Povídky čtenáře/čtenářky Casiopea
z fandomu Harry Potter
rozečtené

A Little Bit Catty

Odkaz | Autor: Alexander Hunter | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: +18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 21
Shrnutí: After a botched spell Harry finds himself with a tail and a set of cat ears. What happens when he finds himself bonded with none other than Severus Snape? HPSS
Klíčová slova:


Emancipation

Odkaz | Autor: BadGirlgoesworse | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/SS, DM/GW, HG/TN, NL/LL | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2013-01-02 | Počet kapitol: 42
Shrnutí: What are dependants left to do when betrayed by those they trusted most, but to find a way to become individuals in their own right. Story is a slight AU set after DoM fiasco in OotP.
Klíčová slova:


Křehký

Odkaz | Autor: Maeglin Yedi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Lucius Malfoy/Harry Potter | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Lucius je vyslán splnit úkol.... / Varování: pre-slash, bez omezení
Klíčová slova: harrylu , preslash


Nullo modo

Odkaz | Autor: KalamityJane | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 28
Shrnutí: Prázdniny, které konečně měly něco změnit, se náhle stávají ještě horší noční můrou, nejen pro Harryho, ale i pro Severuse, který vlastně vůbec netuší, jak se do toho dostal. Jedno je ale jisté, pokud nepotáhnou za jeden provaz, dřív nebo později se navzájem zabijí.
Klíčová slova: Nucený svazek, Snarry

jajafilm:
“Za mě možná lepší než Kámen manželství, ale je to věc názoru.”
lilith3913:
“":-)"”
Rulie:
“Myslím, že jedna z lepších verzí povídek s nuceným manželstvím - hltala jsem to ...”
lia:
“:)”
kattyV:
“Musela jsem si Nullo modo přečíst znovu, protože přece jen, začátek jsem četla už před dlouhou dobou, tak abych mohla hodnotit objektivně. Taky proto, že jsem tam usilovně hledala ono Ankarrou zmíněné ovlivnění EK. Hm, nenašla jsem ho. Jistě, některé společné prvky tam jsou. Ale mám pocit, že současný autor FF už chtě nechtě čerpá ze společného kotle kolektivního FF vědomí, aniž je občas úplně schopen odlišit, co je ještě kánon co fánon a co se vylíhlo v jeho vlastní hlavě. Řeka bych, že to, co je podstatné totiž vznikající vztah mezi Harrym a Severusem, se od EK dost liší. Není lepší ani horší, je jiný. Ale zpět. Více se mi líbily první dvě třetiny, které jsem si teď s velkou chutí přečetla znovu, poslední kapitoly už jsem trochu přeskakovala (no dobře, taky jsem si je lépe pamatovala). Epilog na mně zapůsobil zvláštně - na jednu stranu - řešení se mi zdálo jak originální, tak věrohodné. Ano, tak by to po patnácti letech mohlo být. Na druhou stranu - nad úplným závěrem dumám. Líbí se mi? Myslím, že úplně ne, ale uznávám, že bylo velmi Snapeovské. Co musím ale ocenit je jazyk, kterým KalamityJane píše. Některé obraty jsem si vyloženě vychutnávala. To je asi to, co na tomto příběhu oceňuji nejvíc. Tak jako tak, k NM se určitě ještě vrátím.”
Trinyx01:
“...”
Akkarra:
“Jsem v 10. kapitole a připadá mi, že z toho EK čiší na sto honů. Stínová magie (na tu už fakt začínám být alergická), nitrobrány a spol. A začíná mi to vadit do té míry, že opravdu nevím, jestli to dočtu. :/ /// Tak ne, nedočtu. A nemyslím, že se o to budu někdy pokoušet.”
shadow:
“Tak, kniha přelouskána (i když zbývá ještě epilog). Myslím, že se to KJ povedlo. K mé potěše neměla v povídce potřebu nechat Harryho stát se obětí sexuálního nebo psychického týrání, a ani z něj neudělala nadčaroděje, který by ve chvíli, kdy se dozví, co před ním Severus dlouho tají, nad tím jen mávl rukou a řekl „V pohodě, jdu do toho“, ale potřebuje čas, aby se s tím srovnal. Na druhou stranu musím říct, že najednou někde od 24. kapitoly jsem se už nemohla dočkat konce a nasadila jsem rychločetbu. I vztah mezi Harrym a Severusem mi do chvíle, kdy mezi nimi panovalo přátelsko-nepřátelské napětí přišel líp popsaný, zábavnější. Když už mezi nimi konečně bylo něco víc, i když tam jejich vzájemné pocity byly popsány, já jsem to tam prostě moc necítila (lásku, jiskření, vášeň,...). Ale zas oceňuji, že nežvatlali jak ženy trpící vážnou hormonální nerovnováhou. Každopádně jsem moc ráda, že takovéto příběhy pořád ještě někdo píše. Děkuju. //Tak jsem dočetla i epilog, kdyby ho autorka nepřipsala, nescházel by mi. 3/4”
Fleur Tera:
“podľa komentárov som očakávala trochu viac, ale nestalo sa... klasický námet, klasické spracovanie.. skutočne viac ako priemer dať nemôžem”
mariaa:
“...”
Lucie:
“...”
Regi:
“S velkými pauzami stále čtu a líbí se mi to. Po dočtení doplním výsledné dojmy.”
jesssnape:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“Skvělá, promyšlená povídka! Jen Harry se občas choval dosti nelogicky a "nepotterovsky".”
Mrmla:
“..”
belldandy:
“Ano, taky v tom jedu ... :)”
Adelaine:
“Povídka je velice silně ovlivněna Elysejským klíčem, což u českých autorek bývá docela často, bohužel já nejsem úplně cílová skupina. Kalamitinou silnou stránkou je pěkný jazyk, velmi dobře promyšlený příběh a podle mě popisy akčních scén. Při nich jsem vždycky trnula a byla naprosto vtažená do děje. Co mě ale bohužel nepříliš bavilo, byl jejich vztah, na mě byli oba příliš 'ukecaní', hodně pravdomluvní a málo tajnůstkářští. Celkově to byl ale velice příjemný příběh. 3/4”
Benny:
“Nechce se mi to rozebírat..hezká a dlouhá ff o sbližování, sex není explicivně popsán, porážka Voldyho.V podstatě klasika, která neomrzí.”
Casiopea:
“Těším se. :)”

The Black Asphodel

Odkaz | Autor: DementorDelta | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: +18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: All of England is mesmerized by that daring hero, the Black Asphodel, who risks life and fortune to spirit French wizards out of Paris during the French Revolution.
Klíčová slova: Snarry, AU


Till Death and Beyond

Odkaz | Autor: SnapeRulesMaraudersDrool | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 22
Shrnutí: A surprise on Valentine's day in sixth year after the defeat of Voldemort will rock Harry's life forever. warning contains slash HP/SS
Klíčová slova: