Povídky čtenáře/čtenářky Casiopea
z fandomu StarTrek

Fragments in a Mirror

Odkaz | Autor: Cheryl White, Jacqueline Bielowicz | Fandom: StarTrek | Jazyk: AJ | Postavy: Spock/Chapelová | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Úryvek: Christine Chapel retrieved her luncheon tray and headed for a vacant table setting half in shadows at the back of the Officer's Mess. With supreme effort, she kept her expression as casual as possible, determined not to respond in any way to the calm, appraising gaze of the Commander as he followed her with his gaze from across the room. For the third time in as many days, she knew that cool look fell on her and her alone. Why? she wondered anxiously. Why me? What have I done?
Klíčová slova: zrcadlový vesmír, násilí


Poses

Odkaz | Autor: Leslie Fish | Fandom: StarTrek | Jazyk: AJ | Postavy: Kirk, Spock | Rating: +18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: The sequel to "Shelter." Kirk, Spock, and McCoy return to the Enterprise and try to maintain the poses of normal life. This story was originally published in Obsc'zine #1, copyright 1977 by T'Kuhtian Press, Lori C-C, editor. "Poses" was the sequel to "Shelter", written primarily because so many fans wrote to me after "Shelter" was published, frantically asking: "What happened after they woke up?" I realized that I couldn't leave Our Heroes hanging in that situation, so I worked out what happened— apparently to everybody's satisfaction.
Klíčová slova:


Shelter

Odkaz | Autor: Leslie Fish | Fandom: StarTrek | Jazyk: AJ | Postavy: Kirk, Spock | Rating: +15 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Spock suffers a head injury in a shuttlecraft accident and reveals more than Kirk or McCoy expected. Originally published in the print fanzine “Warped Space” XX, October 1976. "Shelter" was the third K/S story ever published. I wrote it specifically to support the K/S faction in Trek fandom, which was coming under fire at the time.
Klíčová slova:

Lanevra:
“...”
palanda:
“slo to”
Casiopea:
“Úžasná záležitost. (I když uznávám, že v tomto fandomu nemám moc načteno, ale atmosféra je naprosto úchvatná.) Jediný problém jsem měla s Kostrou, který mi občas připadal jako přebytečné titulkovací zařízení, kdybychom náhodou nepochopili, co ti dva vedle něj dělají. :D Ačkoli uznávám, že jeho přítomnost onu situaci zároveň okořenila. Nejsem takový odborník na původní sérii, protože můj ST záchvat byl zaměřený na Novou Generaci a DSN, takže nedokážu posoudit, jak moc byly postavy IC, nicméně jsem si to užila a oceňuji i důvody, z jakých byla povídka napsána. Tímto velmi děkuji belldandy za její historické okénko na Fóru, díky kterému jsem se o této povídce dozvěděla. Je vážně krásná.”

ST - Request_teddy bear

Odkaz | Autor: simengt | Fandom: StarTrek | Jazyk: fanart | Postavy: Spock, Kirk, McCoy | Rating: Pro všechny | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Kostra má pro Spocka maličký dárek.
Klíčová slova:


ST comic-slash KSK

Odkaz | Autor: Athew | Fandom: StarTrek | Jazyk: fanart | Postavy: Spock/Kirk | Rating: Pro všechny | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: chocolate=alcohol(for Vulcan?)
Klíčová slova:


Zasněžené sny

Odkaz | Autor: Lanevra | Fandom: StarTrek | Jazyk: ČJ | Postavy: James T.Kirk/Spock | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jsou vánoční svátky a Kirk se Spockem je slaví jako praví chlapi.
Klíčová slova: Spirk, PWP