Povídky čtenáře/čtenářky Areboria
z fandomu Horizont události

D.J. Trauma

Odkaz | Autor: D.J. Orlovský | Fandom: Horizont události | Jazyk: ČJ | Postavy: D.J./Paul Anderson | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Když lidstvo vyplulo na moře, byla potřeba pobřežní stráž. Teď když vyrazilo do vesmíru, jsou potřeba záchranáři. Ale dostat se mezi nejlepší z nejlepších není zrovna snadné.
Klíčová slova: sci-fi


Horizont události

Odkaz | Autor: D.J. Orlovský | Fandom: Horizont události | Jazyk: ČJ | Postavy: D.J./ Samuel James Miller | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Když lidstvo vyplulo na moře, byla potřeba pobřežní stráž. Teď když vyrazilo do vesmíru, jsou potřeba záchranáři. Ale i nejlepší z nejlepších se někdy dostanou do úzkých, obzvláště když si někdo zahrává s fyzikálními zákony.
Klíčová slova: sci-fi, romantika, horor

kratula84:
“Tahle verze je pro měmnohem zajímavější než vlastní film.”
Areboria:
“.”
willow:
“moje absolutně top povídka mimo HP fandom *****”
Mrmla:
“---”
Benny:
“První kapitola navazuje lehce na D.J.Trauma.Upozornění pro čistokrevné slashařky;hetero sex.Fuj, ale přežila jsem to(chápejte nerada si čtu o het sexu, když není prováděn na mně;D)Druhá kapitola byla místy nudná, nechutná(pro mně chutná-krev, vnitřnosti a halušky)ale místy jsem se nemohla odtrhnout.Nakonec poslední kapitola, střídavě jsme se dostávali/y k happyendu.Klidně by to mohla být samostatná povídka, jak napsala Akkarra.Ohledně známkování 4+, k dokonalosti tam bylo moc zádrhelů.”
Akkarra:
“Tak tady už nejsem tak nadšená, jako u předchozího dílu. Nelíbí se mi, že je tady doktor Weir už od první chvíle prezentován téměř jako psychopat. A poslední kapitola mi také připadala poněkud nadbytečná. Osobně bych ji uvítala spíš jako samostatné pokračování. Tahle povídka mi prostě tak úplně nesedla.”
bedrníka:
“Napínavý přepis a vylepšení filmové předlohy - vylepšení za á tím, že D. J. šuká s Millerem a za bé tím, že ani jeden neumře.”

Střípky aneb všechno má svůj konec

Odkaz | Autor: D.J. Orlovský | Fandom: Horizont události | Jazyk: ČJ | Postavy: D.J./ Samuel James Miller | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Epilog k povídce Horizont události – ačkoli možná jsou vlastně dva.
Klíčová slova: sci-fi, romantika, smutné