Povídky čtenáře/čtenářky Casiopea
z fandomu Sherlock BBC
rozečtené

Blood Like Chocolate

Odkaz | Autor: Deklava | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: Sherlock Holmes, John Watson, Molly Hooper, Greg Lestrade, Mycroft Holmes, Sally Donovan, Jim Moriarty | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2014-05-22 | Počet kapitol: 24
Shrnutí: After vampires murder Sarah in front of him, ex-army doctor John Watson no longer has a life: he has a mission. He comes to London to destroy the vampire population, never expecting to fall in love with one.
Klíčová slova: BBC Sherlock, Johnlock, AU, vampires

Casiopea:
“Vypadá to zajímavě.”
Heredhether:
“AU povídky obvykle nijak nevyhledávám, ale čas od času mě u některé popis tak zaujme, že to prubnu, a už to jede. U téhle povídky toho nakonec není oproti originálu změněno tak moc, všechno akorát dostalo nádech ponurosti s příměsí pachu krve a zpola slouplé samolepky Zakázaná láska. Při pohledu na seznam dalších děl autorky (autora) jsem se trochu děsila, že to bude jen jedna bestiální soulož za druhou, ale i když se vztah Johna a Sherlocka v tomto příběhu vyvíjí vskutku zběsilým tempem a sexuální jiskření vyžaduje nasazení svářečských brýlí, zatím je překvapivě BDSM-prostý. Moriarty je upír, kterého by nikdo z nás potkat nechtěl, Sherlock zase takový, kterého by chtěl potkat každý, Johnův postoj pendluje mezi BAMF a Sookie Stackhauseovou, Molly je emotivní, Donnovanová je žena činu, Greg je cockblock, Mycroft je všemocný a všežravý jako vždy a upíři tu mají do slaďoušů z Twilight hoodně daleko. Je to kýč, ale má to něco do sebe. EDIT Kapitoly přibývají tempem březího šneka a ne a ne se dobrat konce. Mám z toho čím dál silnější Pravá krev-déja vu, ten brakový styl násilí-sex-plytké charaktery jako by vypadl z knih Charlaine Harris (že ona se lumpajda dala na fan fiction?!). Ale proč ne, i brak má své příznivce a dlouhou chvíli zažene líp než šmírování souseda, co vypadá jako Harrison Ford.”

Misdialed

Odkaz | Autor: Totally-Out-Of-It | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: Sherlock Holmes/John Watson, Mycroft Holmes, Greg Lestrade, Mrs. Hudson, Molly Hooper, Irene Adler | Rating: 13+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 22
Shrnutí: Author's Note: AU. John needs a new phone that doesn't bend time, risk his life, and have a man on the other end who claims to be the world's greatest detective, except that he can't figure out how he accidentally called Dr. Watson instead of his brother. Slash.
Klíčová slova: BBC Sherlock, Johnlock, time, romance/suspense, AU