Povídky čtenáře/čtenářky Benny
z fandomu Harry Potter

|<  << 10 11 12 13 14  >>  >|

Být tvým kocourkem

Odkaz | Autor: Mamodo | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 16+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Harry je během hodiny přeměňování zasažen nepovedeným kouzlem a zažije drastickou proměnu.
Klíčová slova: Snarry, kocourek


Cambiare Podentes – Madurare

Odkaz | Autor: Jordan Grant | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/ Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2013-07-21 | Počet kapitol: 56
Shrnutí: Pokračování Cambiare Podentes – Invocare. Do 47 kapitoly na odkazu - http://m-a-mprovasi.svetu.cz/madurare/052013/ Dokončení zde: https://alceacara.blogspot.com/search/label/Cambiare Podentes%3A Madurare
Klíčová slova: Snarry, Snape, Potter, SS/HP

DenDella:
“Přes rok jsem se po částech snažila prokousat tímhle románem, ale vzdávám to a už se k němu nebudu vracet. První část se mi velmi líbila a skutečně by mě zajímalo, jak celý příběh dopadne, ale tohle se nedá. Příběh je popisovaný téměř hodinu po hodině a uběhne více času v realitě než v příběhu. Je to první povídka, kterou jsem nedočetla, škoda. Možná, že zbylých 30 kapitol, by už tak roztahaných nebylo, ale to se nedozvím. Jinak to byl velmi nadějný nápad a příběh mi byl vážně sympatický. První část jsem hodnotila 4, tuto hodnotím 1. Se zatnutými zuby nedočteno.”
EmptyLifeWithDead:
“.”
LiviaCullen:
“Prečítala som celé aj keď mi to zabralo čas a čítala som z pra mesačnými prestávkami... raz som musela začať od znova aby som si pripomenula dej. Veľmi podarený preklad skvelej poviedky, jej dĺžka bolo to čo som na nej milovala najviac. Určite odporúčam prečítať ale pozor nie je to niečo čo za večer prečítate”
didinka:
“.”
Extasy:
“Pokračování CP-Invocare. Povídka je v podstatě dokončená, chybí přeložit poslední díl. Díly, které nemohla přeložit Hajmi, dopřeložila Slashprincess, kromě toho jednoho posledního. Zatím mě to baví, ačkoliv ten předchozí maraton (CPI) mne donutil zamyslet se nad sebou a být trochu zodpovědnější vůči svému zdraví, hlavně co se týče spánku. Je to těžké, odpoutat se od toho, ano i tenhle druhý díl je zatím velmi čtivý, takže později přidám edit, pokud to dočtu celé. EDIT. Dočteno a bylo to skvělé. Možná ne tak jako první díl, ale jelikož už jsem věděla, s čím počítat, tedy co se týče jisté rozvláčnosti, přijala jsem to tak a opravdu si to užila. Mrzí mne ten poslední nepřeložený díl. Použila jsem sice translátor, ale to není to pravé ořechové, zvlášť když právě na to celou dobu čtenář čeká. Konec je důležitým vyvrcholením a dělá povídku skutečně kompletní. Dalo by se to nazvat uzavřeným kruhem. Obdivuji autorku za tento epos, sbližování v obou dílech bylo rovnoměrně rozložené a dostatečně napínavé, aby člověk musel číst pořád dál a dál. A samozřejmě obdivuji i překladatelky, jak úžasně se takového nelehkého úkolu zhostily. Žila jsem touto povídkou téměř dva týdny a pomohla mi překonávat nelehkou životní situaci, ve které se teď nacházím. Za to jí patří můj obrovský dík!”
Cora:
“No... já zkrátka nevěřím tomu sledu událostí v obou dílech tak, jak by čtenář asi uvěřit měl. Ona tragická scéna před obřadem způsobila mladšímu z obou hrdinů trauma, během obřadu (byť pod vlivem lektvarových dryáků) se na to jaksi pozapomnělo, načež v pokračování následuje dalších několik desítek kapitol, které se odvíjejí prakticky výhradně jen od onoho děsivého zážitku. 3 - 4, ale protože jsem první díl hodnotila čtyřkou, a tento je kvalitou zdařilý méně, nemohu jinak... Btw překlad vynikající!”
Anonymka SS:
“Tuhle část povídky mám taky ráda, ale platí to samé co u první, je to moc dlouhé, bohužel”
KalamityJane:
“Benny mi mluví z duše. Nedočteno a nemám v plánu to měnit.”
jesssnape:
“...”
lilith3913:
“:-)”
Zuzi:
“Ju :D”
Benny:
“Tohle je pouze plácaní prázdné slámy.Opět událost, která se stala před rituálem se řeší na 40ti kapitolách.Nejsem úzkoprsá a sex v povídce vždy vítám, ale znát míru mezi vkusným počtem sexualních styků a jejich nadbydkem, respektivě PWP roztahané do třiceti kapitol, by neuškodilo.Zbývá pár dílů do konce a přiznavám, že porážku Voldemorta a epilog si nechám ujít.”
Adelaine:
“Ach jo. Asi kdyby to bylo kratší, bylo by to o lepší, ale takhle přiznávám, že se mi to moc nelíbilo. Severus byl pro mě moc slizkej (povahově), Harry zase nechutně urážlivej většinu povídky. Měla jsem dojem, že velká část povídky se skládala ze sexu, druhá z chvil, kdy na sex myslel, to přece jen trochu unaví. No a jejich geniální plán na zničení Voldemorta byl trochu padlej na hlavu. Jenže přes to přesevšechno je to prostě fakt docela čtivý, vzhledem k tomu, že jsem to přečetla i přes všechny výtky a přitom je to tak dlouhý, tak na tom něco být musí. Pro mě rozhodně horší jak první díl. Bod navíc za překlad, ten se mi líbil.”
speisy:
“-”
LadyS:
“...”
Lanevra:
“Řeknu s jistotou co je problémem této povídky. Autorka měla v hlavě vizi dlouhého příběhu, který chtěla popsat podrobně doslova den za dnem. Snadno se jí to vedlo v prvním díle, i když ke konci už to také poněkud pokulhávalo. Trochu dechu nabrala na začátku tohoto druhého dílu, nicméně ho pak opět ztratila a z povídky se stal rozvláčný opus o vztekajícím se Harry Potterovi a sebelítoslivém Severusovi Snapeovi.// Bod navíc za odvahu to překládat.”
Mrmla:
“...”
Zrzka Lenka:
“Výborné!”
belldandy:
“Maduare se mi líbilo od začátku až do konce (Konec jsem si přiznávám dočetla v angličtině s googlem. Já nedokážu být moc trpělivá :) ) Pokud jde o mne je to celé skvělé. I když musím dodat, že dlouhým povídkám asi svědčí, když máte možnost je číst na jeden zátah. :) . Já to tak udělala. Mé nejoblíbenější scény: Harry si Severusem vyřizuje jeho nevěru + úplný závěr, který je vlastně tak trochu zrcadlovým odrazem konce z Invocare. / Alcea dokončila překlad.”
te.ss.sa:
“:D”
kripolik:
“...”
Gab:
“...”
Nade:
“Tuhle záležitost prostě miluju...”
Kate Mathews:
“...”
ZJTrane:
“Kapitoly budú pribúdať každú nedeľu. Teším sa na ne.”

