Povídky čtenáře/čtenářky Cora
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 20%

Fridays - Pátky

Odkaz | Autor: Aunt Gytha | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Na začátku Severus nikdy nečekal, že najde Harryho Pottera ve své posteli jednou týdně. Nakonec nečekal, že ho tam nenajde.
Klíčová slova: snarry

l.enik.c:
“Musím říct, že mě překvapilo až tak negativní hodnocení. Chování Harryho i Severuse je samozřejmě iracionální, ale hlavně v tom, že mi není moc jasné, kde se vzala ta láska a to tak silná, že přečkala pět let, jen na zjevně dost odtažitém sexu. Ale na druhou stranu je to pěkná pohádka, u které se mi místy i chtělo plakat (uznávám, možná hormony jakožto čerstvé matky trochu zaúřadovaly, ale na druhou stranu se mi to moc často nestává). Hlavně bylo celkem osvěžující, že Harry není naprosto věrný trouba, který čeká na něco, co zjevně nepřichází a nehodlá zahodit své mládí, i když zde se vracíme k tomu iracionálnímu chování, kdy by si normální lidé promluvili a taky je to tak trochu nemorální a nefér vůči všem. Mně se to však líbilo, bavilo mě to a byla jsem napjatá, jak si to ti dva konečně vyříkají. Určitě si to ráda přečtu znovu. Fajn osvěžení po všech těch dramatech, válkách, otroctví, nucených manželství apod. Co se týče překladu, všimla jsem si jen pár chyb a to navíc ještě většinou překlepů, takže nechápu to množství kritiky v tomto směru, pokud ovšem autorka od té doby povídku neopravila.”
Keta Mar:
“:-)”
KalamityJane:
“Já to nedočetla, nezapírám, to se nedalo. Ale víc než povídka mě zaujal komentář o přechodnících, já v těch prvních třech odstavcích nenašla ani jeden... Což teda ale kvalitu povídky (překladu?) nijak nezvyšuje”
Benny:
“*přiškrceně šeptá* Obliviate! - *zoufale křičí* OBLIVIATE! A tak bych ten koment klidně nechala, ale vysvětlení si zaslouží alespoň překladatel. Co to jen je?Autorka neměla dobré období?Protože tohle je román pro třinástky, kde je Harry za idiota-což je v pořádku, on jím je.I když já ho miluji..opravdu až takovej šulin?Severus.Ateistický Bože!Obavám se, že i Tira Nog se s ní vychází jako menší zlo, které niči Snapeův charakter.*SPOILER*Zlobr?!To jako fakticky?!?A pak ta svatba/spojení.Román pro menstrulující teenegery!*KONEC SPOILERU*Vím dlouho, že snarry upadá, ale toto..OMFG..RIP Snarry”
Cora:
“Mě se to taky nečetlo dobře a bohužel se mi více než nelíbil ani obsah. Všechno, co ti dva řekli (SPOILER když tedy po pěti!!! letech souložení vůbec mluvit začali KONEC SPOILERU), co dělali a jakým způsobem se nakonec přece jen domluvili, bylo jedním slovem hloupé. A Snape může být asi všelicos, ale ne ultrablb. Netvrdím, že si povídka čtenáře nenajde, ale mě osobně nedala prakticky nic.”
lymmet:
“To Kalamity Jane: byly přechodníčky, byly, hodně jich bylo a všecky blbě. Překladatelka opravila text a všecky je nahradila. Oceňuji snahu reagovat na kritiku.”
Mrmla:
“...”
Akkarra:
“Tohle si musím znovu přečíst před spaním, protože ten popis sexu byl tak nádherně uspávající, že budu po pár odstavcích v limbu. Vlastně nebudu muset číst vysloveně ty pasáže o milostných aktech, on je parádně nudný i ten zbytek. Takže moje hodnocení není úplně objektivní, protože asi tak 80% času jsem nevnímala, co čtu... A když náhodou ano, tak se mi právě čtené zrovna dvakrát nelíbilo.”
LiviaCullen:
“naprosto dokonale”

Jak Draco Malfoy přestal být hetero

Odkaz | Autor: Faith Wood | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/DM | Rating: 18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Napadá vás lepší test Dracovy heterosexuality než Harry Potter v kožených kalhotách?
Klíčová slova: polibek na zkoušku


Lék na nespavost

Odkaz | Autor: Sev´s Lil Secret | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus nemůže spát. Harry však ví, jak zatočit s nespavostí.
Klíčová slova: lemon


Návrat domů

Odkaz | Autor: Salazaret | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: +15 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Je po válce a svět šest dalších let žil s vědomím, že chlapec-který-zachráni-svět, zmizel. Nikdo neví kam a nikdo neví proč. Ale jednou musela přijít chvíle návratu a tak se mladý hrdina ujme místa učitele Obrany proti černé magii ve škole v Bradavicích. Ale vše se začíná komplikovat už v prvních chvílích a minulost se začíná pomalu, ale jistě dostávat na světlo... Ale jakou roli v tomhle příběhu hraje všemi nenáviděný profesor Lektvarů?
Klíčová slova: Mpreg, snarry


Tak tohle bude....

Odkaz | Autor: Kathleen | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter + Severus Snape | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Trilogie vyprávějící o důležitém okamžiku v manželství dvou hrdinů kouzelnického světa a jak ovlivnil jejich dosud spokojený vztah.
Klíčová slova: Snarry