Povídky čtenáře/čtenářky Dorea
z fandomu Harry Potter

Kouzelnické pohádky

Odkaz | Autor: Charis | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: různé | Rating: přístupné | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2010-02-09 | Počet kapitol: 4
Shrnutí: K rukám (nebo spíš k očím - pozn. red.) se vám dostává jedinečná sbírka kouzelnických pohádek, se kterou vyrůstalo mnoho mladých kouzelníků a čarodějek. Spolu s Bajkami barda Beedleho bývají prvními knihami v knihovně kouzelnických dětí. V této sbírce naleznete nejznámější a nejkrásnější pohádky, které s oblibou poslouchali a později i sami četli nejvýznamnější kouzelníci všech dob. Pohádky jsou pro malé čarodějky a kouzelníky mnohdy první zmínkou o mudlovském světě a i z tohoto důvodu mohou být rodičům užitečné. Autoři těchto pohádek jsou povětšinou známí, či méně známí spisovatelé, a u každé pohádky je o nich napsána krátká poznámka až na několik vyjímek, kdy je pohádka zcela anonymní. Pokud patříte mezi znalce mudlovských pohádek, bude vám po přečtení několika z nich jasné, kde se mudlové mohli inspirovat.
Klíčová slova:

Ostravanka:
“q”
kami:
“...”
Mrmla:
“,,,”
Sargo:
“&&&”
Kate Mathews:
“...to zní zajímavě...”
sandymathews:
“...”
Dorea:
“Nostalgické, romantické ale občas i lehce depresivní pohádky, které vás jistě okouzlí.”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Odkaz | Autor: Dayspring | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter / Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 44
Shrnutí: Proč by měl Draco Malfoy čekat, až svět zachrání Harry Potter? Plný nespokojenosti s rodinou předurčeností vezme záležitosti do vlastních rukou.
Klíčová slova: drarry, elf, Mpreg


Ukolébavka

Odkaz | Autor: Nel-ly | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2013-09-07 | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Uběhlo již několik let od Velké bitvy o Bradavice. Smrtijedi jsou zavření v nově zbudovaném Azkabanském vězení a Harry Potter si žije klidným životem, avšak postupně zjišťuje, že mu něco schází. Jenže co?
Klíčová slova: drarry