Cambiare Podentes: Invocare

Odkaz | Autor: Jordan Grant | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 50
Shrnutí: Objevuje se nové proroctví, předpovídající podrobení magického světa a smrt Harryho Pottera. Kouzelníky a jejich svět může zachránit jen Harry, pokud bude souhlasit a stane se - dobrovolně, nezrušitelně a do konce života - otrokem Severuse Snapea.
Klíčová slova: otrok, sex, rituál


Candlelight - fanart

Odkaz | Autor: Ildi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Snape/Lupin | Rating: Not Work Safe | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Birthday gift art for Lizard.
Klíčová slova: sex ve vaně, fanart


Canon vs Fanon Snape

Odkaz | Autor: Brevisse | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Severus Snape | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Název mluví za vše
Klíčová slova: fanart, kanon, fanon


Captive

Odkaz | Autor: thilia | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Luna Lovegood/Bellatrix Lestrange/DE | Rating: NWS | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí:
Klíčová slova: anal, non-con/rape, sex, threesome, art


Caramelldansen

Odkaz | Autor: Schweinefrau | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: Harry, Ron, Hermiona, Ginny, Draco, Snape, Lucius, Voldemort | Rating: Pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Tančíme!
Klíčová slova: tanec, parodie


Care_about_him

Odkaz | Autor: Aznara | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Severus Snape, Draco Malfoy, Narcissa Malfoyová | Rating: přístupné | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Comics o Dracově zbabělosti
Klíčová slova: Comics


Carnival of Lust

Odkaz | Autor: unleasheddreams | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy | Rating: +15 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Fanvideo
Klíčová slova: Drarry


Carpe Diem

Odkaz | Autor: ntamara | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Severus Snape/Albus Brumbál, Harry Potter/Albus Brumbál | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Albus Dumbledore knows he has only a short time left to live.
Klíčová slova: znásilnění , AB/SS, AB/HP


Carpe diem!

