Povídky čtenáře/čtenářky Anne
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 60%

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Odkaz | Autor: anitaray | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: AB | Rating: bez omezení (G) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Brumbál měl jeden ze svých geniálních nápadů: sedl si a sepsal svoji strategii. Překlad povídky Dumbledore´s 21-Point Master Plan od anitaray. Přeložila ioannina
Klíčová slova: humor


Iluze

Odkaz | Autor: Blanch | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hlavní pár: SS/HP, vedlejší páry: HG/RL, RW/CHCH, HP/originální postava | Rating: +18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: Dursleyovi zahynuli při nehodě a Harry, jako nezletilý, potřebuje svého opatrovníka. Že neuhodnete, kdo to bude?
Klíčová slova:

Taj Branan:
“x”
Adelaine:
“Mně taky přišlo, že autorka nevěděla, kam chce příběh dovést a ten konec ji napadl až časem, takže ne vždy to souhlasí se začátkem. Nicméně se musím přiznat, že nápad Severusova skrytého motivu, stejně jako způsob, jak je ten konec podán, jak se střídají krátké okamžiky současnosti s minulostí, na mě skvěle zapůsobilo.”
Mrmla:
“,,”
Nerla:
“Povídka, která začíná větou "nebýt neblahých událostí dnešního dne, byl by to pro Harryho další příjemný podzimní den", nemůže být dobrou povídkou; to je jako "kdyby neumřel, byl by to pro něj zcela obyčejný den" - přemíru používání tohoto obratu asi nikdy nepochopím. Ale aspoň jsem nadále neměla přehnaná očekávání, a tedy jsem se nezklamala až tolik. Dokud to byl obyčejný příběh, který měl vyvrcholit ideálně několikakapitolovým sexem, bylo všechno ještě v normě. Ale popis postranního motivu, který ve skutečnosti měl být klíčový, byl tak strašně odfláknutý, až to mrzelo. Hádám, že jeho nedostatečnost cítila i sama autorka, když na konci povídky ještě dlouze popisovala, jak to čtenáři měli pochopit. Kdyby byli tak zabednění, že by to nezvládli sami. Uá! Povídka navíc příliš nedržela pohromadě, vývoj postav veškerý žádný, a to i přesto, že o tom ta povídka měla převážně být. Výhrad mám ještě spoustu, hodnocení už asi nezvýším.”
belldandy:
“Ach jo, čtenáři jsou potvory. Autor se jim všem nikdy nezavděčí. :) Takže já se narozdíl od Anne přiznám, že Isamira mi pil krev. Mohla bych to zkoušet odůvodnit racionálně - zkusit polemizovat s faktem, že Japonci přijímají homosexualitu jako normální nebo pochybovat o vhodnosti užití přípony-chan v tomto případě. Pravda však je, že já v jeho existenci prostě nevěřím. Myslím si, že je pro Evropana psát Japonce o hubu. / Taky jsem měla pocit, že většina dějových posunů se v této povídce odehrává přiliš rychle a tak nějak uměle. Prostě je mi oznámeno, že některé věci jsou tak jak jsou a já tomu mám věřit. Jenže, co když tomu nevěřím? Působí to na mě jako text, který autor píše aniž přesně ví, kam ho chce vést. Jakoby tu bylo příliš mnoho motivů, které nedostaly prostor k pořádnému rozvinutí. / Jestli si tu ale přeci jen mohu něco pochválit, tak - Obvykle mi motiv: "někoho vášnivě nenávídím a ona je to ve skutečnosti skrytá láska" přijde nevěrohodný (neuvěřitelně přesvědčivě podané to bylo v Čajové sáze, ale jinak...) , ovšem tady jsem tomu v Blanchině podání věřila. Harryho sebereflexe daného stavu mi přišla výborná. / Na druhou stranu úvod a závěr mi připadal na zbytek příběhu tak nějak uměle nalepený. Zdá se mi, že zápletka s Harryho osvojením nebyla pro zbytek děje vůbec důležitá a ... třebaže se mi jistým způsobem líbí ten nápad, že měl Snape nějaký rafinovaný plán, který Harry níkdy neodhalí, ten plán samotný je pro mě přehnaný a neuvěřitelný. / Nicméně musím říct na závěr ještě aspoň tohle: Myslím si, že tahle fikce je lepší než Blanchino Bellum iustum a tudíž mi připadá nespravedlivé, že má tady na FF deníku horší hodnocení. :)”
Velká_koule_chaosu:
“Zajímavá povídka a které bych konec opravdu nečekala. Líbilo se mi to. :) 3-4*”
mariaa:
“Dočteno... nebylo to tak špatné... 2, 5”
Sectumsempra:
“:)”
Anne:
“Z Iluze si pamatuji jen kapitoly, kde se vyskytoval Isamira, zbytek mě nebavil a je více méně zapomenut. Ale díky těch několika kapitol dávám 3.”
beruska:
“...”
Purple Haze:
“Autorčina pověst je lepší než její dílo. Čekal jsem povídku na úrovni, ale dost mě zklamala. Stylistika si vzala dovolenou, zvlášť co se týče opakujících se slov. Tolik opakujících se slov jsem snad ještě nikde neviděl. A začíná to už v prvním odstavci. Ne, myslím, že se mezi početnou fanouškovskou základnu Blanch nepřidám.”
zmije:
“Narazila jsem na spoustu gramatických i výrazových perel - třeba takový "slet událostí" - že by na paloučku při měsíčku, místo čarodějnic slétají se události, prodiskutují co budou dělat zítra... ale ne, nic tak inovativního, autorka vážně chtěla mít v textu "sled událostí". Anebo tato věta: "V očekávání toho nejkrásnějšího se svému partnerovi jako laciná děva nabídnul, čímž ho vyzýval k aktivitě, neboť už měl pocit, že déle nevydrží." Nevím, jestli mě víc fascinuje ta laciná děva nebo ty použité spojky. ”
Mishana:
“Fajn povídka. Moc dobře se mi četla.”

Kartenhaus

Odkaz | Autor: Mysty15 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Regulus Black/Sirius Black | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jedorázovka, můj výkřik do tmy... Nečekejte nic zláštního, je to krátké a incest. Takže... ;-) Hezké počtení. _________________________________________________________ Udělal jsi z mého života domeček z karet... ….postavený na tobě.
Klíčová slova: incest, psychologické


Po čem muži touží

Odkaz | Autor: Elehyn | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Jedno nepodařené kouzlo a je to tady. Harry může slyšet myšlenky všech mužů a zjístí tak, že myšlenky jeho profesora lektvarů se zhola nepodobají jeho předešlým odhadům.
Klíčová slova: humor, romantika


Stag Night

Odkaz | Autor: wallflowergirl | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: James Potter/Sirius Black | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: There's always been something between James and Sirius. After a Stag do full of drinking, smoking and talking about sex they finally give in to it.
Klíčová slova:


Upřímné přiznání (spasí duši, ale zkazí pověst)

Odkaz | Autor: DementorDelta | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, další páry | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Brumbál je přesvědčen, že profesor lektvarů dobře ví, proč Bradavice potřebují nové pravidlo.
Klíčová slova: humor, ficlet, pravidlo, učitel, student