Povídky čtenáře/čtenářky Chrystelle
z fandomu Originální Fic
ohodnocené na 60%

Bratříček

Odkaz | Autor: Dahaka | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Florian/Dany | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 38
Shrnutí: Florian je normální mladík jenž se chystá po prázdninách na lékařskou fakultu. Ovšem jeho orientace je poněkud jiná. Problémy nastanou když se jeho matka zasnoubí s novým přítelem a náš milý chudák Flo nafasuje nového brášku. Jejich soužití však nebude lehké, jelikož Dany je rozený provokatér a s bratříčkem si rád hraje na kočku a myš, navíc jeho orientace je také jaksi sporná. Jak tohle dopadne? Vydrží Florian odolávat tomuhle tabu nebo ho zláká zakázané ovoce v podobě nevlastního bratříčka?
Klíčová slova:


Jelenzcyán

Odkaz | Autor: Syhrael | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Jesse, Max, James, Lenny, Jolly | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 18
Shrnutí: Půlnoční modrá. Také polární záře až v daleké Americe. Dospívání i ztracená víra. Jedno neobyčejné přátelství, které musí skončit, aby se něco malého křehkéko mohlo znovu narodit ... Představte si jelena, jehož barva je vyjádřena hexadecimálním kódem cyánové. Slovo Jelenzcyán znamená "Půlnoční modrá". Příběh se odehrává v Severní Americe. Chlapec se jmenuje Jesse. Chtěla jsem jeho příběh popsat čitelně a jednoduše, protože si to přál. Byla jsem tím nadšená, jelikož to patří k mému pisatelskému poznání. Půlnoční modrá je o dospívání, zmatenosti a objevování vlastních hranic, je to také víra. Co ještě jiného? Dozvíte se … Přeji vám hezké počtení.
Klíčová slova: láska, viera, drogy, sex