Povídky čtenáře/čtenářky Cora
z fandomu Harry Potter
rozečtené

O domluvených manželstvích a máslovém ležáku

Odkaz | Autor: Fred\\\'s bride | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HG, Fred, George a ostatní bratři, Harry... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 28
Shrnutí: Je nejbrilantnější čarodějkou své doby. Jejím nejlepším přítelem je chlapec, který přežil, a stejně jako on, je brána téměř jako součást velké Weasleyovic rodiny. Když však vyjde ministerstvem schválený Zákon o domluveném manželství, ukáže se, že ono \\\"téměř\\\" se stává klíčovým slovem. Překlad anglické povídky Of Arranged Marriages and Butterbeers od autorky Fred\\\'s bride, v originále k nalezení na adrese http://www.fanfiction.net/s/2704712/1/ , především pár HG/FW, a spousta dalších.
Klíčová slova: nucené manželství, magický svazek, touha


Pokud jsi připraven

Odkaz | Autor: Cybele | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS, Albus Brumbál, Minerva McGonagallová, Remus Lupin, Sirius Black, Ron Weasley, Hermiona Grangerová, lord Voldemort, … | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 38
Shrnutí: Překlad snarry fanfikce If You Are Prepared. Varování: slash, Chan 16-18, smrt postavy, ponuré, Hurt/Comfort, násilí. Tento příběh popisuje homosexuální vztah dospívajícího chlapce s dospělým mužem. Obsahuje násilí, depresivní atmosféru a neskončí dobře. Pokud vám tato tématika nevyhovuje, prosím, příběh nečtěte.
Klíčová slova:


Red Hills

Odkaz | Autor: Akame Sora | Fandom: Harry Potter | Jazyk: PJ | Postavy: HP/DM | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 50
Shrnutí: Čarodějnický svět se po válce vrací do normálu. Harry chce zrealizovat svou vizi, Draco se spolupodílí obchodně, ale zlotřilý osud je připoutá k sobě. Oba si myslí, že vědí, co od sebe mohou vzájemně očekávat. Skutečně to tak bude?
Klíčová slova: na stránkách http://jutaki.blogspot.cz překládá Nade z polštiny


Vivere Porta

Odkaz | Autor: TruTru Kanashiko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Dobby, Brumbál, Voldemort, Draco, Klofan, Krátura, Victorie Silvia Salazarová (OC) | Rating: 17+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 50
Shrnutí: Harry přestal být studentem Bradavic, potkávají ho stále špatné a snad ještě horší věci. Mezi mudly a čaroději nevědomky hledá klíč k bráně stojící mezi nimi...a do všech svých problémů s popularitou, válkou a černou magií musí navíc běhat po světě se sarkastickým pohledem netopýra v zádech a hledat všechny Voldemortovy viteály. / Změny v příběhu: Brumbál neobjeví prsten, takže se ho nepokusí zničit a kvůli tomu je jeho čas srmti odložen na neurčito. Severus Snape nedá Narcisse svůj neporušitelný slib, a ani k tomu nedostane příležitost. Draco Malfoy se s tím bude muset poprat jinak. Sirius je definitivně mrtvý a mému Severusovi je zde 38 let. Harry Potter i nadále trpí vizemi Voldemorta a sužují ho noční můry o smrti Cedrika a Siriuse. Objeví se tu nějaké moje vlastní inkantace, předměty, možná i tvorové nebo lektvary. Říkám to dopředu, aby si pak někdo nemyslel, že jsou mi původní zaklínadla úplně cizí.
Klíčová slova: snarry


