Povídky čtenáře/čtenářky Danae
z fandomu Budeč

Chrastava loaded

Odkaz | Autor: Ebženka | Fandom: Budeč | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: Od 12 let | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Nad magickou kriminalitou bdí v českých zemích vyšehradská mordparta. Jenže jsou v republice místa temnější, která potřebují trvalý dozor někoho místního, nenápadného. Prostě detašovaného detektiva. Například Chrastava, to je drsné místo. Kdyby se provalilo všechno, co se tam děje, bylo by z toho několik speciálních magazínů Blesku. A tohle se tam v devadesátých letech dvacátého století taky stalo... Původně sepsáno pro sosáckou Vánoční nadílku 2012.
Klíčová slova:


Provaz z oběšence

Odkaz | Autor: Aloisie Trpkošová | Fandom: Budeč | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Liščí mág Evžen Vulpes je absolvent Budče, odborník na magické kameny a rituály, bydlí s rodinou v Lysolajích a provozuje krámek s amulety a ochrannými kouzly, pro obyčejné lidi maskovaný jako trafika, a občas se do něčeho zaplete, jako v tomhle případě, kdy cosi děsivého ohrožuje klidný spánek v jeho vesnici. Pro děj to není ani moc důležité, ale kdyby to někoho zajímalo nebo měl pocit, že se sem tam vyskytuje nějaký anachronismus, tak povídka se odehrává o letních prázdninách 1987.
Klíčová slova: liškomágové


Světlo na konci

Odkaz | Autor: neviâthiel | Fandom: Budeč | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Do nově otevřeného tunelu na Děčínsku vjede první vlak. Když vyjede ven, jsou všichni tři cestující mrtví. Tohle není případ pro obyčejnou kriminálku. Tohle je případ pro kouzelníky. Pro vyšehradskou mordpartu.
Klíčová slova:


Útěky

Odkaz | Autor: Aveva | Fandom: Budeč | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: od 12 | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2010-01-04 | Počet kapitol: 20
Shrnutí: Zuří desáté století. Lidé jsou lidé. Každou vteřinou se rozhoduje o budoucnosti. A Helga z Kaziny krve prožívá svůj příběh.
Klíčová slova: AU, Budeč


Znamení šneka

Odkaz | Autor: Julie | Fandom: Budeč | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2010-01-13 | Počet kapitol: 5
Shrnutí: 14. století. Budečská škola magie. Rytíři. Kouzelníci. Magie. Napětí. Krvelačné stvůry. Krvelačnější stvůry. Nejkrvelačnější stvůry... I s malým zlem je třeba bojovat.
Klíčová slova: