Povídky čtenáře/čtenářky Akkarra
z fandomu Death Note
ohodnocené na 100%

Tactics

Odkaz | Autor: Morgana Ehran | Fandom: Death Note | Jazyk: ČJ | Postavy: L, Light, Mello, Near | Rating: +18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: Boj mezi Lightem a L - kdo s koho. Slova autorky: Upravuji si děj k obrazu svému. Vynechám několik postav a pár jich nechám žít. Hlavní zvrat nastává u Naomi Misory, která tady neměla dostaveníčko s Kirou a žije. Což vedlo k následujícím dějovým zvratům... Z mnoha důvodů vynechávám zcela postavu Misy Amane, už proto, že ji bytostně nesnáším:P Ovšem budu se snažit jinak pokud možno nedělat zásahy do dějů do 10. dílu, povahách postav a pravidlech Death Note. Doba děje: zhruba po desátém díle anime.
Klíčová slova:

Areboria:
“.”
Ostravanka:
“q”
Benny:
“Přečteno všech 16kapitol, které jsou volně k dispozici.Nejsem z toho nadšená jako ostatní.Jde o slušnou detektivku v jejím pozadí se L i Light snaží přečůrat jeden druhého.Navíc ta hra na procenta, nepřijde mi to jakkoli zajimavé.3-4, vracet se k tomu nebudu.”
Mrmla:
“Pěkné.”
Crystal:
“*sehnala si povídku u autorky* Perfektní, ale... proč se tohle muselo stát už ZASE?”
sigam:
“Vše co bych chtěla říct už za mě řekla Blanch :).”
Akkarra:
“Touhle povídkou jsem žila, když jí Morgana tvořila. :) Nejradši mám scénu, když se L vzteká, protože Light vyhodil všechno jídlo. :) A koupelnový revanš mě dostal do kolen. :)”
Blanch:
“Povídka plná zvratů, napětí, vzrušení, humoru, psychologie a k tomu promyšlený děj s detaily. Nejlepší kapitolová povídka na tohle téma(anime), se kterou jsem se kdy setkala. Rozhodně stojí za přečtení, pokud jste fanoušek Death note a máte rádi nepřímočaré příběhy, které mají hloubku a jsou opravdu kvalitní.”