Povídky čtenáře/čtenářky Cora
z fandomu Sherlock BBC

Deziluzionista

Odkaz | Autor: medúsa neplave | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: Sherlock/John | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2014-12-25 | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Když jde Sherlock na věc zpříma pro ostatní je to oklikou ...
Klíčová slova:


Dopisy Henryho Sheffielda

Odkaz | Autor: TruTru Kanashiko | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: Sherlock Holmes, John Watson | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Rok bez Sherlocka. Johnovi se ten život tak nějak vleče, spíš ho přežívá než žije… dokud mu nepřijde podezřelý mail.
Klíčová slova: Johnlock


Na Hraně

Odkaz | Autor: NoStraightLine | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: Sherlock/John | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: John přežil studium medicíny, Afghánistán a průstřel ramene. Podněcovat jakýkoli hlubší vztah se Sherlockem Holmesem ale nejspíš bude jeho smrt. heslo: NH
Klíčová slova:


Na rozlučce o den více

Odkaz | Autor: TruTru Kanashiko | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Sherlock čelí nelehkému úkolu, připravit pro Johna důstojnou rozlučku se svobodou. Zdá se ale, že ztrátu Johnovy svobody prožívá víc, než samotný John. Den, který nedopadne nijak zvlášť dobře, by Sherlock nejraději vymazal z paměti. Co kdyby ho ale místo toho musel prožít znovu a prožívat ho napořád? Co by si geniální detektiv počal s nechtěnou věčností?
Klíčová slova: johnlock


Případ pražského domu

Odkaz | Autor: Miamam | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: JW/SH, Mycroft, Lucka, Viktor | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 17
Shrnutí: Už to budou tři roky od chvíle, co se Sherlock vrátil mezi živé. On i John se příliš nezměnili; žijí v 221B, řeší případy… Ale John je přece jen trochu jiný než dřív. A Sherlock nejspíš vědomě ignoruje to, co se na něm změnilo. Případ se starým domem v Praze by měl přinést rozptýlení. I když John vlastně ani nechápe, proč Sherlocka tenhle případ tolik zaujal; jejich klientka je prakticky najala k prozkoumání domu, ve kterém je asi schovaný poklad a navíc v něm straší. Vážně, tenhle případ bude nakonec asi jen výlet do centra Evropy, “procházka parkem”. Možná se podívají na historické centrum, Praha je prý krásná (i když těžko říct, jestli tohle Sherlock ocení); no, a pak se vrátí domů, Sherlock bude určitě naštvaný, že ztratili čas pátráním po nějakém nesmyslu, a John bude naštvaný a unavený, protože bude muset poslouchat Sherlockovy tirády. Jako vždycky, všechno zůstane při starém. Až na to, že nic nakonec nebude stejné.
Klíčová slova: johnlock


Tvůj celý svět

Odkaz | Autor: verityburns | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: Sherlock Holmes/John Watson | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2014-09-10 | Počet kapitol: 21
Shrnutí: Události po The Great Game zanechaly Sherlocka zcela odkazaného na jeho nejlepšího přítele a kolegu.Ale John Watson má své vlastní tajemství..||Heslo:TCS
Klíčová slova: Johnlock, slepota

Sandorel:
“Povídka, kterou jsem četl rovnou dvakrát. Úžasně procítěná a plná nečekaných prozření. Citlivě podaná a přesto uvěřitelně. Johna je mi na jednu stranu líto, protože se musí dost hlídat, i když by Sherlock chtěl všechno ideálně hned. Pár míst mě i pobavilo (ne, Johne, tvoje sperma mi zázračně nevyléčilo slepotu) a celá ta myšlenka je prostě bezvadně podaná a nemalou zásluhu na to má úžasný překlad. Tohle je jedna z mých guilty pleasure, takže jasná pětka.”
Velká_koule_chaosu:
“Rozhodně zajímavé téma k sepsání, ale já tedy čekala trochu něco jiného a celkově mě povídka spíše zklamala. Bohužel.”
Cora:
“Pěkná romance. Hlavní zápletka je sice prostá, ale má opravdu ohromný potenciál; těch možností…! A kdyby to Sherlock a John měli mezi sebou trochu jinak, měla by na mě povídka ten pravý ořechový vliv. Tuším, že už jsem s tím nastavením vzájemných vztahů otravná, ale nemůžu si pomoct – ten jejich mi nejvíce sedí v o level temnější rovině (nějací ti vnitřní běsi nemůžou být nikdy na škodu :-)), s neprvoplánovým, spíše živočišným prvním sexem. Myslím, že Tvůj celý svět je dobrá povídka. A taky je o fous přízemnější, roztahanější a nezáživnější, než bych si bývala přála. Jednoduchý, nesvižný děj všechnu tu „ženskou“ atmosféru opatrných pokroků ještě zesiluje, stejně jako na můj vkus vleklé objasňování a pitvání emocí. Není to špatně, jen je to nepříliš oslovující pro mě.”
mariaa:
“...”
Mrmla:
“--”
KalamityJane:
“...”
shadow:
“-”
Akkarra:
“Upřímně řečeno mě to docela zklamalo. Jsem ve 12. kapitole a už mě to nebaví. Ani nevím proč. Možná proto, že už mě otravuje to Johnovo dokola omílané: "Sherlocku, musíš si být absolutně jistý." Možná je to tím, že mi přijde, že John tady tak úplně není John... Já fakt nevím, ale výsledkem je, že to balím.”
Benny:
“Chtěla jsem počkat, až bude dopřeloženo, ale jsem z toho nadšená.Nedivím se, že si holky na překlad oblíbily verityburns.John je tady rozkošný, Sherlock je slepý, přesto mu konečně něco trklo.Moriarty se taky začíná projevovat..”

Za tyhle kraviny ho neplatí dost

Odkaz | Autor: janonny | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Příběh o tom, jak se John vrátil z války a skončil jako Mycroftův osobní asistent lomeno osobní lékař. Což bylo fajn, dokud ho neposlali zaplatit kauci za Sherlocka Holmese.
Klíčová slova: AU