Povídky čtenáře/čtenářky Cora
z fandomu Real Person Fic
ohodnocené na 100%

Improvizace

Odkaz | Autor: ravenna_c_tan | Fandom: Real Person Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Jason Isaacs/Alan Rickman | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Obyčejná improvizace může jednoho zavést na zajímavá místa.
Klíčová slova: sex, nevěra

Luczaida:
“RPS čtu málokdy, ale tohle má tolik pozitivních ohlasů a musím říct, že oprávněně.”
KalamityJane:
“Nemám ráda rps, ale tohle bylo fakt dobry :-)”
brandivina:
“miluju RPS, tohle bylo skvělý, díky”
Cora:
“Vynikající nápad! Ještě jsem nečetla nic podobného... A k tomu, že to TAKHLE FAKT URČITĚ JE I V REÁLU, nejsem nakloněná jenom já, koukám :-)”
Sylwia:
“mno jo jo”
Ostravanka:
“q”
Sargo:
“Wow.”
Zástupkyňa:
“Čítala som to už pred tým a som rada, že som to znovu našla a znova sa do toho začítala. Och, ako ja len zbožňujem tútp dvojicu hercov a tieto postavy... Veľmi pekné a uveriteľné. :)”
kami:
“Väčšinou sa tomuto "fandomu" vyhýbam, ale toto mi neprekážalo, dal sa mi tam spraviť bez problémov odstup a občas niečo také prečítať nezaškodí.”
Adelaine:
“To se mi hodně líbilo, tomu bych klidně i věřila”
Slythoryn:
“Tohle je tak přesvědčivý, charaktery tak věrný, že to prostě musí být pravda. A jestli ne, v jiné dimenzi... :)”
Fleur Tera:
“moc mi to nesadlo, ale nápad zaujímavý”
IfBrooks:
“Perfektně vystižené osobnosti. Četla jsem to už třikrát. Ha. Hodnocení je myslím jasný. Nádhera.”
mariaa:
“?”
Benny:
“Opravdu je to jen fikce?Budu předstirat,že se to stalo:-)”
Mrmla:
“Super.”
Lanevra:
“Z jisté zmínky o románu jsem se musela začít s plna hrdla smát. Ano, shodou okolností jsem chvíli před tím čuměla na prázdný office a uvažovala o nějaké PWP povídce. :-D První real a líbilo, třeba i zkusím něco dalšího.”
Casiopea:
“Dobře, možná je to pokročilou hodinou, nebo velmi dobrým růžovým vínem. Ale jdu spát s úsměvem a to je někdy vážně hodně. (Ne, absolutně tomu nevěřím. No, možná... maličko... někde v koutku mysli...) Ale není to fuk? :)”
Akkarra:
“Musím si opakovat, že je to jen povídka, protože... Je to tak skutečné. :)”
SaraPolanska:
“Snape a Malfoy možná, ale zbytku nevěřím. Napsáno zajímavě, takže tři body za to, ale věrohodnost si to u mě nezískalo a bude to nejspíš tím, že jsem měla tu čest vidět Alana naživo a rozhodně na mě nepůsobil jako někdo, kdo by hřešil tímto směrem... Oči ho prozradily. :-)”
Anne:
“Tak a teď budu muset sama sebe přesvědčit, že to byla jen fikce (i když kdo ví :) ).”
Goddy:
“Nejsem čtenář náročný.. Sex, dobré postavy, bez gramatických chyb a jsem nadšená. Předčilo to mé očekávání a já... Jsem nadšena z toho, jak moc reálné to muže být. Nikdo neříká, že se to nemohlo stát... *usmívá se*”
Memorin:
“vtipné, ale nic výrazného a zapamatovatelného”
D.J. Orlovský:
“Často si musím připomínat, že se tohle pravděpodobně nikdy nestalo. Je to napsáno tak uvěřitelně a Jason je tak dokonale vystižený, že má člověk pocit, že se to skutečně stalo. A kdo ví, třeba stalo ,-)”
bedrníka:
“Co jsem tuhle povídku přečetla, se nemůžu zbavit dojmu, že Rickmanova družka je skutečně takhle tolerantní a Rickman je skutečně i na chlapy. Asi to je i tím, že nervózní, nejistý Jason jako by tomu reálnému z oka vypadl.”