Za poskytnuté služby

Odkaz | Autor: Quill Lumos | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape / Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 46
Shrnutí: Překlad: Alcea / Harry Potter je pohřešován od dětství. Voldemort je opět na vzestupu, protože jako mladý Tom Raddle vstal z mrtvých, když byla Tajemná komnata otevřena a zemřelo dítě. Věštba říká, že jen Vyvolený ho dokáže porazit, ale kde je?...,
Klíčová slova: znásilnění, snarry

l.enik.c:
“No... Asi tak. Není to můj šálek čaje. Ale četla jsem to 3x :D Vždy jsem si chtěla přečíst jen nějakou pasáž, která mi utkvěla (obvykle beztak nějaká sexuální) a nakonec jsem se tak začetla, že jsem to přečetla prakticky celé. Je to hodně AU a Harry jako Farid mi úplně nesedí. Každopádně je to alespoň celkem uvěřitelné. Vyloženě mi vadily Severusovi projevy lásky dávané najevo i veřejně a to, že myslel jenom pérem, pouto nepouto, přesto, že se to autorka snažila poměrně dobře osvětlit a vyřešit. Nejhorší ovšem bylo to, jak se kvůli tomu pokaždé složil a plakal a prosil o odpuštění a sliboval si, že už to nikdy neudělá. A taky ultra mocný Potter není to, co vyhledávám. Pěkně vykreslené povahy Brumbála, Blacka a Lupina a postoj Harryho/Farida vůči nim. Průměr to rozhodně není (kurňa, ten slovní dovětek při hodnocení je občas zavádějicí), zjevně se k tomu dá vracet, ale musím dát známku 3.”
Rulie:
“,,,,”
Fleur Tera:
“Túto poviedku mám na svojom zozname už dlho a trvalo mi asi 6 rokov sa k nej odhodlať. A vážne neviem, tak rozpoltená som asi po žiadnej inej ešte nebola. Nápad je zaujímavý, preklad veľmi dobrý, no miestami obsah naozaj nie je mojou šálkou kávy a Snape, ktorý za poviedku vyreve dosť sĺz pre nový oceán, tiež nie. Hoci poviedka nie je priemerná, vracať sa nebudem.”
lia:
“ZPS je jedna z oblíbených povídek a ráda se k ní vracím”
Cora:
“"Za poskytnuté služby" je povídka, u které jsem se, přiznávám, nedokázala přenést přes OOC začátek (ač u jiných s tím problém nemívám); resp. nedonutila se pokračovat. A to je u mě setsakra špatné znamení. Jde o mou první povídku, kterou jsem ne snad přímo zavrhla, ale odložila na určito. Halt "každej svého štěstí krůjcem" - možná by mi přinesla neočekávaně hřejivý pocit po přečtení, čímž se o něj tímto (zatím) ochuzuji, ale - už ten samotný rozjezd příběhu je pro mě bohužel tak... BOHUŽEL.”
jesssnape:
“Shadow naprosto vystihla mé pocity z povídky... úplně zlé to není (když se to čte s velkým nadhledem =D), ale než se mi podařilo povídku dočíst, trvalo to nesmírně dlouho...”
shadow:
“Jedna z mále povídek, kde mi na nervy lezl víc Snape než Potter. Mělo to i dobré momenty, ale pokaždé, když se Snape skoro složil z toho, že jeho chtíč je příliš silný a tak musí vojet psychicky narušeného Pottera, jsem musela povídku na čas odložit. Jedno přečtení mi stačilo.”
Trinyx01:
“...”
l.terka:
“:)”
Ookami-sama:
“Super povídka. Ráda se k ní jednou vrátím”
Lucie:
“Ano je tomu co vytknout, je to sladké, nepravděpodobné, natahované, postavy úplně mimo kánon... a přesto líbilo se... četla jsme jedním dechem.”
Benny:
“Můj dalši problém:Potter jako malíř pokojů.Kdybych nevěděla, že to má být SS/HP, přestavám čist po dvou kapitolách.Celé je to mimo.//SPOILER//Potter jako sexualní hračka, které stači řict:Udělej se pro mě.Žárlivý Snape(takto vykreslený mě vyloženě sral)//KONEC SPOILERU//Oceňuji pouze autorčinu představivost a překlad.”
Adelaine:
“Nu tahle povídka má jistě své kvality, protože ač tam bylo vše, co mě normálně rovnou odrazuje - všemocný, dobrotivý Potter, brečící Snape, chyby v logice, tak se mi to až na závěrečné kapitoly docela líbilo, ale rozhodně vůbec neuchvátilo nijak. 2/3”