Odkaz | Autor: Rorry | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Seamus/Harry | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Seamus je nevyčepatelný živel, se kterým sdílet jednu ložnici není vždycky lehké.
Klíčová slova: Seamus/Harry, humor


Cast Aside

Odkaz | Autor: e-c-h | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Severus Snape, Nigini | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Severus Snape je pokousán Nagini.
Klíčová slova: Severus Snape, Nagini


Cat Eyes

Odkaz | Autor: DhalaElenaAngel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, HG, RW, GW, AB, LV, RB, LM, DM a další | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Harry už dlouho neví, za co má teď vlastně bojovat a zvláštní chování jeho přátel ho nutí k zamyšlení, především když Ron ztratí nervy, protože mu nemůže dát peníze, jelikož při sobě žádné nemá. Frustrovaný utíká pryč, jen aby ho zasáhlo kouzlo, které bylo určeno Ginny a které ukáže, že její zájem nepatřil jemu, ale jeho trezorům u Gringottových. Nyní, uvězněn ve své zvěromágské podobě, šokovaný věcmi, které se dozvěděl, se v dešti plíží Prasinkami, až je zvednut - a tím se dostává z bláta do louže...
Klíčová slova: Snarry, AU, všechny postavy OOC, zlý Brumbál, Ron i Hermiona...


Cena jedné slzy

Odkaz | Autor: Kaldora | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy, Lucius Malfoy, Narcisa Blacková-Malfoyová | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Draco Malfoy nikdy neplakal. Nikdy plakat nebude. Zato jiní okolo něj pláčou hodně. Přesto však touží poznat cenu, byť i jediné, slzy. Osud mu brzy nachystá příležitost, aby si mohl doplnit vzdělání...
Klíčová slova: Romantika, Psychologické, Humor


Cena, kterou splatíš

Odkaz | Autor: paní archivová | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Ron Weasley | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: PWP, BDSM
Klíčová slova: Draco/Ron, PWP - POVÍDKA SMAZÁNA


Co kniha, to drabble

Odkaz | Autor: Severed Lies | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Argus Filch | Rating: neuveden | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Sedm let přátelství.
Klíčová slova: drabble, spíš preslash


Co má tohle znamenat?

Odkaz | Autor: Jacomo | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Hyperprostor, žblabuňka a tuřín. Co s tím? O tom se snad žádný příběh ani napsat nedá. A to to nakonec má být ještě o Severusovi!
Klíčová slova: psychologické


Co může způsobit úsměv?

Odkaz | Autor: Patoložka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Albus Brumbál, Minerva McGonagallová, další profesoři | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Ve Velké síni nastane poprask, když se Severus Snape… (povídkový cyklus "Děda a babi zasahují", příběh první)
Klíčová slova: humor , Snarry


Co řádí v noci

Odkaz | Autor: Delphi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Filch | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Nečekaná noční návštěva, čili náplní povídky je detailně popsaný sex.
Klíčová slova: PWP


Co se ti líbí, máš mít v užívání

Odkaz | Autor: Deeble | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 29
Shrnutí: Co se týče názvu, jde o verš z Goetheho Fausta a povídka obsahuje i další úryvky z této hry. Dále jsou použity verše ze Shakespeareovy Zimní pohádky, Hamleta, Sonetů a dalších knížek. Většinou je jasné, odkud který pochází, když by to jasné býti nemělo, dám tam poznámku. Fan fiction ze soudku harrypotterovského (předesílám, že nepůjde o dětské čtení, vpravdě, pro některé HP fanoušky by to mohlo být čtení přímo toxické - od verze JKR má na míle daleko), vše se točí kolem dvojice Hermiona Grangerová a Severus Snape.
Klíčová slova: snamione


Co za to?

Odkaz | Autor: Seeker | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Remus Lupin | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Snape nutně něco potřebuje.Něco, co má jen Remus Lupin.
Klíčová slova: PWP


Co žere Gellerta G.

Odkaz | Autor: Kasp | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Albus Brumbál, Gellert Grindelwald | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: ...
Klíčová slova:


Cokoliv

Odkaz | Autor: Brygminka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: Jak sama autorka říká - Jen "obyčejný" příběh ze života Harryho Pottera. Povídka prodchnutá jemným humorem, nejasnými city a temnými stíny, které sedly na Bradavice.
Klíčová slova: drarry


Consequences of a Weary Mind

Odkaz | Autor: Sushi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Albus Brumbál | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Professor Snape is about to learn this in a most unforgettable way.
Klíčová slova: Snarry, Pre-slash, PWP, Rimming


Consumed - fanart

Odkaz | Autor: Lizard / lizardspots | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Snape/Lupin | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova: sex, fanart


|<  << 10 11 12 13 14  >>  >|