Povídky čtenáře/čtenářky Alisenka666
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 100%

Dychtivý šepot

Odkaz | Autor: Tira Nog | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 11
Shrnutí: Auror Harry Potter je prekvapený zo stretnutia v gay bare. Objaví tam niekoho, koho by na tomto mieste nečakal ani vo svojich najdivokejších snoch. Povídka má 11 kapitol.
Klíčová slova: gay bar, HP/SS, Snarry

LiviaCullen:
“Prijemne, oddychové čítanie.. veľmi pekne napísané”
Keta Mar:
“Autorka má talent”
Alisenka666:
“Moc pěkné, od autorky se mi víc libí jiné povídky, ale tahle rozhodně stojí za přečtení...”
Vai:
“Stojí to za přečtení.. ;)”
Extasy:
“D O K O N A L O S T po všech stránkách”
Cora:
“Zatím jediná autorčina povídka, kterou jsem přečetla celou; ten pověstný tiranogovský Severus se mi tady nezdál až tak... tak. Příjemně mě překvapily pasáže, ve kterých mělo COSI zaznít, ale zůstalo to pěkně po chlapsku nevyřčeno.”
Rulie:
“:....”
jesssnape:
“jedna z povídek, které jsem četla tolikrát, že už je znám nazpaměť... 5***”
brandivina:
“Jedna z nejkrásnějších snarry. Čtu už poněkolikáté a vždy jsem do téhle povídky víc a víc zamilovaná.”
KalamityJane:
“Ach bože, já nemám ohodnocený Dychtivý šepot?! Miluju ho a rovnou si ho jdu přečíst znovu :))”
Adelaine:
“Myslím, že Tiru jsem už dostatečně pomlouvala jinde, ale přiznávám, že tohle je na ni docela povedené (dá se přečíst bez většího skřípění zubů:)). Za to ji přidávám bod;)”
Desire:
“Moc se mi líbila,. Já Jsem celkově vděčný čtenář. Nebyl to složitý příběh, zato nádherně napsáný a krásně přeložený. :)”
Benny:
“Kvůli této povídce jsem se stala zavislá na snarry.Jediná Tira Nog, která mne nemučí přes 20kapitol citovým rozpoložením hlavních hrdinů.A nesmím zapomenout pochvalit užasnou slovenšťinu, Tess díky za překlad.//Opraveno.Ps.První a poslední Tira Nog ve které jsem schopná akceptovat Severuse jako submisivního v posteli(obyváku).Hodnocení nezměněno.”
Tintinka:
“Moc hezké, měla jsem jen trochu problém se slovenštinou. Jedna z povídek, které si určitě přečtu znovu...”
Sargo:
“Pwp s trochou symbolickeho deje, zcela klasicke, obstojne napsane... co dodat. Snad jen ze se Snapem to nemelo nic moc spolecneho.”
Nerla:
“Klasika. (SPOILER:) Slávou pronásledovaný Harry se dá dohromady s nedobrovolně osamělým Snapem, ačkoliv přátelé nemají pochopení... kolikrát jsme to už četli? A přece si to přečteme znovu - zrovna tady příjemně zpracované s tunou cukru navrch. Snape sice není sarkastický a Harry je nezvykle sebevědomý, ale komu to vadí?”
belldandy:
“Takový všední obyčejný příběh, jak se dají dva osamělí muži dohromady. To, že jsou to Harry a Severus se může zdát i zbytečné, Ale je to tak věrohodně nepateticky napsáno, že je něco takového radost číst. Severus je samozřejmě v Tiřině podání uke, s tím je třeba při čtení počítat. :) PS: Někdy může být klíč od cizího bytu tím největším dárkem. A tenhle dárek, to je zároveň má nejoblíbenější scéna z Dychtivého šepotu.”
Akkarra:
“Nepravděpodobné, v čele s ťunťovitým Severusem... A stejně se u toho zubím jako idiot a držím jim palce. :)”
Tina_tt:
“...”
Mrmla:
“...”
Sectumsempra:
“nemuzu hodnotit jinak; vzhledem k tomu, ze jsem kazdou prelozenou cast ocekavala opravdu...hm...dychtive? :D”
Velká_koule_chaosu:
“Úsměvně zvláštní mají hoši vztah... :) Cítila jsem z povídky hlavně její reálnost - přesně takovýto přístup k homosexuálům by podle mého kouzelnický svět měl.”
Fleur Tera:
“veľmi príjemná oddychovka hoci občas som sa nemohla ubrániť smiechu nad niektorými slovami, ktoré boli z hľadiska existencie pre mňa trochu sporné :D 3, 5”
ZJTrane:
“Táto poviedka je jednou z tých najlepších HP/SS určite sa k nej vrátim.”
kripolik:
“...”
finde:
“slovenský překlad další povídky od Tiry Nog, nemůžu hodnotit objektivně, protože jsem pozitivně zaujatá, přestože mi dělalo trochu problém zvyknout si na sexuálně submisivního, ale nádherně protivného Severa.”

Legenda o Scios Totalus

Odkaz | Autor: Elpin | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18 + | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 36
Shrnutí: originální název: The Scios Totalus of Legend / K přístupu je třeba být registrovaný /Harryho pátý ročník. Příběh začíná na poslední hodině nitrobrany. Severuse Snapea tak rozčílí narušitelské jednání Harryho Pottera, že využije magický artefakt – Scios Totalus – a sešle na něj dávné kouzlo. Netuší, co tímto svým unáhleným činem způsobil. Brzy se mu totiž všechno začne vymykat z rukou.
Klíčová slova: Snarry


Nocturne

Odkaz | Autor: Tira Nog | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 11
Shrnutí: 13 let po porážce Voldemorta. Bystrozorové pronásledují a popravují upíry. Jedním z chycených upírů odsouzených k smrti je Snape. Jde o překlad od misto713.
Klíčová slova: Severus upírem , snarry


Spřízněni kletbou

Odkaz | Autor: Rocia Mixan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Remus Lupin/Sirius Black | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 42
Shrnutí: Temné Voldemortovo prokletí má patnáctiletého Harryho Pottera zabít... nebo ho donutit připojit se k Pánu zla. Na třetí možnost ale Voldemort nějak zapomněl...
Klíčová slova: nucený sňatek, Mpreg, snarry


Until Proven

Odkaz | Autor: Tira Nog | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 79
Shrnutí: Severus Snape je obžalován ze sexuálního obtěžování studenta během školního trestu a profesor Harry Potter přichází na pomoc.
Klíčová slova: Snarry