAngel”
DestielAngel:
“Taka oddychovka, nič prevratneho :)”
Lady Aludnev:
“...”
Trinyx01:
“...”
Mrmla:
“..”
Extasy:
“Hezké počteníčko. Pocitová souvětí na mě byla sice příliš dlouhá, takže jsem se v nich trochu ztrácela a musela si některá přečíst znovu, ale jinak to byla lahoda.”
shadow:
“Castiel mě nikdy moc nezaujal, ale povídka mě pobavila. Závorky mě tolik nerušily a oceňuji, že autorka ví, jak správně psát uvozovky. Snad každá třetí je teď, v nových povídkách na které narážím, píše "-".”
Akkarra:
“Tak jo, tohle mě opravdu rozesmálo. :D Cas říkající "proboha" mi taky úplně nesedí, ale je to úžasně vtipná a vlastně i roztomilá představa. Charaktery lze jen chválit. :)”
Lanevra:
“Dobře, já to asi řeknu... jsem ráda, že existují české autorka, které chápu, že souvětí se dá tvořit i z více vět než jsou dvě. Co mi však vadí jsou přeci jen ty závorky. To mne ruší. Zase, na druhou stranu má podle mého autorka dobře zvládnuté charaktery Deana a Sama, takové, jak je vidím i já, i když... ten Castiel... já nevím, to "panebože" se mi nehodí, ale budiž.”