Povídky čtenáře/čtenářky Emily
z fandomu Harry Potter
rozečtené

Odsouzenci

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová, Harry Potter a ostatní | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 17
Shrnutí: Příběh se odehrává během závěrečné bitvy, kdy se Harry Potter postaví Voldemortovi, ale Harry je smrtelně zraněn. Hermiona se rozhodne umožnit svým přátelům rychlé přemístění a vrhne se před Smrtijedy, aby Rona a Harryho zachránila. Skončí však v Azkabanském vězení a brzy zjišťuje, že vedlejší cely se začínají rychle plnit lidmi, které by tam nikdy nečekala. Nebo minimálně by nečekala, že bude některým z nich vděčná za všechno. Povídka Odsouzenci má 10 kapitol a epilog, u kterého si nejsem jistá, zda nepřepíši nebo ho úplně nevynechám. Odsouzenci jsou s párem SS/HG. Každopádně povídka je hotová, již skoro celá obetovaná (díky wixie) a předpokládám týdenní frekvenci přidávání kapitol.
Klíčová slova: Snamione


Smrt se neptá na jméno

Odkaz | Autor: Zasněná* | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Lily Evans, Poberti | Rating: bez omezení | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2011-06-24 | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Jeden zvrat za druhým. Ani jedna krátká chvíle, kdy by věci byly takové jaké se zdají.... Poslední ročník pobertů s sebou přinese nečekané změny - nové profesory, spolužáky, ale i nová přátelství. Lily je šťastně zamilovaná do Jamese a jejich vztah jen vzkvétá. Ze začátku se zdá, že jejich lásce nemůže nic zabránit, ale jak s ní zamíchá nová studentka, která do Bradavic nastoupila, aby dostudovala sedmý ročník? Lily je jasné, že tajemná Bea není tím odrazem dokonalosti, za kterou ji všichni mají. Bohužel ale i James podlehl jejímu kouzlu. Lily tak přijde o kamarády i lásku. Dokáže se tomu všemu postavit čelem a odhalit pravou totožnost Bey? A nebo se celý její život zhroutí jako domeček z karet?
Klíčová slova: romantika, akce