Povídky čtenáře/čtenářky Alisenka666
z fandomu Supernatural
ohodnocené na 40%

A Hole in the World

Odkaz | Autor: AnnelieseMichel | Fandom: Supernatural | Jazyk: AJ | Postavy: Dean Winchester/Castiel, Sam Winchester, Ellen Harvelle, Jo Harvelle, Jessica Moore, Zachariah, Lucifer, Crowley, Ash, Charlie Bradbury, Victor Henriksen, Rufus Turner, Gabriel, Chuck | Rating: Explicit | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 58
Shrnutí: Dean Winchester never wanted to go home again. Going back to Lawrence meant people who knew what he was, who didn't buy into the lie. But with a tragic accident, he's back and dealing with the death of his father, the social stigma and objectification of being an out Omega, and the lingering aftermath of a long-ago crime.
Klíčová slova: AU, destiel, omegaverse

Alisenka666:
“Sice jsem to celé přečetla, ale přišlo mi to nějaké nudné a nijaké, asi mě neoslovilo to téma...”
belldandy:
“Určitě jsem nečekala, že prví delší destiel, co si přečtu bude nejen AU, ale ještě k tomu omegaverse. Ale stalo se a já jsem unešená. Nejsem nějak sto sesumírovat v krátkosti své dojmy a počítám s tím, že se na to téma vykecám na svém webu. AnnelieseMichel si dala za úkol napsat fanfikci, která zachová omegadinamiku a při tom nebude lámat charaktery. Vzhledem k mé omezené znalosti omegaversí nechci soudit to pvní, ale to druhé se povedlo. Palec nahoru. Palec nejvýš kam dosáhnu. / Tak tady jsem se vypovídala víc podrobně: http://belldandy.webnode.cz/news/a-hole-in-the-world-pribeh-o-omega-emancipaci/”