Povídky čtenáře/čtenářky Casiopea
z fandomu Real Person Fic
ohodnocené na 80%

Just having fun...?

Odkaz | Autor: Kayleigh | Fandom: Real Person Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Jack Harries, Finn Harries | Rating: +18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Bratři Harriesovi jsou si blízcí, jak to tak už u dvojčat bývá. A mají se rádi. Moc rádi. Asi víc, než by kdokoli čekal. Twincest. PWP.
Klíčová slova: twincest, pwp

Mrmla:
“..”
Benny:
“Přiznavám,že ani netuším kdo ti Harriesovi jsou a jišťovat si to nebudu(raději)Jako perverzák incest miluji.Navíc mezi dvojčaty je to v pořádku.:DSice by mne asi nevzrušovalo šahat na někoho identického.Není to ve výsledku jen masturbace?:)Povídka je dobře napsaná a i dvojjazyčnost je k užitku.”
Casiopea:
“Páni! Začnu asi tím, že to byla má první povídka od Keigh, také první FF na dvojčata Harriesova (která jsem až do včerejška ani neznala :D) a teprve můj druhý twincest. Navíc mám slabost pro literární experimenty a povídka, která je psaná částečně česky a částečně anglicky, mě kupodivu nadchla. (Nevěřila bych tomu). Je to vlastně úplně obyčejné PWP, okořeněné o to, že se jedná o dvojčata, ale kdo má rád například Freda a George Weasleyovy, pak mu to nebude úplně cizí. A jaké to vlastně je? Prostě hrozně milé. Jako se dívat na oblíbený seriál, užívat si vtipné repliky (u brokolice jsem málem vzbudila manžela) a zavzdychat si při pěkně napsané milostné scéně. Vážně moc líbilo.”