Lanevra:
“Inu, pocity jsou jaksi smíšené. Mě se to líbí, to vůbec nemohu popřít. Znásilňová, bití, otroctví... jak jen by mě to mohlo nelákat, ale je tam jedno velké 'ale', které by se dalo vyjádřit citováním jedné věty z povídky "Severus se rozplakal". Poprvé, když jsem to četla, jsem jen doufala, že mu někdo polil hábit výluhem z cibule, leč po pár kapitolách jsem zjistila, že tomu tak není. Leda tak že by si ten hábit zapomněl vyprat. Přesto přezevšechno se mi to líbí, ač je to takové, jaké to je.”
Mrmla:
“...”
Sectumsempra:
“povidka dobre napsala a prelozena, pribeh dobry, precetla jsem to za jedno odpoledne (kdy jsem samozrejme mela delat uplne neco jineho)... ale opravdu mi nesedlo chovani hlavnich postav a preslazeny zaver. VELKY A OSKLIVY SPOILER: ve chvili, kdy severus brecel do neci kosile/delal andelicky ve snehu/uchcaval z potterovy moci jsem si jenom rikala wtf... ano a potter: zvlast nekonecne mocny/nikdy neudelajici chybu/vsichni ho uctivaji a sedi z nej permanentne na zadku... pokud mate naladu na uchvatny happy end, kdy potter vsechny zachrani/pouci/da jim novou sanci (krom chudaka voldyho) a se snapem odleti v zari zapadajiciho slunce za mavani jejich zboznujicich pratel... takze si k tomu dodejte dojemnou hudbu, skakajiciho delfina, duhu, tadydadyda a utrete slzicku dojeti nebo si jako zla sectumsempra vzpomente na konec pekla na zemi (south park) a setrete slzy zakerneho a sadistickeho smichu nad nekonecnym kycem KONEC SPOILERU”
Velká_koule_chaosu:
“...”
patolozka:
“Pro mě asi jedna z "nejšílenějších" povídek, co jsem zatím četla, velmi originální a nápaditá...”
Mája:
“Tak odlišná od všech povídek, které se mi líbí a přesto jsem se od ní nemohla odtrhnout. Určitě přečtu znova.”
ranchan:
“Harry otrok, Severus jeho pán... četla jsem už takové povídky, ale tato byla zcela originální, dobře napsaná, dobře popsán vztah mezi hlavními aktéry”
belldandy:
“Jedna z těch povídek, kde uvažuji, jestli fakt nejsem úchylná, když se mi to líbí. Harry je tu totiž totálně zneužitej a totálně zotročenej. Za hranicí uvěřitelnosti. (A nejzvrácenější je, že ta fikce předstírá, že je to vlastně docela v pohodě :) a systemeticky podceňuje důsledky, které by zde vylíčené události musely zanechat na jeho osobnosti. Mám pocit, že to dělá vědomě. ) Vlastně se mu tu dokonce ani neříká Harry. Autorka za to nechá Severuse se k němu chovat naprosto ohleduplně, nejspíš aby mu to vynahradila. :) Teda většinou. Ve výsledku je to vlastně taková milostná pohádka. Řekněme, že je to Popelka, kterou přijde zachránit princ. Nicméně to pro mě bylo emočně strhující, eroticky vzrušující a nádherně se to četlo! A to je to, co od slashe chci... Líbilo se mi to mnohem víc, než bych kdy čekala z pouhého popisu děje. Líbí se mi to moc, i když se za to zároveň trochu stydím. (Pro mne je na seme/uke poměru, který je tu velmi silný, zřejmě něco, čemu prostě nedokážu odolat.) ... Velké díky překladatelce, protože se mi zdá (pravda jazykovědec zrovna nejsem), že odvedla kus dobré práce ! PS: I když je ta pětka možná trochu přehnaná, zase jednou to cítím tak, že když to za mě nikdo jiný neudělá, tak .. to udělám alespoň já. /// Musím uznat, že všechno, co řekla Sectumsempra je do puntíku pravda a mně se to navzdory tomu líbí. Líbení se je zkrátka iracionální záležitost. :)”
Slythoryn:
“Normálně slash moc nečtu, ale tady nešlo udělat výjimku!”
mariaa:
“...”
sirina:
“...”
Filomena:
“...”
Kate Mathews:
“...”